|

بهترین سینماهای تهران / اینا تازه ساختن با سالن سینماهای خارجی تو رقابتن سره شیک بودن

در این مقاله چندتا از بهترین سینماهای تهران رو بهتون کردیم که کیفیت سالن هاشون حرف نداره و حتی با کشورهای خارجی برابری میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که بهترین ها رو برای خودمون داشته باشیم و خب باید برای این منظور نهایت تلاش خودمون رو کنیم البته که تلاش کردن به منزله ی این نیست که شما صد درصد به هدف و مقصودتون میرسید خیر بلکه رسیدنتون به هدف راحت تر خواهد شد و به قولی راه براتون هموارتر خواهد شد ولی موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید تلاشتون رو هم جوری کنید که به قولی اونقدرا که باید و شاید به زحمت نیفتید و مثلا در صورتی که به دنبال بهترین کافه های تهران هستید نیازی به این که گوشی دست بگیرید و از هر کسی که میشناسید در این رابطه پرس و  جو کنید نیست بلکه شما میتونید با یه سرچ ساده در اینترنت لیست بهترین کافه ها رو دربیارید و دورهمی های دوستانه تون رو در این مکان ها برگزار کنید.

پس با این حساب برای پیدا کردن بهترین ها نیازی به این که کار شاقی انجام بدید نیست فقط باید فرد جستجوگری باشید و از امکاناتی مثل اینترنت و امثالهم نهایت استفاده رو کنید. البته که باید این رو بدونید که شما باید جوری پیش برید که تلاش برای به دست آووردن بهترین ها در همه ی کارهاتون از کوچک و بزرگ صدق کنه مثلا حتی در صوتی که میخواهید یه کیلو شیرینی هم بخرید به دنبال بهترین قنادی های تهران برای این منظور باشید تا خوشمزه ترین شیرینی که میتونید در این شهر پیدا کنید رو نصیب خودتون کنید. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون بهتون در پیدا کردن بهترین ها کمک میکنیم تا بلکه باری از روی دوش شما در این مورد برداشته باشیم و حالا هم میخواهیم در خصوص بهترین سینماهای تهران صحبت کرده و چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم، پس در صورتی که مایل هستید که با اون ها آشنا بشید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سینماهای تهران

پردیس سینمایی کوروش

سینما کوروش در طبقه ی فوقانی کوروش مال قرار داره که در حال حاضر یکی از محبوب ترین و معروف ترین مجتمع های تجاری، تفریحی و فرهنگی پایتخت بشمار میاد.

این سینما از 147 تا سالن نمایش برخوردار هست و بیشتر از 3000 صندلی داره از این رو بزرگترین پردیس سینمایی کشور بشمار میاد. هر یک از سالن های این مجموعه به طور جداگانه بین 170 تا 330 تا صندلی رو در خودشون جا دادن و استانداردهای روز دنیا در اون ها رعایت شده.

شاید براتون جالب باشه که این رو بدونید هر کدوم از سالن های نمایشی این سینما رو با عناوین آشنای سینماهای معروف و قدیمی ایران مثل فاروس، رکس، لاله زار و... نامگذاری کردن. این رو هم اضافه کنیم که علاوه بر فیلم های در حال اکران ایرانی شما میتونید فیلم های خارجی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی رو در این پردیس سینمایی تماشا کنید.

آدرس: اتوبان حکیم غرب، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مرکز خرید کور 

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۰۰۰۱۱۰

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲۴

بهترین سینماهای تهران

پردیس سینمایی ملت

پردیس سینما گالری ملت رو میشه یکی دیگه از بهترین سینماهای تهران که در جوار پارک ملت هست بشمار آوورد که از معماری خاص و شیشه ای برخورداره و به دلیل این زیبایی نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه. این سازه ی فرهنگی که مساحتی معادل 6000 متر مربع داره در سال 1387 بهره برداری شده.

این سینما دارای 12 تا سالن هست و ظرفیت کلی اون 2200 نفره و از این رو دومین گروه سینمایی کشور از نظر تعداد صندلی بشمار میره. یکی ازسالن های این سینما هم چند منظوره هست یعنی علاوه بر نمایش فیلم در اون اجرای همایش، موسیقی و تئاتر هم انجام میشه.

گالری، کافه کتاب، فروشگاه‌های محصولات فرهنگی، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، فودکورت و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 1200 تا خودرو، از امکانات خاص و منحصر به فرد سینما ملت تهران به شمار میرن.

آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبه‌روی بزرگراه کردستان

شماره تماس: ۰۲۱۲۳۱۶۲

ساعت کار: ۱۳ تا ۲۰

بهترین سینماهای تهران

پردیس سینمایی چارسو

پردیس سینمایی چارسوی تهران توی بهمن سال ۱۳۹۳ و توی طبقه ی هفتم مجتمع تجاری چارسو که واقع در مرکز شهر تهران هست تاسیس شد. این مجموعه سینمایی با برخورداری ازشش تا سالن حرفه‌ای و ظرفیت بیش از 1000 تا صندلی، آخرین تکنولوژی صوت و تصویر سینمای دیجیتال رو پیش روی شما به عنوان یه مخاطب قرار می‌ده.

از ویژگی های بترکون این مجموعه میشه به جایگاه ویژه معلولان در سالن‌های نمایش، فضای باز فرهنگی برای برپایی گالری، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، هجده تا آسانسور، سیستم تهویه هوای مدرن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و همچنین پارکینگ با ظرفیت حدود هزارتا خودرو و... اشاره کرد. همچنین این رو هم ذکر کنیم که فود‌کورت پاساژ چهارسو واقع در طبقه ی پنجم، از بهترین فودکورت‌ های تهران بشمار میاد.

آدرس: خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مجتمع چارسو

شماره تماس:  ۰۲۱۶۱۷۲۴۴۴۴

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲۳

بهترین سینماهای تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها