|

آرایش شیک برا دانشگاه / قراره حراست تو رو واسه دخترای دیگه مثال بزنه که ازت یاد بگیرن

در این مقاله در خصوص آرایش مناسب برای دانشگاه صحبت کردیم تا با رعایت نکات ذکر شده یه چهره ی پرفکت برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میکاپ این روزا برای خیلی از خانوم ها تبدیل شده به یه روتین همیشگی و خب اینطور جا افتاده که یه خانوم امروزی باید حتما یه آرایش ملیح داشته باشه برای حاضر شدن در اجتماع که خب امیدواریم این موضوع روی اعتماد به نفس خانوم ها تاثیر نذاره چرا که بالاخره بعضی ها در این بین از اونور بوم میفتن و بدون آرایش نمیتونن حتی تا سره کوچه هم برن که این موضوع اصلا خوب نیست! در این بین هم برای این آرایش خوب داشته باشید باید لوازم خوب هم داشته باشید که خب برای این منظور خیلی ها به نظرشون باید پول خوب پرداختن کنن در حالی که به عنوان مثال ضد آفتاب های ایرانی هستن که نسبت به خارجی ها ارزون ترن و خیلیاشون کیفیت خوبی هم ارائه میکنن پس اصلا درگیر این نشید که الا و بلا باید لوازم آرایشی هاتون از برندهای خارجی باشن.

در اصل قبل از هر چیزی مهمه که شما به سراغ محصول مناسب با پوستتون برید تا نتیجه ی دلخواهتون رو بگیرید مثلا در صورتی که صورتتون چرب هست باید به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست چرب برید و با استفاده از این محصولات علاوه بر این که برای خودتون زیبایی به ارمغان میارید چربی پوستتون رو هم کنترل کنید و خب این موضوع حتی باعث موندگاری بیشتر کرمتون هم میشه مثلا شما برای جاهایی مثل سره کار و یا دانشگاه نیازمند یه آرایشی هستید که موندگاری بالایی داشته بالاخره بحث چندین ساعته که خب باید لوازم آرایشیتون خوب باشه ولی یه نکته ای هم که در این بین وجود داره این هست که شما باید بدونید برای این مکان ها چطور آرایش کنید که هم سرسنگین باشه و هم زیبا که در همین راستا در خصوص آرایش مناسب برای دانشگاه یه سری نکات رو بهتون گفتیم که پیشنهاد میکنیم برای دونستنشون تا انتها با ما همراه باشید.

آرایش مناسب برای دانشگاه

قدم اول زدن کرم پودره

شما هر مدلی هم آرایش کنید ولی پوست صورتتون صاف و شفاف دیده نشه مسلما آرایشتون هم زیبا دیده نخواهد شد بنابراین در وهله ی اول برای میکاپ دانشجویی باید به سراغ بتونه کاری پوست برید و ایرادات اون رو مثل جوش و چاله چوله بپوشونید که برای این منظور باید یه مقدار کرم پودر به صورتتون بزنید که باید این کرم سبک و مناسب برای استفاده ی روزانه باشه تا یه وقت با زندن اون به دلیل سنگین بودنش منافذ پوستتون بسته نشه. به این موضوع هم دقت کنید که دانشگاه اصلا محل مناسبی برای این که کانتورینگ کنید نیست پس بیخیال زدن سایه های روشن و تیره روی صورتتون بشید. در صورتی هم که پوستتون چرب بود یا مختلط بود بهتره که از پنکیک استفاده کنید.

آرایش مناسب برای دانشگاه

با سایه چشم ملایم به چشم هاتون زیبایی ببخشید

سایه چشم برای خیلی از میکاپ ها جوابه ولی خب رنگ و بافت اون برای موقعیت های مختلف متغیره یعنی شما برای دانشگاه نمیتونید یه سایه ی اکلیلی و پر رنگ بزنید چون خیلی ضایع دیده میشید و اصلا رسمی نیست ولی با یه سایه ی خیلی ملایم و خوش رنگ میتونید علاوه بر این که زیبا و موقر به نظر بیایید پف پلک هاتون رو هم کاور کنید و تیرگی اگر وجود داره رو هم محو کنید.

در خصوص رنگ سایه های ملایم هم شما میتونید به سراغ سایه های خانواده آجری و قهوه ای برید که به اکثر خانوم ها میاد.

آرایش مناسب برای دانشگاه

وقت خط چشم رسیده ولی نامحسوس

خیلی ها معتقد هستن که ما ایرانی ها هر چقدر که از دماغ توی آفساید هستیم بیشترمون چشمای زیبایی داریم که خب میکاپ هم کارش بولد کردن زیبایی ها و صدالبته پوشوندن ایراداته پس چرا چشم هاتون رو با استفاده از خط چشم زیباتر نکنید و به چشم نیارید. ولی خب نکته ای که در این بین وجود داره این هست خط چشم شما باید بسیار مویی و نازک باشه و خط چشم های مدل دار و گربه ای و امثالهم برای دانشگاه اصلا مناس نیستن.

آرایش مناسب برای دانشگاه

ریمل تو میکاپ دانشجویی باید طبیعی باشه

شاید باورکردنی نباشه که در صورتی که شما بخواهید یه قلم آرایشی انتخاب کنید تنها تنها کافیه که به سراغ ریمل برید و با این وسلیه ی آرایشی چهره تون رو زیباتر از هر زمانی جلوه بدید البته که باید دقت کنید که در میکاپ دانشجویی بیش از حد از ریمل استفاده نکنید چون هدف در این نوع آرایش تنها و تنها مشکی شدن مژه ها هست.

آرایش مناسب برای دانشگاه

خودتون که دیگه استاد رژ هستید

برای تکمیل آرایشتون برای دانشگاه باید به سراغ رژ برید که خب این کاملا واضحه که شما باید یه ر کم رنگ و ملایم برای این منظور انتخاب کنید که رنگ رژهای نود هم برای این منظور گزینه های مناسبی هستن و این روزا هم حسابی مد شدن.

آرایش مناسب برای دانشگاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی