|

هزینه های سفر به گرجستان / برا این سفر هم میتونی 200 ملیون بدی بلیط هواپیما هم 4 تومن

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به گرجستان صحبت کردیم تا این سفر رو به راحتی برید و حسابی بهتون خوش بگذره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای امروز هر کسی دوست داره که یه سرگرمی برای خودش داشته باشه که خب این سرگرمی میتونه هم روزمره باشه و هم هر از گاهی ولی خب بودنش باید حتمی باشه چرا که زندگی خودش به تنهایی سخت هست و خب دیگه شما حسابش رو کنید که این سرگرمی ها نباشه دیگه چه بلایی سر آدم میاد هر کسی تبدیل میشه به یه ربات که فقط کار میکنه و در نهایت که سن بالا رفت شما میمونید و حسرت کارهایی که میتونستید توی جوونی انجام بدید ولی خب اون ها رو از خودتون دریغ کردید و خب دفتر خاطراتتون خالی و تهی خواهد بود چرا که مسلما چه کسی تو  پیری با یادآوری این که هر روز صبح زود بیدار میشد و میرفت سر کار خوشحال خواهد شد و لبخند به لبش میشینه! مسلما هیچ کس پس برای این که تو پیری هم خاطرات برای یادآوری خودتون باشه و هم برای تعریف کردن به دور و بری هاتون مثل نوه هاتون یه فکر کنید که خب یه روش پیشنهادی برای ساختن این خاطرات رفتن به سفر هست.

اصلا چه راهی برای خاطره سازی بهتر از سفر که میتونه یه جون به جون هاتون اضافه کنه و صد البته براتون کوله باری از تجربه داشته باشه و اصلا یه جهان بینی خاص بهتون ارائه بده پس برای این که بهترین خاطراتتون رو در زندگی بسازید پیشنهاد میکنیم که به سفر برید و برای این موضوع توی زندگیتون برنامه ریزی مشخص داشته باشید و خب یکی از بخش های برنامه ریزی مربوط میشه به قسمت هزینه های لازم برای سفر که خب بهتره این قسمت داستان رو به ما بسپارید چرا که ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص هزینه های لازم برای سفرهای متنوع صحبت میکنیم و در حال حاضر هم میخواهیم در خصوص هزینه های موردنیاز برای سفر به گرجستان بگیم پس در صورتی که میخواهید در جریان این هزینه ها باشید در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به گرجستان

سفر به گرجستان وقتی میخوای جیبتو خالی کنی

خب خیلی ها هستن که سفرهای لاکچری رو ترجیح میدن و خب برای این منظور هم حاضر هستن هزینه کنن که خب در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید و میخواهید که سفرتون به گرجستان رو به شکل لاکچری برگزار کنید توصیه میکنیم که در وهله ی اول برای تفلیس یعنی پایتخت این کشور بلیط هواپیماتون رو رزرو کنید که خب از تهران و با یه ایرلاینی مثل ترکیش به ازای هر نفر باید مبلغ 143 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت کنید.

برای اقامت هم میتونید از هتل های پنج ستاره درتفلیس استفاده کنید که خب به عنوان مثال برای اقامت در هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس به ازای هر نفر و برای هر شب و یه اتاق دو تخته باید مبلغ 13 میلیون تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به گرجستان

برای خورد و خوراک و قسمت خوشمزه ی داستان هم میتونید در رستوارن های لاکچری این شهر مثل NINIA’S GARDEN غذاتون رو میل کنید.

هزینه های سفر به گرجستان

سفر به گرجستان وقتی میخوای مثل یه ماشین حساب دقیق باشی

خب خیلی ها هستن که برای سفرهاشون از مدت ها قبل برنامه ریزی میکنن و جهت این منظور از ماه ها قبل شروع میکنن پس انداز کردن و پول کنار گذاشتن که خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید میتونید برای بلیط هواپیماتون جهت رفتن به گرجستان پروازهایی رو که اقتصادی هستن رزرو کنید به عنوان مثال شما باید با یه ایرلاینی مثل وارش به ازای بلیط هر نفر از تهران مبلغ 8 میلیون و 700 هزار تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به تفلیس هم میتونید در هتل های دو ستاره ی این شهر اقامت داشته باشید که به عنوان مثال برای اقامت در هتل Shine Palace در تفلیس که دو ستاره هست به ازای دو نفر و یه اتاق دو تخته باید برای هر شب 2 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به گرجستان

برای خورد و خوراک هم میتونید از رستوران های اقتصادی این شهر خرید داشته باشید مثل رستوران راچا تاورن.

هزینه های سفر به گرجستان

سفر به گرجستان وقتی پولشون نداری ولی دلشو داری

خب این  قسمت از مطلب هم به اون دسته از دوستان تعلق داره که دوست دارن با کمترین هزینه سفر خارجی داشته باشن که خب برای برای رفتن به گرجستان باید ارزون ترین پرواز رو پیدا کنید که به عنوان مثال با یه ایرلاینی مثل وارش به ازای هر نفر از تهران باید مبلغ 4 میلیون و 300 هزارتومان پرداخت کنید.

برای اقامت هم میتونید هاستل پیدا کنید از هتل ارزون تره مثلا برای اقامت در هاستل پوشکین در تفلیس به ازای هر نفر 600 هزارتومان پرداخت کنید برای غذا هم میتونید کنسرو ببرید.

هزینه های سفر به گرجستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها