|

هواداران پرسپولیس بی خیال بازی تیمشان در لیگ شدند!

هواداران تیم پرسپولیس بعد از شکست مقابل السد استقبال خوبی از بازی خانگی‌شان برابر شمس آذر قزوین به عمل نیاورده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس تهران میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود. درحالی که این بازی از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز خواهد شد هنوز تعداد زیادی بلیت فروش نرفته است.

گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ سامانه فروش الکترونیک بلیت بازی پرسپولیس و شمس‌آذر همچنان فعال است. رو به روی جایگاه ورزشگاه شهر قدس بیش از ۲۴۰۰ بلیت باقی مانده دارد. پشت دروازه جنوبی و شمالی ۱۹۰۰ نفر ظرفیت باقی مانده دارد و در جایگاه VIP نیز حدود ۹۰۰ بلیت دیگر باقی مانده است. تنها، جایگاه بانوان همانند بازی‌های قبلی خیلی زود ظرفیتش تکمیل شده است.

2100383

بر این اساس، باشگاه پرسپولیس از هوادارانش درخواست کرد، بدون تهیه بلیت راهی ورزشگاه نشوند چون فروش بلیت این مسابقه به صورت فیزیکی و در ورزشگاه انجام نمی‌شود و علاقه‌مندان حتما باید نسبت به خرید الکترونیک اقدام کنند. این اطلاعیه به نوعی دعوت مجدد هواداران پرسپولیس به ورزشگاه است که بعد از شکست مقابل السد تمایل کمی به حضور در ورزشگاه نشان داده‌اند.

 

باید دید با توجه به اینکه مسابقه پرسپولیس و شمس آذر روز شنبه برگزار می‌شود، ظرفیت سکوهای در نظر گرفته شده برای این بازی در ساعات آینده تکمیل خواهد شد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها