|

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون / گوشی سبک مثله پر قو تو دست با پردازنده توپ میخوای اینا

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت منحصر به فرد و خوبی برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دغدغه ی خیلی از افراد راحت تر کردن زندگی برای خودشون هست وخب هر کسی در حد توان خودش برای دستیابی به این موضوع تلاشش رو میکنه و خب حتی یه سری از انسان ها در این بین هستن که نه تنها زندگی رو برای خودشون بلکه برای دیگران هم با وجود اختراعاتی که انجام میدن راحت تر میکنن مثلا یکی از این اختراعات گوشی هست که تا به الان تونسته جوری زندگی ها رو راحت و ایزی و پیزی کنه که حد و حساب نداره و خب به همین دلیل دیگه هر کسی در حال حاضر از بزرگ وکوچک فرقی نداره یه دونه گوشی رو دارن و با وجود اون زندگی میگذرونن و خیلی از امور و کارها براشون راحت تر از گذشته شده و خب با این حساب میشه گفت که گوشی به جایگاهی در زندگی های ما دست پیدا کرده که دیگه نمیشه اون رو هیچ جوره حذف کرد.

البته که در این بین موضوعی که وجود داره این هست که شما باید حواستون رو جمع این موضوع کنید که گوشی شما از چنان کیفیتی برخوردار باشه که بتونه در امور مختلف شما رو یاری کنه مثلا در صورتی که میخواهید با اون عکس های با کیفیت و زیبا بگیرید دوربین خفن داشته باشه، در صوتی که میخواهید برای مدت زمان طولانی باهاش کار کنید باید باتری خوب داشته باشه که به این زودی ها شارژ خالی نمیکنه و یا مثلا در صورتی که میخواهید بازی ها و برنامه های سنگین رو براتون به اجرا دربیاره باید پردازنده ی خوب و خفن داشته باشه که البته شاید تنوع موجود در بازار امروز یه ذره شما رو برای پیدا کردن بهترین گوشی که مناسبتون هست سردرگم کنه ولی خب ناراحتی نداره چرا که ما اینجا هستیم تا برای این منظور بهتون کمک کنیم و حالا هم برای اون دسته از افرادی که بودجه شون دوازده میلیون هست میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون رو در بازار معرفی کنیم، پس درصورتی که شما هم از این دسته از افرد هستید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

Galaxy A25 از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

اولین محصولی که در این لیست میخواهیم بهتون معرفی کنیم یکی از کهکشانی های کمپانی کره ای سامسونگ یعنی Galaxy A25 هست که تا به الان نه تنها در ایران بلکه در دنیا فروش بسیار بالایی داشته. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این نشون از کمترین میزان لگ و تاخیر در این پنل داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی اون هم در فضای باز و زیر نور خورشید برابر با با 1000 نیت هست که با این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید اصلا کار سختی نخواهد بود.

به عنوان پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Exynos ۱۲۸۰ استفاده شده که قدرت و سرعت پردازشیش با توجه به قیمتش خوبه. دوربین اصلی محصول هم از سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

Xiaomi Poco X5 Pro 5G از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

به عنوان محصول دومی هم که میخواهیم در این لیست بهتون معرفی کنیم به سراغ یکی از گوشی های کمپانی چینی شیائومی رفتیم یعنی Xiaomi Poco X5 Pro که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی از کاربرها رو به خودش جلب کنه. نمایشگر این محصول از 6.67 اینچ اندازه برخورداره و از نوع امولده و همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که این نشون از اسکرول نرم و روون در اون داره. همچنین این گوشی با داشتن وزن 181 گرمی یه محصول سبک و خوش دست هم بشمار میاد.

به عنوان پردازنده ی اون از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 778G 5G استفاده شده که میتونه به خوبی از پس کارهای روزمره بربیاد. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که رو هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

HONOR X9a از بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

به عنوان محصول آخر هم به سراغ HONOR X9a رفتیم که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون میده شما تاخیر و لگی در اون مشاهده نخواهید کرد. حداکثر میزان روشنایی این پنل هم در فضای باز برابر با 800 نیت هست که کار کردن باهاش رو زیر نور خورشید راحت میکنه.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 695 5G استفاده شده که با توجه به قیمت کیفیتش خوبه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که رو هم رفته عکس و  فیلم های با کیفیتی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5100 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها