|

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟/ هردو برات گرون تموم میشه حداقل بدون کدوم بهتره باخت ندی

در این مطلب درباره ی این سوال که الان کاغذ دیواری مده یا رنگ براتون صحبت کردیم و با مقایسه ی این دو آیتم بهتون جواب دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای این که یه دکوراسیون خوب داشته باشید باید ریزه کاری های مختلفی رو رعایت کنید تا در نهایت نتیجه ی کار طوری باشه که به دلتون بشینه و با دیدنش لذت ببرید در اصل یه دکور خوب با جزئیات اون هست که خوب به نظر میاد مثلا توی دکور آشپزخانه شاید خیلی ها به جای پیاز و سیب زمینی توجه نکنن در حالی که این وسلیه ی کوچک بسیار توی چشم هست و در صورت زپرتی بودن بسیار روی دکور تاثیر بد میذاره پس بهتره یه جای مدرن و شیک داشته باشید و به سراغ زیباترین جای سیب زمینی و پیاز برید و با وجود اون ها دکورتون رو زینت و جلا ببخشید و مطمئن باشید که هر کسی هم بیاد خونتون متوجه تغییر اون خواهد شد.

اما مورد دیگه که باعث میشه که دکوراسیون منزل شما شیک و خاص به نظر بیاد اطلاع داشتن از یه سری اصول و قواعد دکواسیون و همچنین سبک های اون هست مثلا باید بدونید که دکوراسیون فرانسوی چه جوریه و در صورت پیاده سازیه اون در فضای خونتون چه نتیجه ای خواهید گرفت و اصلا این سبک به منزل شما میاد و با آیتم های موجود در اون جور درمیاد یا نه که خب با دونستن همه ی این موضوعات شما میتونید یه نتیجه ی مطلوب بگیرید و حتی درصد خطا هم در انتخاب سبک مناسب برای خونتون هم میاد پایین. اما نکته ی بعدی که در خصوص داشتن دکور خوب باید بهش توجه کنید مد روز هست مثلا برای خیلی ها سواله که الان کاغذ دیواری مده یا رنگ که در این مقاله میخواهیم با بررسی و مقایسه ی این دو مورد با هم بهتون کمک کنیم که تا جواب این سوال رو پیدا کنید، پس با ما همراه باشید.

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ

مقایسه ی دوام کاغذ دیواری و رنگ

خب در خصوص اولین مورد مقایسه ی کاغذ دیواری و رنگ باید بگیم که دووم کاغذ دیواری از رنگ بالاتره و میتونه حتی ده سال هم بدون تغییر براتون باقی بمونه اما رنگ بعد از سه چهار سال کدر میشه و دیگه مثل روز اولش جلوه نخواهد داشت حتی اگر از رنگ های قابل شستشو و ضد آب هم استفاده کنید باید منتظر باشید که بعد از یه تایمی به بعد شاهد ترک خوردن و کدر شدن اون باشید در حالی که کاغذ دیواری کاملا عکس این موضوع هست و شما با هر بار شستن اون میتونید ببینید که مثل روز اولش میدرخشه.

البته که در این بین کیفیت کاغذ دیواری شما هم توی دووم اون تاثیرگذار خواهد بود مثلا کاغذ دیواری های ایتالیایی بسیار جنس خوبی دارن و خب صد البته گرون تر هم هستن. 

حالا با توجه با این موضوع مد رو کنار بذارید ببینید که چی با بودجه ی شما هماهنگی داره یعنی اگر با رنگ کردن دیوارا هر چندسال یه بار مشکلی ندارید و از لحاظ مالی بهتون فشار نمیاره برید سراغ رنگ ولی در صورتی که میخواهید یه بار هزینه کنید و چندین سال متوالی دیگه برای دیواراتون پولی خرج نکنید برید سراغ کاغذدیواری.

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ

مقایسه ی تنوع رنگ در کاغذ دیواری و رنگ

این که شما برای انتخاب هر آیتمی توی خونتون به مد روز و ترند توجه کنید یه موضوع بسیار طبیعی هست و صد البته لازمه چرا که اینطوری دیگه ریسک این که دکورتون دمده دیده بشه رو به جونتون نمیخرید حالا هم برای همین براتون سوال پیش اومده که الان کاغذ دیواری مده یا رنگ که خب در جواب به این سوال باید بگیم که هیچ کدوم از این دو مورد از مد نمیفتن و تنها موضوعی که در خصوص اون ها تغییر میکنه رنگ و طرحشون هست که باعث میشه یه مدلشون بیاد رو بورس که در این بین به قدری تنوع در طرح و رنگ کاغذ دیواری زیاده که باعث میشه شما دچار سردرگمی بشید که کدوم رو انتخاب کنید.

چرا که این روزا شما میتونید انواع کاغذ دیواری رو در طرح های گل دار، راه راه، سه بعدی، زیگزاگ و... مشاهده کنید که خب به دلیلی این تنوع زیاد هم شما میتونید برای هر بخش از خونه یه کاغذ دیواری در نظر بگیرید مثلا کاغذ دیواری اتاق ها رو متنوع از کاغذ دیواری پذیرایی انتخاب کنید.

اما از طرف دیگه هم یه موضوعی که وجود داره این هست که خیلی ها رنگ سفید رو برای دیوارها انتخاب میکنن چون این رنگ خنثی هست و شما میتونید به راحتی هر چه تمام تر باقی آیتم های موجود در دکوراسیون رو با اون مچ کنید. صد البته دستتون در انتخاب رنگ های دیگه هم باز خواهد بود و همچنین دیوارهای سفید به بزرگتر دیده شدن فضای شما هم کمک خواهند کرد که خب با این حساب باز با خودتون یه دو دوتا چهارتا کنید و ببینید آیا کاغذ دیواری بیشتر به دردتون میخوره یا رنگ؟

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ

مقایسه ی قیمت کاغذ دیواری و رنگ

خب این موضوع کاملا واضح هست که کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ از قیمت بیشتری برخورداره که این موضوع به دلیل دووم بیشتر اون هست یعنی شما یه بار هزینه ی زیاد میکنید و برای چندین سال راحت میشید که البته در این بین میتونید کاغذ دیواری های ارزون هم پیدا کنید و همه چیز به بودجه ی شما بستگی داره از طرف دیگه رنگ هم خب ارزون تره ولی باید هر دو سه سال یه بار اون رو تمدید کنید.

ولی خب شما برای این که هزینه هاتون زیاد هم گرون درنیاد میتونید از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری توی خونتون استفاده کنید که الان مد هم شده.

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی