|

شلوارهایی که باید داشته باشیم / اگه استایل خوب میخوای داشتنه اینا از نون شب واجب تره

در این مقاله در خصوص شلوارهایی که باید داشته باشیم صحبت کردیم پس در صورتی که میخواهید خوشتیپ باشید باید توی کمدتون این آیتم ها باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن در دنیای امروز خیلی جلوتر از خوشگل بودن هست چرا که تیپ شما میتونه یه عالمه اطلاعات از شخصیتتون رو در اختیار افراد قرار بده مثلا در صورتی که شما از آبی بسیار در استایل هاتون استفاده میکنید اینطور به نظر میایید که فردی متعهد، منضبط و صد البته قابل اعتماد هستید که خب به این موضوع روانشناسی رنگ در استایل میگن که با دونستن اون ها میتونید حتی با رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن خودتون رو یه فرد ثروتمند جلوه بدید حتی با وجود این که شاید نباشید بنابراین استایل شما رو روی ناخودآگاه افراد تاثیر میذاره و برای اون ها ذهنیت ایجاد میکه، بناابراین سعی کنید در صورتی که میخواهید افراد دیدگاهشون نسبت به شما خوب باشه بهترین تیپ ها رو برای خودتون دست و پا کنید.

البته که برای خوشتیپ شدن هم باید به یه سری از چیزها دقت کرد مثل ویژگی های فیزیکی و ظاهری چون از اونجایی که لباس ها میتونن نقش بسیار مهم و مفیدی توی اصلاح یه سری از ایرادها در اندامتون که اذیتتون میکنه داشته باشن مثلا در صورتی که خیلی ریزه میزه هستید و میخواهید یه مقدار هیکلی دیده بشید باید به سراغ لباس های مناسب خانوم های دارای استخون بندی ریز برید تا با پوشیدن اون ها یه مقدار درشت اندام جلوه کنید. مورد دیگه هم اینه که باید در خصوص مدهای روز قرار داشته باشید تا اینطوری یه استایل به روز و خاص خلق کنید مثلا شما باید در خصوص شلوارهایی که باید داشته باشیم اطلاع داشته باشید تا اینطوری استایل های به روز و مدرن بزنید که حالا در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوارهایی که باید داشته باشیم

با شلوار راسته ی پارچه ای یه پا خانوم میشید

مانتو یکی از آیتم های بزرگ در پوشش هر خانومی بشمار میاد که با توجه به مانتوهایی که هر سال مد میشن یه سری آیتم های دیگه هم مد میشن یعنی با مانتوهای امسال صندل های پاشنه بلند خیلی مد شدن. حالا یه مدل شلوار هم هست که با مانتوهای مختلف میشه اون رو ست کرد یعنی شلوار راسته که یه جورایی میشه گفت مخصوص کت هستش و مسلما هر خانومی حداقل یکی از اونا رو گوشه ی کمدش داره. یه خوبی که این مدل از شلوارها دارن این هست که میشه ازشون برای موقعیت های نیمه رسمی و رسمی استفاده کرد و به عنوان یه خانوم زیبا و شیک پوش درخشید.

شلوارهایی که باید داشته باشیم

لباس و یا سرهمی یه تیکه مدی که هست و نیست!

یه سری از آیتم ها هستن که همیشه مد هستن و یه سری ها هم یه مدت مد میشن و بعد از مد میفتن ولی در این بین هم هستن لباس هایی که یه مدت مد میشن بعد از مد میفتن و بعد دوباره تو یه دوره ی دیگه مد میشن که خب یه جورایی بلاتکلیفی به آدم دست میده که آیا اونا رو بپوشه یا نپوشه که خب به نظر نمیاد که با پوشیدن اون ها شما دمده و بی کلاس دیده بشید که در این بین لباس های سرهمی که در جنس های مختلف موجود هستن یکی از آیتم هایی بشمار میرن که معلوم نیست کی مد هستن ولی چیزی که در رابطه با اون ها وجود داره این هست که کار شما رو راحت میکنن یعنی شما پوشش بالاتنه و پایین تنه که شلواره رو با هم دارید و بعد برای یه استایل خیابانی تنها کافیه که یه مانتو برای ست کردن با اون پیدا کنید و خلاص!

شلوارهایی که باید داشته باشیم

شلوار بوت کات شما رو شیک و پیک جلوه میده

یکی دیگه از شلوارهایی که به عنوان یه خانوم باید اون رو داشته باشید شلوار بوت کات هست که خب برای فصل بهار و تابستون بسیار مناسبه و میتونه با استایل های متفاوت در این دو فصل به خوبی هر چه تمام تر مچ بشه و به استایل شما جلوه ی مدرن و زیبا ببخشه چرا که این روزا از اون جایی که کت ها مد شدن این مدل از شلوارها باهاشون حسابی محشر میشن. شاید براتون جالب باشه که این مدل از شلوار بعد از پخش شدن فیلم های کابویی در آمریکا راه خودشون رو به دنیای مد و فشن باز کرد و تونست به خوبی یه عالمه طرفدار پر وپاقرص برای خودش جذب کنه که احتمالا شما هم یکی از اون ها باشید.

شلوارهایی که باید داشته باشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی