|

بهترین رنگ لباس برای تناژ پوست روشن / اسطوخودوسی خیلی بهت میاد خبر نداشتی خانوم

اگر شما فردی سفید پوست هستید که نمیدونید چه رنگ لباسی بیشتر بهتون میاد، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه شما کارتی پر از پول داشته باشید و برین داخل مغازه ها، یکی پس از دیگری هرچه دل تنگتون خواست بخرید ملاک زیبایی نیست، بلکه شما باید به این توجه داشته باشید که چی بهتون میاد و چی نمیاد. برای دونستن این موضوع اول از همه به سایز اندام و رنگ پوست تون توجه کنید. اینکه ما چاق هستیم یا لاغر، لارج میشیم یا ایکس لارج، اینها مواردی مشخص هستن. اما گاهی فرد رنگ پوست خودش رو نمیشناسه و نمیدونه که چه رنگ لباسی بهش میاد.

تناژهای پوستی سه درجه مختلف دارند. افرادی که پوست سرد و روشنی دارند، افرادی که خنثی هستن و گندمی، و افرادی که تیره تر به نظر میان و برنز نام دارند. در این مطلب قراره با اون دست از رنگ هایی که مناسب تناژ پوستی سرد هستن آشنا بشیم و ببینیم چه رنگی بهشون بیشتر میاد. برای دونستن این موضوع که شما طیف سرد هستید یا خیر یه روش راحت وجود داره  اون اینه که مچ دستتون رو مقابل آفتاب بگیرید، اگر رنگ رگ های شما سبز هستش تناژتون خنثی می باشد و اگر رگ هاتون بنفش رنگه، شما تناژ پوستی گرم دارید. در نهایت نیز اگه رگ های آبی دارید، شما از سرد تناژ ها هستید. 

چه رنگی به پوست روشن میاد

اگه تناژ پوستیت روشنه و سرد، صورتی ملایم بپوش

یکی از مناسب ترین رنگ ها برای افرادی که پوستی سرد دارند، صورتی ملایم می باشد. اگر هم ته رنگ پوست تون صورتی هستش میتونید از صوتی غبار آلود و ملایم تر استفاده کنید و اگر هم پوست تون جوریه که با رنگ های پر جنب و جوش و غلیظ یهو یه تضاد بدی ایجاد میکنه، میتونید از صورتی پاستلی و یخی کمک بگیرید. اگر از یک لباس صورتی با رنگ مناسب استفاده نمایید ، مطمئن باشید که گونه های شما شاداب تر و درخشان تر نیز خواهند شد.

چه رنگی به پوست روشن میاد

خاکستری یکی از بهترین رنگ ها واسه تو؛ مخصوصا مو بلوند ها

از دیگر رنگ های مناسب برای پوست هایی که سرد هستن، خاکستری می باشد. از خاکستری کبوتری گرفته تا خاکستری فولادی و حتی زغالی، انتخاب یک خاکستری مناسب که با ته رنگ پوست شما و رنگ موهاتون ست باشه، بی شک ظاهری بی نظیر برای شما خواهد ساخت. این ترفند حتی به چهره شما یه بشاشی و زیبایی دوچندان میده که لذتش رو میبرید. مثلا اگر رنگ موهایی بلوند دارید، لباس های خاکستری روشن رو انتخاب کنید، واقعا بهتون میاد.

چه رنگی به پوست روشن میاد

اگر تناژ پوستی سرد و روشن دارید، با سرخابی یه ظاهر دیگه داری

سرخابی رو میشه یکی از رنگ های سرزنده، دراماتیک و جذاب دونست که استایلی بی نظیر برای شما پوست سرد ها میسازه. اگر به رنگای پرجنب و جوش علاقه خاصی دارید، پیشنهاد ما به شما اینه که حتما یک لباس به رنگ سرخابی در کمد خود گنجانده و ازش استفاده نمایید.

چه رنگی به پوست روشن میاد

اسطوخودوسی واسه پوست تناژ سرد

اسطوخودوسی تو طیف رنگی بنفش قرار داره و یک رنگ آرامش بخش، ضد افسردگی و التیام دهنده محسوب میشه که تو زمستون یخی و در تابستون مطبوع به نظر میرسه. این رنگ هم برای رنگ پوست سرد و هم رنگ پوست گرم میتونه خیلی مناسب باشه. شما بانوی زیبا رو میتونید با ست کردن این رنگ لباس با رنگ های خاکستری، بژ، صورتی و جین از تطبیق پذیری و جذابیت اونها لذت ببرید.  

چه رنگی به پوست روشن میاد

قرمز واسه پوستای روشن ایده آل ترینه

قرمز رو نمیتونیم تقسیم بندی کنید. قرمز برای همه ست! اصلا مگه میشه از قرمز گذشت! قرمز یک رنگ فوق العاده محسوب میشه که هم برای پوست با ته رنگ سرد و هم ته رنگ گرم به شدت ایده آله. یادتون نره که نقطه مقابل قرمز در چرخه رنگ، سبز هستش و قرمز مخصوصا برای افرادی که چشمانی سبز رنگ دارند، خیلی مناسبه.

چه رنگی به پوست روشن میاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی