|

نیما عالمیان از مسابقات تنیس روی میز ایتالیا حذف شد+بیوگرافی و علت

نیما عالمیان در مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی مسابقات ایتالیا برابر بازیکن فرانسه قرار گرفت و شکست خورد . با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نیما عالمیان بازیکن تیم ملی پینگ پنگ، متولد ۳ دی سال ۱۳۷۱ در بابل است. او ورزشکار رشته تنیس روی میز است و به همراه برادرش نوشاد عالمیان به عنوان ملی پوشان ایرانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند.

نیما عالمیان در  مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی مسابقات ایتالیا برابر بازیکن فرانسه قرار گرفت و شکست خورد. عالمیان با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.

عالمیان پیش از این در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی استراحت داشت و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با نتیجه سه بر صفر جوردی از ایتالیا را شکست داده بود.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نیما عالمیان (رنکینگ ۱۵۵ جهان) ۱ - ۳ لیلیان باردت از فرانسه (رنکینگ ۹۴ جهان)

امیرحسین هدایی، دیگر نماینده ایران، در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف ژاپنی شده بود.

بیوگرافی نیما عالمیان

نیما عالمیان متولد ۳ دی ۱۳۷۱ در بابل و بازیکن تنیس روی میز و ملی‌پوش اهل ایران است. وی فعالیت خود را ۲۰۰۰ شروع کرده‌ و موفقیت‌های زیادی داشته‌است. او در سال ۲۰۰۷ با ورود به تیم ملی نونهالان به عرصه ملی راه پیدا کرد و در تمام رده‌های تیم ملی تنیس روی میز ایران حضور داشته‌است.

Untitl

وی در رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی تحصیلکرده است. این بازیکن ایرانی ساکن کشور فرانسه است. قد او ۱۷۴ سانتی‌متر و وزنش ۷۰ کیلوگرم است.

برخی او را برترین پینگ پونگ باز تاریخ ایران می دانند. او هم ‌اکنون عضو باشگاه لارومانگ فرانسه است.

آقای عالمیان در زمستان سال ۹۷ با قرارداد ۱۶ هزار دلاری برای هر فصل، اولین ملی پوش تنیس روی میز ایران بود که به عنوان لژیونر وارد لیگ فرانسه برای تیم ویلنووا بازی را شروع کرد. سال بعد از آن هم برادرش وارد لیگ شد.

یاسر عباسی مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز به همراه رحمت عالمیان، پدر نیما و نوشاد مدیریت ورزشی و برنامه برادران عالمیان را عهده دار می باشند. عالمیان در سال ۲۰۲۰ _ ۲۰۲۱ در تیم باشگاه فراسنج و لیگ برتر بزرگسالان حضور دارد. او برادر نوشاد عالمیان است، که در همین رشته فعالیت دارد.

Untitled

در فینال رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه که به میزبانی ازبکستان برگزار شد، نیما عالمیان در جدال با برادر بزرگترش نوشاد عالمیان ۴ بر یک پیروز شد و برای سومین بار پیاپی سهمیه حضور در المپیک را بدست آورد.

نتایج و افتخارات

نیما عالمیان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در هنگ‌کنگ، سهمیه حضور در المپیک را به دست آورد. او در مسابقات تور جهانی تنیس روی میز اسپانیا در سال ۲۰۱۸ موفق به‌کسب مدال برنز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها