|

قد بلندترین بازیگران زن خارجی / تو هالیوود چی میگذره که این خانوما انقد نردبون شدن

هنرمندان بسیاری در هالیوود هستد که خانمن، ولی خب قد و قامت هایی بسیار بلند بالا دارند و در اینجا قراره با برخیشون اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سلبریتی های هستند در سراسر جهان که با موضوعات مختلف حاشیه ساز میشن. مثلا یکی  تو زیبایی، دیگری تو تپلی و اون یکی در آرایش های عجیب و استایل های غریب. اما موضوع دیگه ای که میتونه جالب باشه و در کمتر فردی دیده بشه اینه که خانم با قدی بسیار بلند باشه. در هالیوود هستن بازیگران خانمی که قامتی بسیار بلند بالا دارند اما شاید در نگاه اول متوجه نشید. چرا چون این هنرمندان اغلب در فیلم و سریال ها با مردای به نسبت قد بلند همبازی میشن تا تعادل حفظ بشه و مخاطب خیلی احساسش نکنه. گاهی هم قد بلند یک بازیگر زن برای ایجاد اثری بصری خاص مورد استفاده قرار میگیره، مثل زمانی که نیکول کیدمن با قد ۱.۸۰، نقش زنی رو بازی میکنه که بر معشوق کوتاه‌ ترش با بازی خواکین فینیکس با قد ۱.۷۳ سانتی متر، سلطه دارد.

جالبه که با این هنرمندان از نگاهی نزدیک تر آشنا بیشم. در ادامه مشاهده می کنید تعدادی از این چهره ها رو که قد و قامتی حتی بیش از یک مرد معمولی دارند. 

54654

لیندسی کی هیوارد با قد 2.04

لیندسی کی هیوارد بازیگر و کشتی‌ گیر حرفه‌ ای آمریکایی می باش که البته بازنشسته شده. این چهره در سریال Grey’s Anatomy و برنامه تلویزیونی My Tall Life نیز حضور داشت و مورد توجه قرار گرفت. لیندسی کی هیوارد از ۱۳ سالگی قد ۲.۰۴ متری داشت، باورتون میشه؟ این چهره یک نوجوان دو متری بوده و خودش میگه گاهی قد بلندش مشکلاتی در زمینه دوستیابی براش ایجاد میکرده که خب باعث راحتی بوده.

5243541

گوئندولین کریستی با قد 1.91

گوئندولین کریستی اهل انگلیس می باشد که با ایفای نقش بریِن از تارث در سریال بازی تاج و تخت و کاپیتان فاسما و همچنین در مجموعه جنگ ستارگان، به موفقیت بزرگی در بازیگری دستیابی پیدا کرد. این بازیگر زن با قامت ۱.۹۱ متری در حین پوشیدن لباس فلزی درخشان، ظاهری ترسناک و تهدید کننده و خشن به او می بخشید.

24242

الیزابت دبیکی با قد 1.90

این بازیگر که ایفای نقش دایانا ور انجام داد، با پاهای بلند، شاهزاده ولز در سریال Crown نت‌ فلیکس شناخته و مشهور شد. این چهره در مصاحبه ای که سال ۲۰۱۶ داشت گفت که در نوجوانی به خاطر قد بلندش خیلی خجالت میکشیده، اما خب حالا قد بلندش رو پذیرفته و دیگه حس و حالات قبلی رو نداره.

55243541

جانت مک‌تیر با قد 1.86

جانت مک‌تیر که یک بازیگر انگلیسی محسوب میشه بعد از تحصیل در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک، نقشای زیادی رو در صحنه تئاتر بازی کرد. جانت مک تیر در فیلم‌ هایی همچون Albert Nobbs ،The Woman In Black، Me Before You ،The Exception و The Menu هم بازی کرده و شهرت فراوونی داره. یکی از آثار اخیر وی سریال Ozark می باشد که در آن نقش وکیل یک کارتل مواد مخدر مکزیکی رو داره.

542

ایرلند بالدوین با قد 1.85

دختر بازیگران کیم بیسینگر و الک بالدوین، یعنی ایرلند بالدوین با قد بلندی که داره مدل برندهایی همچون Guess و BCBG Max Azria بوده و فعالیتی اینچنینی داشته. اما خب در آخر به دنیای بازیگری ورود کرد و در فیلم‌ هایی مثل Grudge Match با رابرت دنیرو و سیلوستر استالونه و A Dark Foe بازی کرد. جالبه که خواهر زادش قدی به شدت کوتاه تر از وی دارد.

42254

الیسون جنی با قد 1.83

5464

کریستن جانستون با قد 1.83

36536

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها