|

هزینه های سفر به چابهار / کم کم که هوا سرد بشه همه چابهارن قیمتا رو بدون سرت کلاه نره

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به چابهار صحبت کردیم تا این مسافرت رو براتون تبدیل کنیم به یکی از خوش ترین خاطراتتون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عمر در حال گذره و خب تنها چیزی که چند سال بعد میتونه ما رو یاد خودمون بیاره خاطراتمون هست که صد البته دیگران هم میتونن در اون ها نقش داشته باشن و خب در صورتی که خاطراتمون خوش باشه مسلما لبخند به لبمون خواهد نشست و یه جوری میشیم که گویی از عالم جداییم و در صورتی هم که خاطراتمون ناراحت کننده باشه شاید غمگین شده و چین به پیشونی بندازیم ولی خب خاطره ی خوش اگر میخواهید باید اون رو بسازید چرا که خاطرات خوب و موندگار همین طوری به دست نمیان و خب در صورتی که یه همچین خاطراتی میخواهید باید برای اون ها برنامه ریزی کنید مثلا یکی از راه ها برای این منظور میتونه برنامه ریزی کردن برای سفر باشه.

چرا که سفر یکی از اون کارهای واجبی هست که هر کسی حداقل سالی یه بار باید برای اون اقدام کنه و دلش رو بسپاره به راه و بزنه تو دل کسب کردن تجربه های جدید و خب صد البته که برای این منظور شما باید به هزینه هایی که برای سفر صرف کنید هم فکر کنید چرا که آدم عاقل بدون در نظر گرفتن این موضوع پا به راه نمیذاره به همین دلیل ما در این سری از مقالاتمون در خصوص هزینه های لازم برای سفرهای مختلف صحبت میکنیم که حالا در مقاله ی امروز هم میخواهیم هزینه های سفر به چابهار رو شرح بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به چابهار

سفر به چابهار وقتی به پول گفتی زکی

این روزا سفر به یه سری از قسمت های کشورمون به قدری هزینه بر هست که تفاوتی با سفرهای خارجی نداره خصوصا جنوب کشور در فصل های سرد سال و خب چابهار هم یکی از سفرهای این مدلی بشمار میاد و خب شما در صورتی که میخواهید به صورت لاکچری این سفر رو برید در وهله ی اول باید برای برای این منظور بلیط هواپیما رزرو کنید که خب برای این منظور با یه ایرلاینی مثل وارش باید از تهران تا چابهار به ازای هر نفر 5,423,200 تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به مقصد هم باید به فکر محل اقامتتون باشید که خب برای این منظور میتونید در بهترین هتل های این شهر اقامت داشته باشید به عنوان مثال برای اقامت در هتل لیپار چابهار که پنج ستاره هست باید برای دو نفر و به ازای هر شب در یه اتاق دو تخته مبلغ ۴,۵۹۸,۰۰۰ تومان پرداخت کنید که ویوی دریا رو هم داره.

هزینه های سفر به چابهار

خب محل اقامتتون رو در این شهر که پیدا کردید نوبت به قسمت خوشمزه ی داستان یعنی خورد و خوراکتون میرسه که خب برای این منظور هم میتونید غذاهاتون رو از رستوران های لاکچری موجود در این شهر مثل رستوران ساحلی خلیج میل کنید.

هزینه های سفر به چابهار

سفر به چابهار مثل یه حسابدار منظم

خب یه عده هم برای سفر از مدت ها قبل شروع به برنامه ریزی دقیق میکنن و اصلا خرج اضافه ای نخواهند کرد چرا که میدونن کجا چقدر باید پرداخت کنن و خب مسلما هم به دنبال این هستن که یه سفر باکیفیت با قیمت مناسب رو تجربه کنن که خب در صورتی که شما هم از ین دسته از افراد هستید پیشنهاد ما بهتون سفر با ماشین شخصی به این شهر هست که البته باید حداقل دو نفر رانندگی کنن ولی خب در صورتی هم که میخواهید ماشین نبرید میتونید از تهران با قطار تا بندرعباس برید که مبلغ بلیط اون با یه قطار چهارستاره ی چهار تخته به ازای هر نفر برابر با 845,450 تومان خواهد بود و بعد از بندرعباس هم میتونید با اتوبوس به چابهار برسید.

بعد از رسیدن به چابهار هم برای محل اقامتتون میتونید در هتل های با کیفیت و قیمت مناسب این شهر ساکن بشید مثلا شما میتونید برای این منظور هتل گیلان چابهار رو انخاب کنید که برای یه اتاق دو تخته به ازای هر شب و برای دو نفر باید مبلغ 1 میلیون تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به چابهار

برای خورد و خوراک هم میتونید از رستوارن های باکیفیت این شهر که در اسنپ فود حضور دارن غذا تهیه کنید مثلا در کافه رستوران شوهاز باید برای دو سیخ خوراک کوبیده مبلغ 149 هزار پرداخت کنید.

هزینه های سفر به چابهار

سفر به چابهار وقتی جیبت میگه نه و دلت میگه آره

خب این بخش برای اون دسته از دوستانی هست که به دنبال ماجراجویی هستن و اونقدرا لاکچری بودن سفر براشون اهمیت نداره و بیشتر هدفشون خوش گذروندن با کمترین هزینه هست که خب در صورتی که شما هم از این دسته از افراد بودید و چابهار رو برای این منظور انتخاب کردید پیشنهاد میکنیم که با اتوبوس به این شهر سفر کنید چرا که اتوبوس برای رفتن بهترین گزینه هست و برای بلیط اون هم باید به ازای هر نفر 775 هزار تومان پرداخت کنید.

برای محل اقامت هم میتونید در مسافرخونه های این شهر اقامت داشته باشید مثل مهمانپذیر مکران و خب برای خورد و خوراک هم بهتره که غذاهای حاضری مثل الویه های شرکتی و یا کنسرو میل کنید.

هزینه های سفر به چابهار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها