|

ارزون ترین گوشی هایی که در حال حاضر میشه خرید / کیفیت قربانی قیمت نشده کار راه بندازن

در این مقاله چندتا از ارزون ترین گوشی هایی که در حال حاضر میشه خرید رو بهتون معرفی کردیم که از کیفیت خوبی هم برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی افرا دوست دارن که زندگی راحتی داشته باشن و خب به همین دلیل بشر از بدو تاریخ تا به امروز به دنبال این بوده که زندگی رو برای خودش راحت کنه و خب برای این منظور تلاش های متفاتی انجام داده و اختراعات متنوعی داشته که خب یکی از این اختراعات گوشی بوده که این روزا تبدیل شده به یکی از اجزاء جداناپذیر در زندگی افراد و خیلی ها بدون این وسیله ی الکترونیکی کوچک روزشون شب و شبشون روز نمیشه و خیلی وابستگی بهش زیاده و خب دقیقا یکی از دلایل وابستگی به گوشی این هست که خیلی از امور با این وسیله انجام میشه و شما میتونید هزار و یک کار آنلاین با این وسیله انجام بدید از خرید کردن، تا کارت به کارت پول و... .

پس با این حساب شکی در این که گوشی زندگی رو برامون بهتر کرده نیست ولی موضوعی که وجود داره این هست که این وسیله در برخی از اوقات میتونه زندگی رو به کاممون تلخ هم کنه چرا که شما تصورش رو کنید که قیمت گوشی در بازار امروز چقدر بالا هست و خب خیلی ها هم در زمینه ی خرید این وسیله بر این باور هستن که هر که بامش بیش برفش بیشتر و خب شما هر چقدر پول برای این وسیله خرج کنید مسلما محصول بهتری گیرتون میاد ولی خب مسلما همه ی ما نمیتونیم گوشی های گرون دست بگیریم چرا که بودجه مون بهمون این اجازه رو نمیده و خب این موضوع شاید باعث دلسردی افراد بشه چرا که بالاخره همه دوست دارن بهترین گوشی رو داشته باشن ولی خب حالا در این مقاله میخواهیم برای این که این دسته از افراد ببینن که با جستجوگر بودن در بازار امروز میشه محصولات با کیفیت ولی قیمت مناسب رو پیدا کرد،  ارازن ترین گوشی هایی که در حال حاضر میشه تهیه کرد رو معرفی کنیم که که صد البته کیفیتشون هم خوبه و اصلا از این که ارزان هستن حس بدی بهتون دست نخواهد داد، پس در صورتی که میخواهید با اون ها آشنا بشید در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی های ارزان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

به عنوان اولین محصولی که میخواهیم بهتون معرفی کنیم به سراغ Poco C40 از برند چینی شیائومی رفتیم که تا به امروز عمده ی خریداران اون از این محصول راضی بودن که با این حساب میشه گفت یکی از ارزون ترین و در عین حال باکیفیت ترین گوشی های شیائومی بشمار میاد. این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.71 اینچ برخورداره که رزولوشن اون خوبه و حداکثر میزان روشناییش هم در فضای باز برابر با 400 نیت هست که خب با توجه به قیمت عدد مناسبیه.

به عنوان پردازنده ی اون یه تراشه ی ۱۱ نانومتری JLQ JR510 تعبیه شده که برای کارهای روزمره بسیار مناسبه. دوربین اصلی محصول سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون سنسور 5 مگاپیکسلی داره که در نور روز کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی قابل قبولی ارائه میکنه.

گوشی های ارزان

گوشی موبایل آنر مدل X5 Plus

بریم سراغ گوشی بعدی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی X5 Plus آنر که درحال حاضر در بین ارزان ترین گوشی های بازار که از کیفیت مناسبی هم برخوردار هست اسمش دیده میشه. این محصول تنها و تنها 188 گرم وزن داره که با این حساب میشه گفت که یه گوشی سبک بشمار میاد. از یه نمایشگر به اندازه ی 6.56 اینچ برخورداره که کیفیت تصویر خوبی ارائه میکنه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با با 90 هرتزه که این نشون میده تاخیر و لگ در اون بسیار کمه.

به عنوان پردازنده هم در اون از یه تراشه ی هشت هسته‌ای MediaTek Helio G36 استفاده شده که برای به اجرا درآووردن برنامه هایی با گرافیک عادی مناسبه و دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط میکنن. باتری هم از 5200 میلی آمپیر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی از خودش نشون میده.

گوشی های ارزان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05

محصول آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم Galaxy A05 یکی از کهکشانی های شرکت کره ای سامسونگ هست که از یه صفحه نمایش 6.7 اینچی برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون برابر با 60 هرتزه که این عدد نشون از تاخیر و لگ کم در اون داره.

پردازنده اش هم یه تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک هست که از پس کارهای روزمره برمیاد. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی داره و دوربین سلفی محصول هم سنسور 8 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عکس و فیلم های خوبی میگیرن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

گوشی های ارزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها