|

تاوان سنگین مصاحبه حسین حسینی علیه مدیران استقلال

شهریاری به سمیعی اعلام کرده که حسینی تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف در کمیته انضباطی باشگاه استقلال، حق حضور در تمرین استقلال را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

در آستانه بازی فردای استقلال و ذوب آهن، خبر عجیبی از اردوی استقلال بیرون آمده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، آنطور که چند سایت خبری نوشته‌اند، سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان ملی‌پوش آبی‌ها، در بازگشت به تهران بعد از همراهی تیم ملی، حق حضور در تمرین تیمش را پیدا نکرده است.

بر اساس این گزارش، ظاهرا با دستور رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و همچنین موافقت فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال، به دلیل مصاحبه این بازیکن در مورد بازیکنان بوسنیایی و به خصوص دروازه بان بوسنیایی و اینکه حسینی گفته بود باشگاه ۱۰ میلیارد تومان به گلر بوسنیایی غرامت داده اما برای اضافه کردن قرارداد او ادعا می کند پول نیست، اجازه حضور این بازیکن در تمرین داده نشده است.

گویا شهریاری به سمیعی اعلام کرده که حسینی تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف در کمیته انضباطی باشگاه استقلال، حق حضور در تمرین استقلال را ندارد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که همین چند روز فرشید سمیعی در گفت و گویی که با خبرنگاران داشت، کلی از کاپیتان تیمش تعریف کرد و او را فرزند استقلال نامید و گفت که در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را از راههای قانونی افزایش دهد! 

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلال به این اتفاق چه خواهد بود.

در آستانه بازی استقلال و ذوب آهن، قطعا اولویت سهراب، استفاده از حسینی درون دروازه تیمش است. او که ساعاتی پیش و در نشست خبری قبل از بازی فردا اعلام کرده بود که هر کسی در استقلال کار خودش را انجام می‌دهد و شهریاری حق دخالت در مسائل فنی را ندارد، حالا با یک اتفاق عجیب روبرو شده و باید دید می‌تواند این مشکل را حل کند یا نه. حالا مشخص شد که شهریاری در ترکیب تیم سهراب بختیاری‌زاده دخالت می‌کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها