|

انواع سوتین مناسب سینه کوچک / جذابیت فول استایل با لیفت و فرم دهی بزرگتر

سوتین ها انواع بسیار مختلفی داند که در این مطلب میخوایم با اون مدل هایی که برای بانوان با پستان کوچک متاسبه آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه لباس شما خوبی تو تنتون وایسته یا نه، دقیقا برمیگرده به انتخاب سایز مناسبتون و همچنین اندامی که دارید و آیتم های درستی که برای لباس زیر انتخاب می کنید. روی سخن ما با خانوم هاست، اون دست از بانوانی که خب حالا یا بیش از حد لاغر هستند یا بیش از اندازه چاق. اغلب این دست از افراد برای انتخاب لباسشون به مشکل میخورن چرا که نمیدونن چجوری باید با اندامشون رفتار کنند. در اینجا ما میخوایم بریم سراغ اون بانوانی که اندام بسیار لاغری دارند و در واقع تو بخش سینه به مشکل میخورند. این افراد هر لباسی که انتخاب می کنند معمولا شل وایمیسته چرا چون بخش سوتین یا سینه بند به خوبی انتخاب نشده. سوتین یکی از مهمترین لباس زیر های خانوم هاست که لازم است تا سایز و مدل مناسب خود را پیدا کنند. در حالی که برخی به دنبال لاغر نشون دادن خود هستند و پیگیر گن و سوتین های جمع کننده هستند، یکسری هم سوتین مناسب سینه های کوچیک رو نیاز دارند تا بتونن اندام خود را خوش فرم تر و حتی گاهی کمی بزرگتر نشان دهند. مدل هایی مثل انواع اسفنجی، بالکن دار، جک دار، برالت و کاپ مثلثی تعدادی از بهترین نوع این لباس زیر برای این گروه می باشند که در ادامه باهاشون آشنا خواهیم شد.

سوتین

اسفنجی (حجم دهنده)، از بهترین سوتین ها برای افراد لاغر

سینه بند های مدل اسفنجی به واسطه اسفنجی که داخل خود دارند میتونن حجم خوب و قابل توجهی به پستان افراد دهند و اونها رو بزرگ تر از حالت طبیعی نشون بدن. به همین دلیل ست هیا اسفنجی یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد لاغر است که میخوان سینه های کوچیکشون خوش فرم تر زیر لباس جلوه داده بشه. این مدل از سوتینم هم فنردار هست شو هم بدون فنر که خب مدل فنردار شون میتونن سینه رو گردتر نشون بدن. این رو بدونید که سینه بند های اسفنجی در مقایسه با سوتین های جک دار فشار کمتری به سینه وارد می کنند و به همین علت برای استفاده روزانه بهترند. 

میزان اسفنجی که در این سوتین ها به کار میره متفاوت هستش و مناسب با سایزتون انتخاب میشن.

سوتین اسفنجی

سوتین پوش آب یا جک دار، حجم دهی عالی

سینه بندهای دیگری هم در این راستا مورد استفاده قرار میگیرند که جک دار نام دارند و یا با عنوان "پلانچ" و یا "پوش آپ" هم شناخته می شوند. چرا که این مدل دارای اسفنج های با پدهای ضخیم و فشرده هستند و در قسمت کاپ زیر سینه قرار دارند و پستان رو به سمت بالا هل میدهند. به همین دلیلیه که این سینه بند رو مناسب بانوان لاغر میدونیم و افراد چاق با استفاده از این سوتین ها در واقع زیبایی رو از خود گرفته اند چرا که بیش از اندازه بزرگ و بالا نشون داده میشن. اما از دیگر ویژگی های این سبک سوتین میشه به خوش فرم کردن سینه ها، بالا بردن و حجم دهی به سینه و همچنین راحتی مناسب اشاره داشت.

سوتین جک دار

سوتین برالت، حفظ شکل طبیعی سینه و بزرگنمایی

از دیگر سوتین های مناسب برای افراد لاغر با سینه های کوچیک مدل سوتین برالت می باشد که خب باید گفت این مدل وزنش کمه و علاوه بر حمایت از حداکثری سینه ها، به طبیعی نشون دادن ظاهرشون هم کمک داره. این مدل بدون فنر طراحی شده و وزن سنگینی هم نداره. اگر قصد دارید تا به شکل مداوم در خانه و بیرون از منزل از سوتین استفاده کنید، بدونید که مدل برالت برای افراد با سینه کوچیک یکی از بهترین هاست چرا که اذیت کننده یا غیر طبیعی نیست. اما خب یه مشکلی که داره این که سوتین برالت لیفت دهی کمی به سینه میدن و چندان مناسب زیر لباس مجلسی پوشیدن نیستند.

سوتین برالت

مدل سوتین بالکنی (قفسه ای)، مناسب سینه های فاصله دار

از دیگر مدل های سوتین برای افراد با سینه های کوچیک که فاصله زیادی هم باهم دارند سینه بند های مدل بالکنی هستش که خب از ویژگی این سوتین ها میشه به ارتفاع کمتر کاپ و بندهای پهنی که داره اشاره داشت. در واقع یندهای پهن و بلندی که به کاپ ها متصل هستند باعث میشه تا سینه ها بالا کشیده شوند و بزرگ تر نیز نشون داده بشن. فرم داخلی جک دار و اسفنجی این مدل سینه بندها اونهارو انتخابی مناسب برای بانوانی با پستان های کوچیک قرار می دهد. این مدل چون پستان رو کمتر پوشش میده، از این اندا برجستگی بیشتری نمایان میکنه و با توجه به مدلی که داره برای افراد یکه سرشانه پهنی دارند با سینه های فاصله دار، بسیار مناسب است.

سوتین بالکنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها