|

بهترین تفریح ها در تهران زیر 200 هزار تومان؛ مختص خوشگذرونی با رفقا، خانواده و بچه ها

در این مقاله چندتا از بهترین تفریح ها در تهران رو که زیر 200 هزار تومان هستن رو معرفی کردیم تا با اطرافیان خودتون دقایق خوبی رو سپری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تلاش برای داشتن بهترین ها یه جورایی انگار در فطرت انسان قرار داره چون کیه که از کمال بدش بیاد ولی موضوعی که وجود داره این هست که تلاش هر کسی بر ای رسیدن به این موضوع متفاوته و حالا یه عده تلاششون کمه و یه عده هم خیلی زیاد و یه جورایی از جون و دل مایه میذارن ولی خب این که کی به نتیجه میرسه رو واقعا نمیشه مشخص کرد چرا که بعضی موقع ها رسیدن به یه سری چیزها خیلی راحته و مثل آب خوردنه در حالی که برخی از اوقات این موضوع خیلی سخته و شما هر چقدر که تقلا کنید و به این در و اون در بکوبید شاید اون نتیجه ای که مدنظرتون هست حاصل نشه به همین دلیل میگن شما تلاشتون رو کنید و بقیش رو بسپارید به خدا و خب وقتی که تلاش میکنید و نمیشه دیگه شرمنده ی خودتون نمیشید.

ولی خب یه سری چیزها این وسط هست که در صورتی که بخواهید به بهترین در مورد اون ها دسترسی پیدا کنید بی برو و برگرد این موضوع ممکن خواهد بود مثلا در صورتی که بخواهید بهترین پارک های تهران رو پیدا کنید نیاز به انجام کار شاقی ندارید و یا لازم نیست که تک تک پارک های تهران رو بگردید تا اونی رو که از همه بهتره رو پیدا کنید چرا که با یه سرچ ساده در اینترت به راحتی میتونید این پارک ها رو پیدا کنید پس از این به بعد برای کارهای روزمره تون هم به دنبال بهترین ها باشید تا کم کم زندگیتون روی دور جذب بهترین ها بیفته مثلا الان که داره هوا سرد میشه برای خرید لباس های مناسب این فصل به سراغ بهترین پالتو فروشی های تهران برید و از اون ها خرید داشته باشید تا کار با کیفیت بالا داشته باشید. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون بهتون برای پیدا کردن بهترین ها کمک خواهیم کرد در به همین دلیل در این مقاله میخواهیم راجع به بهترین تفریح ها در تهران که با کمتر از 200 هزار تومان میتونید انجامشون بدیم صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین تفریح ها در تهران

لیزر تگ پرواز تهران

قبل از این که به سراغ دونستن قیمت لیزر تگ پرواز تهران بریم باید بدونیم که لیزر تگ اصلا چی هست؟ که خب در جواب باید بگیم لیزر تگ یه بازی گروهیه که افراد هر تیم در اون سعی میکنن که با تفنگ های لیزری افراد دیگه رو نشونه بگیرن و اینطوری برای خودشون کسب امتیاز کنن. این بازی در یه فضای تاریک انجام میشه و خب به شدت جذاب و هیجان انگیز هست خصوصا در صورتی که به دنبال یه بازی گروهی با دوستاتون و وقت گذروندن باهاشون باشید. در خصوص قیمت این بازی هم باید بگیم که برای یه راند پونزده دقیقه ای باید مبلغ 75000 تومان برای این بازی پرداخت کنید البته در صورتی که مایل باشید بیشتر از یه راند بازی کنید باید مبلغ بیشتری رو برای این منظور پرداخت کنید.

برای رفتن به لیزر تگ پرواز تهران باید به تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، سه راه فرحزاد، زیر پل گلدیسان، مجموعه تفریحی و ورزشی پرواز برید.

بهترین تفریح ها در تهران

رویا پارک نیاوران

رویا پارک نیاوران هم یکی دیگه از تفریحات پرطرفدار و خاص در تهران هست که با هر پارکی که تا به الان رفتید فرق داره چرا که توی این پارک مهندسان کاری کردن که شما با خطای دید همه چیزی رو ببینید مثلا شاید به نظرتون همه چیز معلق، بزرگتر و یا کوچکتر از حدی که هستن به نظر بیان. شاید بتونید روی هوا بشینید و روی سقف قدم بزنید و یا یه سفر به قعر زمان بی نهایت داشته باشید! که خب با این حساب میشه گفت که این پارک از بخش های متنوعی برخوردار هست از بخش تاریک گرفته تا جاذبه و... که همه و همه در کنار هم به جذابیت هر چه بیشتر این پارک اضافه کردن. شاید براتون جالب باشه که بدونید شما میتونید با مبلغ کمتر از دویست هزار تومان یعنی با 198000 تومان از خدمات و بخش های متنوع این پارک جذاب استفاده کنید. 

برای رفتن به رویا پارک نیاوران باید به خیابان باهنر، خیابان دارآباد، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه حیات وحش دارآباد، هیومن پارک، ضلع جنوبی مجموعه ساختمان کروی آجری برید.

بهترین تفریح ها در تهران

سفالگری ایرانمال

یکی از متفاوت ترین تفریحاتی که میتونید توی تهران و با کمتر از 200 هزار تومان داشته باشید تجربه ی نیم ساعت سفالگری توی فضایی شبیه به تهران قدیم هست که خب در این نیم ساعت یه سفالگر ماهر به شما سفالگری یاد میده و اجازه میده که این هنر دیرینه رو با دست های خودتون لمس کنید حالا این که بتونید چیزی درست کنید و یا نکنید به خودتون بستگی داره ولی خب همین که دستاتون رو برای ساختن یه شی سفالی حرکت میدید انگار روحتون پر میکشه به دوران بچگیتون وقتی که میخواستید خونه ی گلی درست کنید. 

برای انجام این تفریح باید به ایرانمال و بخش سفالگری اون در طهران قدیم این پاساژ برید.

بهترین تفریح ها در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها