|

بیوگرافی الناز حبیبی و آرایشگر فوق کرلی‌اش / تغییر چهره ای که از چهل سال یهو شد بیست

الناز حبیبی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که حالا برای خود اسم و رسم خاصی دارد و تصویر با آرایشگرش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران زیادی در سینمای حال حاضر هستند که قبلتر در تلویزیون بازی می کردند و در واقع از طریق جعبه جادویی به پرده نقره ای رسیده اند، اما حال دیگر حاضر به برگشت به تلویزیون نیستند. چرا که خب سینما قاعدتا هم درآمد خیلی بهتری داره و هم یه لول سنگینی به بازیگران میده. هنرمندانی همچون جواد عزتی، هوتن شکیبا، الناز حبیبی، رضا عطاران و خیلی های دیگر این چنین شده اند. و دقیقا به همین شکل تبویزیون شده هیچی ندار! کمتر دیده میشه هنرمندی با اسم و رسم درش حضور پیدا کنه. البته که این مسئله در این دو سه ساله پررنگ تر شده و پیشتر اینگونه نبود. مثلا خانوم الناز حبیبی. این چهره که اولین با ایفای نقش در سریال "تا ثریا" شهرت یافت، بولد شدن اصلی رو با نقش آفرین در سریال "دردسرهای عظیم" چشید. الناز بانو و جواد عزتی هر دو در این سریال خوش درخشیدند و حالا دیگه فقط در سینما و نمایش خانگی دیده می شوند. الناز حبیبی گرچه که قبل از همه اینها در سریال "روزگار قریب" حضور داشت، اما اون موقع ها اوایل کارش بود و هنوز حتی عمل بینی هم انجام نداده بود. الناز حبیبی حالا در سینما پشت بند هم بازی دارد و تا به حال هم در ژانر اجتماعی و جدی، و هم در طنز و خنده دار موفق بوده است.

الناز حبیبی

آرایشگر کرلی الناز حبیبی

الناز حبیبی در این راستا بارها فعالیت مدلینگی هم داشته. وی بعد از طلاقش بیشتر و بیشتر اکتیو شد تا جایی که خیلی از کاربران بر این نظر بودند خانوم بازیگر تازه بعد از جدایی شکوفا شد. او در این مرحله از زندگیش حتی زیباتر نیز شد. پیشنهادات بازیگری خوبی بهش شد و قبول کرد و خب همین موارد باعث پیشرفت او نیز بود. الناز بانو حالا چهره ای کاملا مشهور است که برای خودش اعتبار و شخصیت خاصی در سینما دارد. الناز حبیبی در صفحه اینستاگرامش نیز به مانند خیلی ها فعال است و عکس و ویدیو های منحصر به فردی منتشر میکند. او چندان اهل فیلتر بازی در این فضا نیست و چهره واقعی خوش را به نمایش میگذارد. الناز حبیبی در راستای میکاپ نیز چند باری مدل شده و برای زندگی روزمره خودش هم آرایشگر مخصوص دارد. وی اینبار نیز تصویری از خود در کنار میکاپ آرتیست فرفری اش منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی و خانواده سوئدی

الناز حبیبی یک دهه شصتی است که در 21 مرداد 1367 به دنیا اومده. این چهره که حال بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد. او کار خود را از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال "دردسرهای عظیم" به شهرت رسید. البته که الناز حبیبی در سریال "فاصله ها" نیز بازی داشته. الناز حبیبی در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده و ته تغاری خانواده محسوب میشه. تمام اعضای خانواده او مهاجرت کرده اند و در کشور سوئد زندگی می کنند.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی

فوت مادر و دوره سنگین 4 ساله

الناز حبیبی میگه مادرم دلش میخواست تا بعد از تموم شدن دبیرستان وارد دانشگاه بشم ولی خب فوت مامانم انقدر برای من سنگین بود که 4 سال نه درسی خوندم و نه کلاسی رفتم و نه کاری کردم. بعد از این دوره افسردگی و غم به خودم اومدن و زندگیم رو دواره از اول ساختم.

الناز حبیبی

ازدواج مدل دوری و دوستی؛ طلاق الناز حبیبی

الناز حبیبی سال در ۱۳۹۱ بود که 24 سال سن داشت و با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد. اما ایشون به دلیل شغلی که داشتند بیشتر در خارج از کشور حضور داشتند و کمتر به ایران میومدن. این زندگی که به دوری و دوستی تبدیل شده بود در نهایت به جدایی و طلاق رسید. خانوم حبیبی راجب این مسئله در برنامه دورهمی اعلام کرد که ازدواج به موقع و با آدم مناسب خوبه. من عاشق شدم و خیلی دلم نمیخواد درموردش صحبت کنم.

الناز حبیبی

تهدید و آزار و اذیت الناز حبیبی

یه بار شد به دلیل اعتمادی که داشتم فیلمنامه رو بدون اینکه بخونم قبول کردم. 3 روز هم رفتم جلوی دوربین اما دیدم اون چیزی نبود که فکرش رو میکردم. به همین دلیل از همونجا به خونه برگشتم اما بلافاصله تهدید و اذیت ون افراد شروع شد و تا جایی که کشید که من یه هفته تمام از ترس بیرون از خونه نمیرفتم و گریه میکردم.

الناز حبیبی

از تنهایی متنفرم

من خیلی آدم اجتماعی‌ ای هستم و اصلا دلم نمیخواد حتی یک ثانیه تنها زندگی کنم. همیشه از شیوه زندگی دوستام که تنها زندگی می کنن متعجب میشم و حتی یک لحظه نمیتونم به تنهایی فکر کنم.

الناز حبیبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها