|

کلید پریز مدرن و هوشمند / مدلایی که از راه دور بهشون دستور بدی همه کار واست میکنن

کلید پریز مدرن جزئی از زیبایی یک منزل محسوب میشه که اگر مدرن و امروزی باشه بیشتر تاثیرش رو در دیزاین میذاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک زیبای یک دکوراسیون منزل تنها به خرید مبلمان لاکچری و چیدمان با رنگ زرد طلایی نیست که ما بخوایم فکر کنیم همه چیز تموم شده و دیگه خونه ما بهترینه. بلکه یک دکوراسیون ایده آل وقتی ایجاد میشه که شما به جزئیات نیز توجه داشته باشید. مثلا یکی از زیباترین و موثر ترین عناصر فسقلی که میتونه زیبایی خاصی در فضا ایجاد کنه و گرچه که کوچیک به نظر میاد، اما خیلی دیده میشه، کلید و پریز می باشد. کلید پریز ها در ظاهرشون انواع بسیار مختلفی دارند که خب میتونن خوشگلاسیون فضا رو به راحتی تضمین کنند و از طرفی هم با توجه به مدل های جدیدی که دارند، خب پیشرفته تر نیز شده اند. اگر شما هم دوست دارید تا یه دیزاینی زیبا و درخور برای منزل خود داشته باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با انواع مدل های کلید پریز آشنا بشیم.

کلید پریز مدرن

کلید و پریزهای ترند و کلاسیک

این سبک از کلید پریز ها اغلب در خانه های که مجلل، شیک و البته بزرگ و کلاسیک هستند مورد استفاده قرار میگیره. در واقع زیبایی قابل توجه این مدل از کلید پریز ها با رنگ هایی مثل قهوه ای و یا کرم ترکیب میشه. این دو رنگ نام برده اکثرا به عنوان گزینه اصلی برای پوشش و قاب کلید پریز ها استفاده میشن و نمایی بسیار زیبا دارند. انتخاب رنگ مناسب برای کلید پریز ها اهمیت فراوونی داره چرا که به دلیل جذابیت و زیبایی کلاسیکی که دارند، و همچنین به روز و مدرن بودنشون، ترند های امروزی رو تداعی کنند. این تلفیق رنگی هم میتونه به دکوراسیون ها تطابق خوبی داشت باشه و هم اینکه محیط منزل جلوه ای لوکس و زیبا ببخشه. 

کلید پریز مدرن

کلید و پریزهای لمسی به جای فشار دادن

از دیگر مدل های جذاب کلید پریز سبک های لوکسی هستش که به عنوان یک نوآوری منحصر به فرد در دنیای تکنولوژی برق محسوب میشه. در واقع شما با نصب این کلید ها با لمس کردن سطح اونها اقدام به خاموش و روشن کردنشون می کنید و دیگه نیازی به فشار دادن کلید نیست. این ویژگی علاوه بر راحتی استفاده، به ظاهری مدرن و کمی futurist نیز می‌انجامد.

از دیگر ورگی های بسیار مهم این کلید ها قابلیت کنترل از راه دور اونهاست که خب به هوشمندی و اتصال به سیستم هوشمند خونه کمک خوبی دارد. این ویژگی میتونه به افراد این اجازه رو بده خیلی راحت از راه دور دستگاه الکتریکی خود را کنترل کرده و به نوعی لایف استایلشون رو مدیریت کنند. با نصب این مدل از کلید های لمسی نه تنها میتونن تجربه کاربری بهبود به شما هدیه بدن، بلکه امکانات هوشمندی به محیط زندگی نیز اضافه می‌ کنند.

کلید پریز مدرن

کلید برق حساس به صدا، تنها با یک دستور

اما این بار میریم سراغ کلید برق های حساس به صدا که خب با قابلیت حساسیت به حرکت و یا صدا، نوآوری جذاب دیگری در دنیای فناوری هستند. این سبک از تکنولوژی به شما این اجازه رو میده تا دستگاه های الکتریکی خود را تنها با حرکات و یا صدا کنترل کنند، بدون اینکه اصلا نیازی به لمس یا فشار دادن هرگونه کلیدی باشه.

این کلید و پریز ها به صدا حساس هستند و بعد از اینکه دستورات صوتی رو دریافت نمودند، به اونها عمل می کنند. با استفاده از تکنولوژی تشخیص صدا میتونید با نصب این سبک کلید پریز از راه دور مدیریتشون کنید. به طور مثال کافیست تا دستور دهید چراغ ها روشن یا خاموش شوند، اونوقته که انجام میشه و یا اینکه حتی میتونید دیگر دستگاه های الکتریکی رو هم کنترل کنید.

کلید پریز مدرن 1

مدل کلید و پریز برق حساس به حرکت

و اما کلیدها و پریزهای برق حساس به حرکت، از دست نوآوری‌ های پیشرفته در دنیای تکنولوژی برق محسوب می شوند که خب این نوع از دستگاه‌ ها با استفاده از حسگرهای حرکتی مجهز شده اند و به وسیله تشخیص حرکات بدن و یا عناصر در محیط، عملکرد دستگاه رو به شکل خودکار تنظیم می‌ کنند. یا بهتره بگیم با حرکت در دسترسی به کلید یا پریز، دستگاه برقی مورد نظر به طور خودکار فعال و یا غیرفعال میشه، البته بدون نیاز به لمس یا فشار دکمه.

کلیدها و پریزهای حساس به حرکت به شکل گسترده ای در هر محیط مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از کاربردهای معمولی اونها میشه به اتاق‌ های منزل، دفاتر، فضاهای تجاری، کارگاه‌ ها و همچنین مناطق عمومی اشاره داشت. این نوع دستگاه‌ ها از نظر ایمنی، راحت هستند و همچنین بهره‌ وری انرژی دارای مزایای بسیاری می باشند.

از مزایای استفاده از کلیدها و پریزهای برق حساس به حرکت میشه نه تنها به افزایش راحتی کاربران در دسترسی به دستگاه‌ های برقی اشاره کرد، بلکه در مصرف بهینه انرژی نیز نقش مهمی دارند. این دستگاه‌ ها با هوشمندی و قابلیت تطبیق با محیط‌ های مختلف، به بهبود کیفیت زندگی و محیط زیست همکاری می‌ کنند.

کلید پریز مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها