|

بیوگرافی سوگل طهماسبی خوشتیپ / نرگس کیمیا سالگرد ازدواجش را با حضور دست شوهر جشن گرفت

سوگل طهماسبی بازیگر نقش نرگس در کیمیا می باشد که پنجمین سالگرد ازدواجش را جشن گرفت اما بدون حضور همسرش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگرانم هستن که شاید سالهاست د این عرصه حضور دارند اما اونچه که مشخصه اینه که ذاتا افراد آروم و بی حاشیه ای هستند. یعنی اینجورین که میان بازیشون رو میکنن و میرن. البته که این جمله کمی اغراقه و اصلا امکان نداره شما بازیگر باشید و دلتون نخواد هیچ گونه جنجالی به پا کنید و از هیچ لحاظ به جز بازیگری دیده بشید. این روزها سریال "کیمیا" رو از شبکه آی فیلم می بینیم که خب به تازگی شروع شده و جایگزین سریال از سرنوشت هستش. کیمیا رو میشه یکی از بهترین و پر بیننده ترین سریال هایی دونست که در دهه نود ساخته شد و محتوای جذابی داشت. البته که بی شک فیلمنامه قوی همراه با تیم بازیگری قوی میتونه چنین سریالی رو نتیجه بده که خب به جز بخش پیر کردن کیمیا که چندان طبیعی نبود، همه چیز بر وفق مراد بیننده پیش رفت. در این سریال خانواده کیمیا به تازگی اومدن تهران و حالا دیگه تو این شهر میخوان زندگی کنن. نرگس دوست دوران بچگی کیمیا هستش که با نقش آفرینی سوگل طهماسبی دیده میشه. سوگل بانو از دست هنرمندانی محسوب میشه که در ابتدای مطلب در رابطه باهاشون صحبت کردیم. سوگل طهماسبی بازیگری به شدت بی حاشیه هستش که البته از دیده شدن های جالب اصلا دوری نمیکنه. این روزها هم که اینستاگرام همون راه میانبره هستش که افراد باهاش مشهور و مشهور تر میشن.

سوگل طهماسبی

سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با حضور دست همسر

سوگل طهماسبی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره. خانوم بازیگر ویدیوهای کوتاه بسیاری میسازه و در موضوعات مختلف به اشتراک میذاره. وی از انتشار عکس یا فیلم از همسرش به شدت خودداری میکنه و با وجود اینکه چند سالی میشه ازدواج کرده، اما همچنان عکس و ویدیو هایی که تولید میکنه یا به تنهایی سر میبره و یا اینکه حضوری در حد یک دست از همسرش دیده میشه. سوگل طهماسبی چهره یا بسیار معصوم و ساده دارد که با وجود اینکه بازیگر شد، اما هیچگاه عجیب و غریب استایل نکرد و همیشه صاف و مینیمال دیده شده. در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو با کیک سالگرد ازدواج با حضور دست همسر!

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی یک دهه شصتی است که دیگه لب بوم چهل سالگی به سر میبره. خانوم بازیگر در 25 بهمن 1364 به دنیا آمده و زاده اصفهان است. او تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک می باشد که از ۸ سالگی وارد تئاتر شده و در ۱۶ سالگی هم بازی در سریال "روزگار قریب" رو تجربه کرد و حالا او از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون میباشد.

سوگل طهماسبی

خانواده و اصالت

سوگل طهماسبی در اصفهان به دنیا اومده اما اصالتی بختیاری دارد و بزرگ شده اهواز است. وی دو خواهر دارد به نام های ساغر و سحر. البته که برادری به نام سینا نیز دارد و پدرش استاد مینیاتور بود که حالا فوت شده اند. خانوم بازیگر حالا در تهران و نزدیک مادرش زندگی میکند.

سوگل طهماسبی

مهاجرت از اهواز به تهران و فوت پدر

مهاجرت سوگل طهماسبی در سال 1380 و در سال 16 سالگی بود که به تهران اومد و این بزرگترین تصمیم زندگی او بود. خانوم بازیگر بعد از قبولی در دانشگاه زندگی مستقل برای خود ساخت که البته قبلش در خونه خواهرش زندگی میکرد. بعد از اینکه پدرم فوت شد مادرم هم به تهران اومد حالا با هم زندگی میکنیم.

سوگل طهماسبی

دفاع از حجاب توسط سوگل طهماسبی

سوگل بانو در یکی از گفتگوها اعتراض خودش رو نسبت به برخورد غیرمنصفانه یکسری از کارگردانان با نوع حجاب اعلام کرده بود و از حق خودش و هر بازیگر خانومی که در سینما با حجاب دفاع کرد. او می گوید من خیلی از نقش ها رو به دلیل داشتن مقنعه از دست دادم.

سوگل طهماسبی

ازدواج در سن 34 سالگی

سوگل طهماسبی در 24 مرداد 1398 و در سن ۳۴ سالگی ازدواجش رو علنی کرد و با انتشار یک تصویر به شکل رسمی گفت که ازدواج کرده و او حالا یکی از بانوان متاهل سینما و تلویزیون محسوب می شود.

سوگل طهماسبی

طراحی لوگو

رشته ام گرافیک بود اما هیچگاه اونقدر فعالیت زیادی در این راستا نداشتم و تنها گاهی برای دوستانم آرم و لوگو طراحی میکنم ولی خب اینکه بگم شغلمه نه اصلا.

اتکای من روی دست ‌هام هستش و گرافیک دستی بلدم و خیلی با دنیای تکنولوژی امروز آشنا نیستم.

سوگل طهماسبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها