|

دنیای مبل کلاسیک روستیک / 15 ایده جذاب و مدرن برای دکوراسیون های جدید پسند

اگر دلتون یه تنوع خاص و خوشگل میخواد که تو هیچ خونه ای ندیده باشید، میشه که برید سراغ مبلمان کلاسیک روستیک که زیبایی خاصی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مبلمان دنیای گسترده ایست که خب صدها مدل رو در خود جای داده اما در سبک هایی خاص. یعنی اینجوریه که سبک ها زیاد نیستن و در تعدادی محدود تعیین شده اند اما خب در مدل هایی فت و فراوون. مثلا یکی از سبک هایی که شاید کمتر ازش استقبال بشه و برای هر جایی نمیشه ازشون بهره برد سبک روستیک هستش که یه نمای طبیعی و با متریال ارگانیک طراحی و تولید می شود. مبلمان چوبی روستیک این روزا تبدیل شده به یکی از اون انتخاب های شیک و خاص که تو هر دکوراسیون ایرانی جایی برای نشستن داره و زیبایی قابل توجهی هم به نمایش میذاره. این مبل ها با طراحی کلاسیک و طبیعی که دارند، میتونن یه خونه گرم و صمیمی و البته شیک و باوقار براتون بسازند. جنس چوب این سبک با طراحی ساده اما با اصالتی که داره هر خونه ای رو از حالت سرد و مدرن در میاره و عوضش دنج و دوست داشتنیش میکنه. خیلی از دخترای ایران که به دنبال مبلمانی مینیمال اما شیک هستند، این سبک رو انتخاب کرده و حس نوستالژی همراه با ترند رو به فضاشون دعوت می کنند. 

مبلمان کلاسیک روستیک

مبلمان کلاسیک روستیک

جنس چوب مبلمان روستیک

دیگر سبک های مبلمان تنها مبلی هستند که خب زیبایی و کارایی رو برای افراد فراهم می کنند. اما این سبک از مبلمان میتونن با توجه به جنس چوبی که دارن بافت و گرمای خاصی رو انتقال دهند. از سمتی هم طراحی های طبیعی مبلمان روستیک نگاه بسیاری از افراد رو به سمت خود جلب کرده. چوب مورد استفاده در این سبک مبل اغلب از چوب های با کیفیتی همچون بلوط، گردو و یا کاج است که خب نه تنها مقاوم هستن، بلکه حتی با گذشت زمان به مرور جذاب تر هم خواهند شد. بانوان جوانی که به دنبال یک دکوراسیون ماندگار و البته تونیک هستند، این مدل مبل های روستیک رو به شدت دوست دارند.

مبلمان کلاسیک روستیک

مبلمان کلاسیک روستیک

پارچه و خوشگلاسیون مبلمان روستیک

مبلمان کلاسیک در سبک روستیک اغلب اینجورین که با پارچه هایی ساده و البته رنگ های ملایم ترکیب میشن تا بتونن به فضا منزل یه حال و هوای مینیمال و طبیعی بدن. دختران ایرانی که به استایل های روستیک و البته ارگانیک علاقه مند هستن، این مبلمان رو به دلیل تلفیق بسیار جذاب چوب و پارچه نرم انتخاب می کنند. این مدل از مبل اگر به رنگ هایی مثل کرم، خاکستری و یا قهوه ای باشه میتونن به شدت عالی و سریع ست بشن به خونه یه حس صمیمیت و آرامش هدیه بدن. همین خصوصیات باعث میشه تا مبلمان مورد نظر ما هم برای نشیمن های کوچیک خوب باشن و هم برای فضاهایی بزرگ تر همچون پذیرایی.

مبلمان کلاسیک روستیک

مبلمان کلاسیک روستیک

ست کردن مبلمان روستیک با دیزاین سنتی و مدرن

یکی دیگه از ویژگی های خاصی که مبل کلاسیک روستیک داره اینه که به دلیل طراحی ساده و به دور از تجملاتش، خیلی راحت و آسوده با دیگر لوازم خونه ست میشه. چه منزلی با دیزاین و استایل مدرن بخواین چه سنتی دوست باشید، در هر صورت این مبلمان میتونن خیلی راحت در دکوراسیون نشسته و با وسایل مدرن و یا حتی قدیمی شما ترکیب بشن.

مبل کلاسیک و مدرن

مبلمان کلاسیک روستیک

مبلمان روستیک هم میتونن اصلی باشن هم دکوری

البته که فقط قرار نیست از این سبک مبلمان کلاسیک و روستیک در فضای هال و پذیرایی استفاده کنید و شما میتونید با خیالی راحت اونها رو تو اتاق خواب قرار بدید. این مبل ها به دلیل طراحی و نمای ساده ای که دارند هم میتونن به عنوان مبل اصلی باشن و هم اینکه یه دکوری خاص در کنار مبلمان ما استفاد بشن. اگر گوشه ای از خونه یکی از این مبل های روستیک رو بذارید و کنارش هم یه میز و گلدون قرار بدید، بی شک اون بخش گوشه ای دنج و جذاب در خانه خواهد شد.

مبلمان کلاسیک روستیک

ساخت یه گوشه دنج تو خونه

در نهایت بگیم که مبلمان روستیک سبک کلاسیک میتونن یک انتخاب ایده آل برای دختران ایرانی باشند که به دنبال دکور های ساده و شیک هستن. این مبلمان با چوب مقاومی که دارند، و البته طراحی های خوشگلشون هم برای استایل های مدرن و هم سنتی عالی هستن.هر دختری خب به دنبال یه تغییر جذاب و دنج تو خونش میگرده تا بتونه ساعاتی رو اونجا بگذره و حس خوبی بگیره که خب در اینجا کافیه تا یه نیم نگاه به مبل کلاسیک روستیک بیاندازید.

مبلمان کلاسیک روستیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها