|

بیوگرافی نجمه جودکی با ظاهر ممنوع التصویری‌اش / یاسمین نوار زرد در خواستگاری واقعی

نجمه جودکی بازیپگر مشهور و مجری سابق ایرانیست که با سریال نوار زرد 2 به تلویزیون بازگشت و حالا مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال "نوار زرد" رو در شبکه آی فیلم می بینیم. سریالی که درست مثل دیگر سریال های محبوب ایرانی به دلیل محبوبیتی که در بین مخاطبین پیدا کرد در شبکه آی فیلم بازپخش شد. بله این شبکه سالهاست که چنین فعالیتی دارد و تقریبا میشه گفت آخرای دهه نود بود که خیلی ترند شد و مورد توجه قرار گرفت. و اما سریال نوار زرد که خب بازیگران زیادی رو در خود جای داده. در این سریال شما می بینید داستان "سرگرد کاوه کیهان رو که افسر تجسس پلیس هستش و به همراه همکارش در راستای فعالیت کاری، پرونده‌ های مجرمانه رو گروه گشایی میکنند. اونها در هر اپیزود، با پرونده‌ های مختلف و خشنی رو به رو میشن اما اینبار اونچه که این معماهای کوچیک رو به هم وصل میکنه قصه‌ ای بزرگتر است که به گذشته کاوه برمی‌گرده". در سریال نوار زرد نجمه جودکی نیز حضور دارد که خب نقش یاسمین رو به تصویر میکشد. نجمه جودکی که با اجرا در تلویزیون خداحافظی کرده بود، با سریال نوار زرد 2 هنرنمای کرد. در ادامه با این چهره جذاب و جوان بیشتر آشنا خواهیم شد.

نجمه جودکی

نجمه جودکی از مجری گری تا بازیگری

نجمه جودکی رو همیشه در تلویزیون، این جعبه جادویی با مجری گری دیده بودیم که البته از یک جایی به بعد دیگر در این حرفه فعالیت نکرد و به مانند دیگر همکارانش پاپس کشید. البته که بسیاری از همکاران او از کشور خارج شده و مهاجرت کردند، اما نجمه جودک این چنین نبود و هنر خود را در راستایی دیگر ادامه داد. 

نجمه جودکی

بیوگرافی نجمه جودکی

نجمه جودکی بانویی جوان از دهه شصت است که البته اواخر این دهه متولد شده. او در ۲۱ آبان ۱۳۶۹ چشم به جهان گشوده و زاده تهران می باشد. نجمه جودکی از فارغ التحصیلان لیسانس معماری است که  از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش می باشد. این چهره از طریق رضا رشیدپور وار عرصه اجرا شد و مشهور گشت.

نجمه جودکی

خانواده و اصالت جد پدری

نجمه جودکی در بالا شهر تهران یعنی شمیرانات به دنیا اومده و در خانواده فرزند اول است. وی از سمت جد پدری اش اصالتا اهل خوانسار می باشد و از توابع استان اصفهان است.

نجمه جودکی

از علاقه تا معرفی رضا رشیدپور

نجمه جودکی اولین بار در سال ۱۳۸۴ بود وقتی که 15 سال سن داشت و اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران رو تجربه کرد. او میگوید مشوق اصلی اش مادرش بود و بعد از اون اجرا به لطف خدا با آقای رشیدپور در همایش کنکور اشنا شد. وی همراه با مادرش رفتند پیش رضا رشیدپور و گفتند بسیار علاقمند هستند که مجری بشن و اجرا کنند، همین شد که ایشون هم خانم جودکی رو به تهیه کنندگان معرفی کرده و تست دادند. جالبه که استعداد نجمه جودکی باعث شد تا خانوم خانوما در همون تست وارد سازمان شد و پیشرفت کرد.

نجمه جودکی

ورود به اجرا در 17 سالگی و مجری مورد علاقه‌اش

نجمه جودکی زمانی که 17 سال سن داشت یعنی در سال 1386 به کلاس های فن بیان گویندگی مهران دوستی معرفی شد و بعد هم در رادیو جوان فعالیتش رو آغاز کرد. وی می گوید اولین باری که رفتم جلو دوربین برای گزارشگری برنامه "شب ایرونی" در سال 1388 بد که از شبکه جام جم پخش میشد. در این برنامه آقایان پوریا امین، محمد سلوکی و آقای امیر احمدی نیز برنامه رو اجرا میکردند که خب من هم گزارشگر برنامه شدم و تجربه خوبی کسب کردن.

خانم ژیلا صادقی مجری مورد علاقه نجمه جودکی می باشد.

نجمه جودکی

ممنوع الکاری برای نوع لحن و لباس

یکسری افراد بر این نظر هستن که خانم جودکی در روزهای جوانی اش با نوع صحبت و البته عشوه ای که در گفتگوهایش تو برنامه داشت، خط قرمز ها رو کنار گذاشته و رد کرده. به علاوه اینکه انتخاب رنگ لباس و همچنینی جذب بودن لباس ایشون هم ایراد گرفته شد و همین شد که وی 4 سالی رو در ممنوع التصویری گذراند.

نجمه جودکی

ازدواج نجمه جودکی

نجمه جودکی متاهل است و در سال 1395 وقتی که 26 سال سن داشت با آقای مهدی پارسازاده ازدواج کرد.

ورزش مورد علاقه

نجمه جودکی در رابطه با ورزش میگه در سن نوجوانی والیبال و بدمینتون بازی میکردم که البته در بدمینتون حرفه ای تر بودم. وی در ادامه گفت در حال حاضر ورزش و باشگاه واسم خیلی جایگاه اساسی پیدا کرده و هفته ای سه روز حتما به باشگاه میرم.

نجمه جودکی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها