|

زنان خنیده نام هالیوود / خواهرای این خانومای معروف اونقد شبیهشونن که اشتباه گرفته میشن

در هالیوود بازیگران بسیاری هستند که خواهرانی شبیه به خود دارند و در این مطلب با اون دست از چهره ها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای مشهور ها دنیای بزرگیه. حتی شاید از دنیای ما هم بزرگتر! چرا که اونها به شکل فردی میتونن هزاران جنجال به پا کنند و دیده بشن. از طرف هم دنیای هالیوود خودش یه تنه همه رو حریفه چرا که ستاره های پر زرق و برقی داره که گاهی اوقات زیبایی، استعدادشون تنها در یک نفر خلاصه نمیشه و باقی اعضای خونوادشون هم شاید اینچنین باشند اما اونقدرها مشهور نشده باشند. اما خب خیلی از بازیگران زن مشهور هم هستند که خواهرانی به همون اندازه خیره‌ کننده دارند و در مرکز توجهات هستند، چه بر روی فرش قرمز، و چه در فیلم‌ ها و پروژه های سینمایی و چه در شبکه‌ های اجتماعی و سوشال مدیا. در این مطلب قراره به یکسری از برجسته ترین و بولدترین خواهران هالیوودی اشاره کنیم که خیلی شبیه به هم هستند و این شباهت مورد توجه قرار گرفته. اگر از دوست داران جهان هالیوود هستید، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

بازیگران هالیوود

پنه لوپه کروز و مونیکا کروز

پنه لوپه کروز، بازیگر و برنده اسکار، یه خواهر کوچیکتر از خودش به اسم مونیکا داره که خیلی شبیه به خودشه. مونیکا ۴۷ ساله هستش و حتی در سکانس هایی از فیلم "دزدان دریایی کارائیب" ، "سوار بر امواج ناشناخته، نیز در سال ۲۰۱۰ به جای خواهرش که میشه پنه لوپه ۵۰ ساله حضور پیدا کرد و بازی داشت. جالبه که پنه لوپه چندین بار در مورد علایق مشترکشون و همچنین پیوند نزدیکی که دارند صحبت داشته و به نکات جالبی اشاره کره. این دو خواهر در طراحی مجموعه جواهرات و کیف دستی خانه مد ژاپنی سامانتا تاواسا نیز کنار همدیگه حضور داشتند و در خط تولید لباس زیر زنانه ایجنت پرووکیتور هم همکاری خوبی کرده اند.

بازیگران هالیوود

کامرون دیاز و چیمن کین

کامرون دیاز ۵۱ سال سن دارد و خواهر بزرگترش چیمن کین هم ۵۳ ساله می باشد که بزرگ شده نزدیکی لانگ بیچ، کالیفرنیا هستند. جالبه که این خواهران خصوصیات ظاهری شبیه به هم بسیاری دارند مثلا اینکه لبخنداشون پهن و موهای بلوندشون اونها رو خیلی مشابه به هم کرده. علیرغم وجهه بالاتر کامرون در هالیوود، پیوند بین این دو خواهر هقوی باقی مونده هستش. کامرون اکثرا در مورد پیوند خاص و ناگسستنی بین خواهران صحبت دارد.

بازیگران هالیوود

ال فانینگ و داکوتا فانینگ

داکوتا فانینگ ۳۰ ساله است و خواهری کوچیکتر به نام ال دارد که 26 ساله می باشد. جالبه که هر دو از سن خیلی کم در هالیوود حضور داشتند و اکنون نیز به شدت نزدیک به هم هستند. علیرغم اختلاف سنی که زمانی پیوندشون رو سخت میکرد، این روزها این دو خواهر رو به شدت نزدیک به هم می بینیم. این دو چهره شباهت های قابل توجهی دارند که در عین حفظ سبک ها، علایق شخصی متفاوت، از حرفه یکدیگر نیز حمایت می کنند.

بازیگران هالیوود

کیت مارا و رونی مارا

کیت مارا و رونی مارا هر دو هنرپیشه های مشهوری هستند، که مسیر های متفاوتی رو طی کردن، اما با این حال شباهتهای فراوونی دارند. کیت ۴۱ ساله برای کاراکترهایی در سریال درام سیاسی "خانه پوشالی" و همچنین "داستان ترسناک آمریکایی: خانه قتل" شناخته شده هستش، در حالی که رونی ۳۹ ساله تو سال ۲۰۱۱ با ایفای نقش در "دختری با خالکوبی اژدها" مشهور گشت. با وجود تمرکزهای شغلی مختلفی که این دو چهره دارند، اما خواهران از نظر ظاهری خیلی خیلی شبیه به یکدیگر هستند و هر دوتاشون هم تأثیرات قابل توجهی بر صنعت فیلم داشته اند.

بازیگران هالیوود

میشل فایفر و ددی فایفر

میشل فایفر ۶۵ ساله است، هنرپیشه معروفی‌ست که به دلیل نقشاش در فیلم هایی همچون "صورت زخمی" و "بتمن برمی‌ گردد" شناخته میشه و یه خواهر کوچیکتر به اسم ددی نیز داره و ۶۰ سال سن دارد و او نیز بازیگر می باشد. ددی فایفر تو فیلم های ترسناکی همانند "خون‌آشام" ایفای نقش داشته است و میشل نیز در دهه‌ های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به یکی از ستاره های به نام هالیوود و یکی از محبوب‌ ترین نمادهای جنسی تو اون دوران تبدیل شده است. در واقع این دو خواهر به شدت شبیه به هم هستند و هر دو نیز در حرفه بازیگری خود بسیار موفق بوده و می باشند.

بازیگران هالیوود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها