|

انواع گیاهان آپارتمانی آویز / اینا برات موهاشونو افشون میکنن عین آبشار روان وسط خونه

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی آویز رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون زیبایی خاصی در دکور به وجود بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گیاهان آپارتمانی میتونن در هر فضایی که در اون قرار میگیرن زیبایی بینظیر و شیک و پیکی خلق کنن طوری که هر کسی با دیدنشون به این موضوع پی ببره و برای نگاه کردن بهشون برای دقایقی هم که شده مکث کنه و به قولی استپ بده و خوبی که در این بین دارن هم اینه که شما میتونید اون ها رو در هر رنج قیمت پیدا کنید و در این بین اصلا مهم نیست که گرون باشن و یا ارزون در هر حالت میتونید زیباسازی فضایی که میخواهید رو به اونا بسپارید مثلا شما میتونید با وجود ارزانترین گیاهان آپارتمانی مقاوم یه گیاه داشته باشید که هم از نعمت زیبایی برخورداره و هم میتونه فضا رو زیباتر کنه و هم در برابر شرایط سختی مثل بی آبی و نور کم از خودش مقاومت بالا نشون بده که خب با این حساب میشه گفت که اون گیاه واقعا همه چی تموم هست.

البته که شما باید به این که هر گیاه رو برای جای مناسب اون انتخاب کنید دقت داشته باشید و برای این منظور اول به شرایط گیاه توجه کنید مثلا در صورتی که یه گیاه رطوبت رو دوست داره خب برای تامین رطوبت موردنیاز اون باید یه سری اقدامات انجام بدید مثلا میتونید اون رو به عنوان گیاهان مناسب سرویس بهداشتی در حموم و یا دستشویی نگهداری کنید و با وجودش به این فضاها زیبایی ببخشید و یا میتونید با آبپاش روزانه برگ های اون رو آبپاشی کنید تا اون میزان رطوبتی که موردنیازش هست تامین بشه. حالا در این بین یه عده هم هستن که میخوان گیاهشون در دکور جلوه ی خاص به وجود بیاره مثلا اون گیاهانی که برگ های رنگی دارن میتونن این زیبایی رو ایجاد کنن و یا شما میتونید با وجود انواع گیاهان آویز آپارتمانی توی خونه یه حسی از بودن در جنگل های استوایی ایجاد کنید که خب این روزا هم نگهداری ازشون بسیار ترند شده به همین دلیل میخواهیم چندتاشون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همرا باشید.

انواع گیاهان آپارتمانی آویز

سنسیو یا رشته مروارید از انواع گیاهان آویز آپارتمانی

گیاه سنسیو که به طور معمول اون رو به اسم رشته مروارید میشناسن و معروف هست یکی از منحصر به فردترین گیاهان آپارتمانی آویز هست که به دلیل برخورداری از برگ های آبشاری که شبیه مهره هستن به این اسم معروف شده و میتونه با قرار گرفتنش در هر فضایی به اون زیبایی خاص و بینظیری ببخشه به همین دلیل هست که میتونه با قرارگیریش در دکور به عنوان یه انتخاب برجسته به نظر بیاد. در خصوص شرایط نگهداری این گیاه گفته میشه که میتونه توی نور غیرمستقیم و روشن به خوبی رشد کنه و شما میتونید هم اون رو به عنوان یه گیاه آویز و هم به عنوان یه گیاه رومیزی داشته باشید و با وجودش زیبایی خاص و منحصر به فردی به فضای دکوراسیونتون ببخشید.

انواع گیاهان آپارتمانی آویز

دم میمون از انواع گیاهان آویز آپارتمانی

یه سری وقت ها هست که یه سری از گیاهان اسم های جالب و عجیب و غریبی پیدا میکنن مثلا یه اسم دیگه ی سانسوریا زبان مادر شوهر هست که خب این اسم بسیار اون رو جالب کرده و حالا در بخش گیاهان آویز میخواهیم ر مورد یه گیاه با اسم جالب براتون صحبت کنیم یعنی دم میمون که یه ساکولنت آویزان هست که به دلیل برخورداری از ساقه های دنباله دار شبیه به دم میمون شده و توجه ها رو به خودش جلب میکنه. این گیاه یه جوریه که به دلیل سایز و اندازه ای که داره برای فضاهای کوچک و جمع و جور یه گزینه ی ایده ال بشمار میاد. شما میتونید با وجود این زیبارو حس بازیگوشی رو به فضا اضافه کنید و زیبایی خاص و منحصر ب فردی به محیط ببخشید، پس در صورتی که به دنبال یه گیاه هستید که هم زیبایی به فضا ببخشه و هم بانمک باشه به سراغ دم میمون برید.

انواع گیاهان آپارتمانی آویز

سرخس بوستون از انواع گیاهان آویز آپارتمانی

سرخس بوستون رو به دلیل داشتن شاخه های پر و رشد کمانیه زیبایی که داره میشه یه گیاه آویز کلاسیک بشمار آوورد که حس بودن در دل طبیعت رو بهتون میده. این زیبارو برای آپارتمان هایی که سطح رطوبت در اون ها بالاست بسیار مناسبه و میتونه با وجودش شادابی و طراوت رو به فضا ببخشه. فقط باید دقت کنید که بپیش از نگهداری از اون شرایطی که برای رشد لازم داره رو بدونید تا بتونید بیشترین بهره رو از زیبایی اون ببرید مثلا باید آبیاریش منظم و خاکش دائم مرطوب باشه البته نه خیس.

انواع گیاهان آپارتمانی آویز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها