|

کار سخت 2 فوق ستاره رئال مادرید در بازی مقابل بارسلونا

امشب دو بازیکن انگلیسی و فرانسوی رئال در میانه میدان، با طرح ویژه آنچلوتی برای ال‌کلاسیکو نقش کلیدی خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

در رئال مادرید شک و تردید اندکی برای ترکیب اصلی ال‌کلاسیکو وجود دارد. با توجه به تمرینات اخیر، طرح اولیه بر اساس 2-4-4 خواهد بود، با بلینگام و کاماوینگا در مرکز زمین که عمق بیشتری به بازی می‌دهند، شکاف‌ها را ایجاد می‌کنند و تا حد امکان خطرات بارسلونا را که از طریق کمک‌های مدافعان به رافینیا و لامین می‌آید، پوشش می‌دهند. آنچلوتی می‌خواهد که مدافعان بارسا به‌ویژه کنده با پیشروی‌های خود احساس امنیت نکنند.

گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ اعتماد در رختکن رئال مادرید افزایش یافته است. انگیزه‌ای که پس از نیمه دوم بازی مقابل بروسیا دورتموند به دست آمده، روحیه و اعتماد گروه را بالا برده است. آرامش و بی‌خیالی در طول بازی جایز نیست. این موضوع در طول فصل چندین بار دیده شده اما اکنون دیگر جایی برای اشتباه وجود ندارد.

2100447

سیستمی که کارلتو مدنظر دارد

کادر فنی رئال مادرید معتقد است بهترین راه برای بازی کردن مقابل این بارسلونا و با شرایط فعلی، استفاده از سیستم 2-4-4 است.

والورده و شوآمنی کسانی خواهند بود که جلوتر از دفاع بازی می‌کنند، ریتم بازی را کنترل کرده و در زمان دفاع و تصاحب توپ کمک خواهند کرد؛ یکی از کلیدهای موفقیت آنچلوتی، که چیزی جز فرار و انتقال‌های سریع از جناحین نیست.

بلینگام و کاماوینگا به عنوان هافبک‌های مرکزی عمل خواهند کرد، اما با مأموریت واضحی برای کمک به دفاع و فشار آوردن به حریف تا نتواند به راحتی در زمین حریف پیشروی کند.

2100448

اعتماد به نفس لوکاس واسکز پس از بازی مقابل بورسیا دورتموند و احترامی که مربی رئال مادرید به او دارد باعث شده تا او در سمت راست خط دفاعی به عنوان بازیکن اصلی انتخاب شود. او بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد داشت و در لحظات حساس بازی نقش کلیدی ایفا خواهد کرد. او یک لیدر در تیم است.

همچنین آنچلوتی در مصاحبه پیش از بازی گفت که عجله‌ای برای امباپه وجود ندارد، همان‌طور که خود ستاره فرانسوی نیز برای نشان دادن توانایی‌هایش که سال‌ها در پاریس نشان داده، عجله ندارد. نگرانی او به آرامش تبدیل شده، به خصوص وقتی به کنار خود نگاه می‌کند و وینیسیوس را می بیند؛ همان کسی که روز دوشنبه در پاریس به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها