|

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون / اینارو که بشناسی خودت دلت میخواد بیشتر پول بدی بالاشون!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی در زندگی های امروزی بسیار زیاد هست طوری که افراد بدون این وسیله پاشون رو هم از خونه بیرون نمیذران و صد البته که توی خونه هم با این وسیله ی الکترونیکی سر و کله میزنن که خب میشه گفت یه جورایی این موضوع تبدیل به اعتیاد شده برای ما که خب وقتی به این حد میرسه این موضوع باید برای رفع کردن اون یه سری اقدامات انجام داد و از اون طرف یه موضوع دیگه هم موجود داره این هست که خب بالاخره گوشی هم تا یه جا میکشه دیگه مثلا در صورتی که شما مدام اون رو توی شارژ بزنید به علت استفاده ی بیش از حد ازش و کار کردن باهاش موقع شارژ کم کم بعد از یه مدت باید به کلی با گوشیتون خداحافظی کنید البته که در این بین یه سری ترفند برای افزایش طول عمر باتری وجود داره ولی خب قبل از اون شما باید یاد بگیرید که به گوشی هم استراحت بدید!

ولی خب در این بین یه موضوعی هم که وجود داره این هست که شما باید موقع انتخاب و خرید گوشی حواستون رو جمع کنید که یه محصول که مشخصاتش مطابق با نیازهای شما هست بخرید مثلا شاید دوربین خوب براتون مهم باشه به همین دلیل باید به دنبال بهترین گوشی از نظر دوربین باشید تا اون چیزی که میخواهید رو پیدا کنید و در این بین اصلا فرقی هم نمیکنه که بودجه ی شما چقدر باشه چون شما با قیمت های پایین هم میتونید بهترین کیفیت رو از آن خودتون کنید که البته در این بین باید اطلاعات خودتون رو از گوشی های روز دنیا آپدیت نگه دارید و یه جورایی بدونید که کی وقته شکاره! حالا ما هم در این مقاله برای این که بهتون کمک کرده باشیم که خرید راحت تر و بهتری داشته باشید چند تا از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون رو بهتون معرفی میکنیم تا با شناخت اون ها در صورتی که مایل بودید اقدام به تهیه شون کنید، پس با با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

ردمی نوت 12s از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین گوشی ها تا 9 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی ردمی نوت 12s که دارای 176 گرم وزن هست و از این رو خوش دست و سبکه. کمپانی چینی شیائومی برای این محصول خودش از نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که کیفیت تصویر و وضوح مناسبی داره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه که با این عدد شما کمترین میزان تاخیر رو در این صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. روشنایی این صفحه از 700 به 1000 نیت هم میرسه که برای یه گوشی با این قیمت بسیار عالیه چون کار کردن با اون رو در محیط سر باز بسیار راحت میکنه.

در زمینه ی پردازنده و قلب تپنده برای ردمی نوت 12s از یه تراشه ی هلیو g96 استفاده شده که قدرت و عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم از یه سنسور 16 مگاپیکسلی برخورداره. باتری هم  5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و شما با یه بار شارژ زدن اون میتونید مدت زمان زیادی رو باهاش کار کنید.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

برسیم به دومین محصولی که در بین بهترین های بازار تا 9 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A14 که از زمان معرفیش تا به امروز تونسته کاربرهای زیادی رو جذب کنه. این گوشی دارای 201 گرم هست که یه مقدار سنگین بشمار میاد که این موضوع به علت بزرگ بودن صفحه ی اون هست. سامسونگ برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرد که اسکرول روانی داره و شما میتونید شاهد کیفیت تصویر و وضوح بالا توی اون باشید. همچنین این صفحه نمایش چیزی حدود 80 درصد از فضای رو به رویی رو به خودش اختصاص داده که با این حساب اندازه اش بزرگه و برای تماشای ممحتواهای مختلف مثل فیلم خوبه.

دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون هم یه سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. در بخش پردازنده یه تراشه ی هلیو g80 تعبیه شده البته که این گوشی در یه نسخه ی دیگه و با تراشه ی اگزینوس 850 عرضه میشه که هر دو تقریبا عملکرد مشابه دارن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دووم خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

ریلمی c55 از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

برسیم به یه محصول فوق العاده که در 2023 عرضد شد و از زمانی هم که وارد بازار شد به واسطه ی ظاهر زیبا و کیفیت خوبش تونست طرفدارهای زیادی رو کسب کنه یعنیریلمی c55؛ این گوشی تنها 18 گرم وزن داره و از این رو خوش دست بشمار میره و توی دست شما به راحتی جا میگیره. بدنه و فریم این گوشی کاملا از پلاستیک هست که این موضوع در سبک وزن بودنش تاثیر داشته. برای صفحه نمایش اون از یه پنل به اندازه ی 6.72 اینچ استفاده شده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر است با 90 هرتز و حداکثر میزان روشناییش هم 680 نیت هست که خب با توجه به قیمت عدد قابل قبولیه.

 در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی هلیو G88 بهره گرفته شده که عملکردش خوبه. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلیه که میشه روی اون ها برای ثبت و ضبط عکس ها و فیلم های خوب حساب باز کنید. باتری محصول هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و در یه ساعت فول شارژ میشه.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی