|

رنگ های ترند 1403 برای استایل پاییزی / خاص ترین رنگ ها برای تیپ پاییزی امسالت

یه سری رنگ ها مثل نارنجی، شتری، قرمز و قهوه ای همیشه برای فصل پاییز مناسب هستن اما اینجا رنگ های ترند پاییز 1403 رو بهتون معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فصل پاییز که از راه میرسه و هوا خنک میشه، پوشیدن لباس های پاییزی و متناسب با فصل خیلی لذت بخشه! تو در عین حال که از بادهای خنک پاییزی در امان هستی، لباس هایی زیبا و خوشرنگ بر تن داری که یه استایل پاییزی جذاب هم به حساب میاد. این استایل شیک رو با اکسسوری های جذاب پاییزی هم کامل کردی و دیگه هیچی کم نداری!

یه سری رنگ ها مثل نارنجی، شتری، قرمز و قهوه ای همیشه برای فصل پاییز مناسب هستن اما هر سال تعدادی رنگ هم ترند میشن و استفاده از اون ها در استایل پاییزی میتونه تو رو به مد روز هم نزدیک کنه. در این مطلب، رنگ های ترند 1403 برای استایل پاییزی رو بهتون معرفی می کنیم و عکس های برای ایده گرفتن براتون می ذاریم. تا پایان همراه ما باشید.

style-paeezi-15

رنگ های ترند پاییز 1403؛ رنگ قرمز بورگاندی

یکی از زیباترین رنگ ها برای فصل پاییز رنگ قرمز بورگاندی یا زرشکیه که می تونه در کنار رنگ های خنثی مثل کرم و یا خاکستری برای استایل پاییزی بسیار جذاب باشه. این رنگ در پاییز 1403 ترند شده و استفاده از اون در لباس ها یا اکسسوری ها میتونه تیپ پاییزی شما زیباتر کنه.

می تونید یک هودی، ترنچ کت و یا شکت که به رنگ زرشکیه و یا در اون رنگ زرشکی به کار رفته رو با شلوار و شال کرم رنگ یا خاکستری ست کنید و استایلی پاییزی تون رو جذاب تر کنید.

style-paeezi-5

style-paeezi-7

رنگ های ترند پاییز 1403؛ سبز زیتونی

سبز زیتونی یک رنگ زیبا و آرامش بخشه که در پاییز 1403 ترند شده و انتخاب این رنگ  برای لباس های پاییزی بسیار زیباست.

این رنگ در کنار رنگ های کرم و نارنجی ترکیب رنگ زیبایی برای استایل پاییزیه. ضمن اینکه اکسسوری های طلایی رنگ همراه با لباس هایی به رنگ سبز زیتونی جذابیت خاصی به شما میبخشه.

style-paeezi-3

style-paeezi-1

رنگ های ترند پاییز 1403؛ کرم و بژ

همونطور که بالاتر هم گفتیم رنگ های کرم و بژ میتونن به عنوان رنگ هایی خنثی، برای فصل پاییز مناسب باشن. این رنگ ها در کنار رنگ هایی مثل زرشکی، قرمز، آجری، شتری، نارنجی و... بسیار زیبا هستن و استایل پاییزی شما رو خاص و متفاوت می کنن. در ادامه چند عکس برای ایده گرفتن می بینید.

style-paeezi-11

style-paeezi-8

رنگ های ترند پاییز 1403؛ خاکستری

رنگ بعدی که در پاییز 1403 مد و ترند شده رنگ خاکستری و نقره ایه که به عنوان یک رنگ خنثی در کنار دیگر رنگ های پاییزی، استایل زیبایی به وجود میاره. این رنگ میتونه به عنوان یک رنگ پایه، با رنگ هایی مثل قرمز و زرشکی و یا نارنجی و قهوه ای ترکیب بشه و بسیار زیبا و جذاب به نظر برسه.

style-paeezi-13

style-paeezi-14

اگر به ظاهر و آراستگی خودتون اهمیت میدید، صفحه مد و فشن سایت شایانیوز رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها