|

بیوگرافی بهاره رهنما وقتی بعد از طلاق جوون تر شده / استایل شنبه یکشنبه اش در آلمان

در خصوص بیوگرافی بهاره رهنما بازیگر معروف و به نام سینمای ایران صحبت کردیم تا بیشتر با این بازیگر آشنایی پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که شرایط جوری شده که شما در صورتی که حاشیه تون بیشتر باشه احتمال پیشرفتتون هم بیشتر خواهد بود و اینطوری بیشتر دیده میشید و به چشم میایید و خب به همین دلیل خیلی ها برای خودشون حاشیه سازی میکنن تا اینطوری بولد بشن و این موضوع رو به وفور در فضای مجازی میبینیم ولی موضوعی که وجود داره این هست که در یه شغلی مثل بازیگری شما چه بخواهید و چه نخواهید براتون همیشه حاشیه درست میشه حتی اگر از اون فراری باشید البته که یه سری از بازیگرها اصلا حاشیه ندارن مثلا در حال حاضر حاشیه ی ای در خصوص نیکی کریمی وجود نداره و خیلی ها از این بازیگر به نیکی یاد میکنن و به نظرشون یه سوپراستاره واقعیه و یه سری از بازیگرا هم هستن که که وقتی جوون تر بودن حاشیه شون بیشتر بوده و رفته رفته که سنشون بالاتر رفته تمرکزشون روی کارشون بیشتر شده که همین موضوع باعث شده که حاشیه هاشون هم کمتر بشه مثل الناز شاکردوست که خب قبلا حاشیه اش خیلی بیشتر بود ولی الان نگاه ها بیشتر روی هنرش هست و خیلی ها میبینن که این بازیگر در عرصه ی بازیگری و به قولی نوع بازیش پیشرفت کرده. اما در این بین هم یه سری از بازیگرا هستن که قبلا حاشیه نداشتن ولی خب با بالا رفتن سنشون حاشیه دار شدن که خب بهاره رهنما یکی از این بازیگرا هست که در حال حاضر تکون هم که میخوره براش حاشیه درست میشه که خب در برخی از اوقات این حواشی میتونن باعث سوگیری منفی نسبت به این بازیگر بشن و خب این از بدی های بازیگر بودن هست. حالا از حواشی که بگذریم بهاره رهنما بیوگرافی جالبی داره که به همین دلیل گفتیم بیشتر در این باره باهاتون صحبت کنیم، پس در صورتی که علاقمند هستید که از این بازیگر بیشتر بدونید در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما چطور رفت جلوی دوربین

بهاره رهنما از بچگی به بازیگری علاقه داشته و در سال 1370 وقتی که 17 سال داشت توی تست بازیگری فیلم "افعی" شرکت میکنه و کنار جمشید هاشم پور میره جلوی دوربین و این میشه شروع کارش.

بعد از اون فیلم سینمایی "غزال" میشه دومین تجربه ی این بازیگر و بعدها و در سال 1379 با بازی در سریال "بازگشت به خانه" بهاره رهنا به قاب تلویزیون راه پیدا میکنه ولی اوج شهرت ایشون با فیلم های "گاو خونی"، "نان و عشق و موتور 1000"، "چارچنگولی" و سریال "زیرزمین" رقم میخوره.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما و سوابق شغلیه متفاوتش

شاید خیلی ها فکر کنن که بهاره رهنما تنها بایگره در حالی که ایشون فرد فعالی هست و سابقه ی روزنامه نگاری و نقاله خوانی هم داره و کارهای مدلینگ هم انجام میده و همچینن کنار این فعالیت ها گفته میشه رستوران داری هم کرده و رستوارن "گوزن" توی سعادت آباد متعتلق به ایشون هست.

بیوگرافی بهاره رهنما

از ازدواج ها تا تا طلاق های بهاره رهنما و تغییرات ظاهریش در این بین

خب خیلی ها میدونن که بهاره رهنما سابقه ی دوبار ازدواج داره و خب ازدواج اولشون با پیمان قاسم خانی فیلمنامه نو.یس معروف بوده که اتفاقی باهم و در مسیر بازگشت بهاره از دانشگاه آشنا میشن و در نهایت در سال 1373 ازدواج میکنن و ثمره ی این ازدواج یه فرزند دختر به اسم پریاست که متولد 1376 هستش.

اما خب در نهایت این ازدواج در سال 1394 به طلاق میرسه ولی بهاره رهنما از عشق ناامید نمیشه و مجددا در سال 96 با امیرخسرو عباسی که از فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی هست ازدواج میکنه که ایشون هم از ازدواج سابقشون یه فرزند دختر داشتن ولی این ازدواج هم در نهایت به طلاق منجر میشه و در حال حاضر گفته میشه بهاره رهنما مجرده.

حالا در بین این ازدواج ها و طلاق ها چیزی که برای کاربرا جالب هست تغییرات شگرف بهاره رهنما از لحاظ ظاهری هست چرا که ایشون قبلا اضافه وزن زیادی داشتن و در حال حاضر نسبت به گذشته لاغرتر هستن و وزن زیادی با عمل اسلیو معده کم کردن که این موضوع روی جوون تر شدن چهره شون هم تاثیر زیادی داشته البته که ایشون کارهای زیبایی متعددی هم انجام داده و در نهایت به نظر خیلی ها الان زیباتره.

بیوگرافی بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 10 آذر 1352 توی روستای هزاوه اراک به دنیا اومد. پدر مرحومشون جلال رهنما (تاجر) بوده و مادرشون پرویز قائم مقامی (بازیگر) هست. ایشون فرزند دوم خانواده ست و یه خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام که پزشک هست داره.

تیپ های بهاره رهنما که در آخر هم پیشرفت چندانی نداشت

یه موضوعی که در بیشتر اوقات راجع به بازیگرا به چشم میاد و برای مخاطب مهمه تیپ و استایل اون هاست و خب بهاره رهنما خیلی اهل تیپ زدنه ولی خب تیپ هاش عامه پسند نیست و خیلی وقت ها سره تیپ های ایشون حاشیه درست میشه چرا که به نظر خیلی ها ایده پشتشون نیست و اونقدر که باید و شاید زیبا تیپ نمیزنن مثلا تیپ ایشون رو در خارج از کشور مشاهده میکنید که ترکیب رنگ های حرفه ای نداره.

بیوگرافی بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها