|

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون / مدل های جدیدی که تا اومدن غوغا کردن عالین

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که کیفیتشون از قیمتشون بیشتره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز اونی که با تکنولوژی همراه و همسو نباشه باید منتظر این باشه که در نهایت از همه عقب بمونه و یه جورایی دیگران به چشم یه فرد بازنده و دمده بهش نگاه کنن و خب صد البته که این فرد شاید حتی پیشرفت کردنش در زندگی هم با اختلال روبه رو باشه پس شما باید با هر سن و سال و سطح دانشی که دارید خودتون رو با تکنولوژی وفق بدید و منتظر این باشید که حتی تکنولوژی زندگی رو براتون آسون تر کنه مثلا یکی از این تکنولوژی ها که زندگیه شما رو آسون تر میکنه گوشی هست که این روزا از پیر وجوون اون رو دارن و خیلی از کارهاشون رو با استفاده از گوشی انجام میدن و در صورت نبودن اون باید منتظر اختلال بزرگی نه تنها در زندگی هامون بلکه در دنیا باشیم.

از این رو میشه گفت که گوشی جایگاه بسیار مهم و بزرگی در زندگی های ما داره وبدون اون زندگی با دشواری های بسیاری رو به رو خواهد شد. اما در این بین موضوعی که وجود داره این هست که هر گوشی هم نمیتونه کاری کنه که امور زندگی ما راحت تر پیش بره چرا که بعضی از اون ها در صورتی که از کیفیت پایینی برخودار باشن و مدام هنگ کنن و داستان های این مدلی به وجود بیارن میتونن زندگی ما رو مختل کرده و اعصابمون رو حسابی خرد کنن طوری که یا گوشی رو بکوبیم توی دیوار و یا سرمون رو که خب برای حل کردن این موضوع یه راهی که پیش روی ما قرار داره تحقیق درست و حسابی در مورد گوشی ای هست که میخواهیم تهیه کنیم پس باید قبل از خرید حسابی چشم و گوشمون رو برای اطلاع از مشخصات گوشی مدنظرمون باز کنیم که خب ما هم در این راه بهتون کمک میکنیم به همین دلیل در این مقاله میخواهیم به اون هایی که بودجه شون ده میلیون هست چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو معرفی کنیم، پس در صورتی که میخواهید با اون ها آشنا بشید با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

ردمی نوت 11 پرو 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

به عنوان محصول اول به سراغ ردمی نوت 11 پرو 5G اومدیم که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه بابر با 120 هرتزه که این یعنی تاخیر و لگ در اون وجود نداره. حداکثر میزان روشنایی اون هم در فضای باز برابر با 1200 نیت هست که این کار کردن باهاش زیر نور خورشید رو کار راحتی میکنه. 

در بخش پردازنده هم برای اون یه تراشه ی اسنپدراگون 695 به کار برده شده. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت وضبط میکنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

ردمی نوت 13 4G از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

محصول دومی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم ردمی نوت 13 4G که میشه اون رو یکی از تازه های شیائومی بشمار آوورد. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این یعنی تاخیر و لگی در اون وجود نداره. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل در فضای باز و زیر نور خورشید به 1800 نیت میرسه که این کار کردن باهاش رو راحت میکنه.

به عنوان پردازنده هم برای اون از یه تراشه ی اسنپدراگون 685 استفاده شده که میتونه از پس کارهای روزمره بربیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

ردمی نوت 10 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

محصول آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم ردمی نوت 10 پرو هست که از زمان عرضه تا به الان همچنان مشتری های خودش داره. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوساز تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که این نشون میده هیچ گونه لگ و تاخیری در این نمایشگر وجود نداره. همچنین حداکثر میزان روشنایی اون در فضای باز برابر با 1200 نیت هست که این عدد کار کردن باهاش زیر نور خورشید رو راحت میکنه.

پردازنده ی محصول یه تراشه اسنپدراگون G732 هست که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها