|

(عکس) مرد اول سپاهان برای عبور از بحران

مدیرعامل سپاهان این روزها حضور پررنگی در تمرینات، مسابقات و جلسات تیم فوتبال سپاهان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از شکست ناباورانه سپاهان مقابل پیکان بود که منوچهر نیکفر در رختکن از اعضای تیم خداحافظی کرد و پس از آن با وجود اینکه هنوز درخواست جدایی و استعفای او به صورت رسمی پذیرفته نشده، حضور کم رنگی در سپاهان دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این شرایط محمدیاسر طیب‌نیا که در حال بررسی و انتخاب بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان است، در کنار آن سعی دارد با حضور مداوم در تمرینات و مسابقات فقدان حمایت مدیریتی به چشم مورایس و شاگردانش که نتایج مهم‌ترین تیم باشگاه به عملکرد آنها بستگی دارد، نیاید.

2002878

طیب‌نیا شب گذشته هم در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد و پیروزی ارزشمند دو بر صفر طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل گل‌گهر را از نزدیک تماشا کرد و سپس در رختکن به مورایس و شاگردانش بابت این برد سرنوشت‌ساز تبریک گفت و دقایقی با سرمربی تیم به گفت‌وگو مشغول شد.

 

آنچه به نظر می‌آید این است که طیب‌نیا با وجود مشغله زیاد و مسئولیت بزرگی که در شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های خاورمیانه و آسیا دارد، در کنار آن به صورت جدی در حال بررسی و رصد کردن وضعیت باشگاه و به ویژه تیم فوتبال سپاهان است و در تلاش برای بهترین انتخاب و تصمیم برای سپاهان است.

2002879

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی