|

بیوگرافی پردیس احمدیه و حرکت گایاتری مانترا در مه / خانواده ای که تا جد سنتور میزنن

پردیس احمدیه بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در فیلم پول و پارتی حضور دارد و با انتشار یک ویدیو از خود مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها فیلم پول و پارتی رو بر روی پرده سینما زیاد می بینیم. این فیلم که ژانر طنز داره، محبوبیت فراوونی پیدا کرده و تا به اینجا تونسته مخاطبین زیادی رو جذب سینما و البته خودش کنه. نقش اصلی این کار پردیس احمدیه هستش که البته در این فیلم هنرمندانی همچون ساعد سهیلی نیز حضور دارد. پردیس احمدیه چهره ای زیبا رو از دهه هفتاد است که اولین بار با فیلم "لاک قرمز" بود که مشهور شد. وی از دست هنرمندان بسیار بیبی فیس در این عرصه می باشد که در لاک قرمز هم سن و سال دار بود اما در واقع کاراکتر دختری بسیار نوجوان رو به تصویر کشید. وی تا به حال در فیلم و سریال های فراوونی ایفای نقش داشته اما این اواخر سریال "پوست شیر" بود که او را به شهرت رساند. پردیس احمدیه اکثرا در ژانر های اجتماعی و جدی طور نقش آفرینی داشته اما اینبار دل رو به دریا زد و در فیلم پول و پارتی طنز دیده شد. وی طرفداران بسیاری دارد که خب تعداد اونها در اینستاگرام نزدیک به 530 هزار دنبال کننده می رسد با یه عالمه پست و هایلایت منتشر شده.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه و گایاتری مانترا

خب خیلی واضحه که یه بازیگر در این فضا فعالیت داشته باشه چرا که تو اینستاگرام در این چند سال اخیر حتی چهره های کاملا بی هنر و معمولی هم بالا اومدن و حالا برای خود دبدبه و کبکبه ای دارند. دیگه چه برسه به بازیگری که در فیلم و سریال ها دیده شده و در واقع شهرت اولیه رو داره، بعد با به اشتراک گذاری عکس و ویدیو در این فضا به شهرت بیشتری هم میرسه. البته که دیدن زندگی واقعی بازیگران هم برای مخاطب به شدت جذاب به نظر میرسه و جدا از طرفدار بودنشون، اینکه ببینن و بدونن خانوم یا آقای بازیگر ایکس که در نقش ها شخصیت های مختلفی داره، در واقعیت و شخصیت خودش چه مدلیه، خب واسشون جالبه. پردیس احمدیه نیز از دست چهره هایی هستش که لایف استایل واقعا خاصی داره و در زندگی شخصی اش رون جالبی رو طی میکنه. خب اینکه خانوم های بازیگر تو چند سال اخیر زیاد از ورزش کردنشون در این فضا منتشر می کنند هنوز عادی نشده و از مد نیفتاده. به همین دلیل همچنان بانوان هنرپیشه ای روند رو پیش میرن و اتفاقا بازخورد جالبی هم میگیرند چرا که نشون میدن چن مرده حلاجن. پردیس احمدیه نیز اینچنین بود اما با کمی تفاوت و او با انتشار یک ویدیو از خود در حال انجام گایاتری مانترا نشون داد اهل لایف استایل خاص می باشد. 

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه این روزها 32 سال سن دارد و در 8 تیر 1371 متولد شده. او زاده مراغه است و این روزها بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان است که اتفاقی وارد بازیگری شده و دلش میخواد نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای بازی کند.

پردیس احمدیه

خانواده و اصالت و ته تغاری با فاصله سنی زیاد

همونطور که گفتیم پردیس احمدیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی به دنیا اومده و خیلی زود با خانواده به تهران مهاجرت کردند تا این حد که شناسنامه خانوم بازیگر صادره از تهران است. مادر پردیس احمدیه تورک زبان و پدر مرحومش اصالتا مشهدی هستند. وی فرزند دوم خانواده محسوب میشه و یک خواهر بزرگتر به نام پارمیس و یک خواهر کوچکتر با ۱۸ – ۱۹ سال اختلاف سن دارد.

پردیس احمدیه

شروع با موسیقی و سنتور

پردیس احمدیه در خصوص خانواده اش میگه خانواده مادریم خیلی اهل موسیقی بودند، به همین دلیل از بچگی دنبال موسیقی بودم و خب کار می کردم. دایی هام همگی سنتور می زدند و پدربزرگم تار می زد.

اصلا به همین دلیل بود که من هم رفتم سمت موسیقی و اون رو با نواختن سنتور آغاز کردم.

پردیس احمدیه

نگاه متفاوت پردیس احمدیه؛ نماینده نسل خود هستم

وی در رابطه با بازیگری میگه هر بازیگری جدا از میزان مهارتی که در بازیگری داره، نماینده نسل خودش هم هست. او در ادامه گفت بازیگری درست مثل جامعه وقت هستش و به نوعی متناسب با شرایط اون پیش میره. منم تمام تلاش خودم رو دارم تا مماس با موقعیت های اجتماعی دست به انتخاب بزنم و امیدوارم سینما هم در آینده کارکردی اثر گذارتر داشته باشه.

پردیس احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها