|

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون / شارژرو نزدیک اینا بیاری فول میشن وقت هدر نمیره

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناختن اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی این روزا از جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما برخوردار هست چرا که این وسیله ی الکترونیکی میتونه به راحتی آب خوردن شما رو در هر لحظه و ثانیه با دنیا مرتبط کنه مثلا شما میتونید از طریق این وسیله با اطرافیانتون حتی اون سر نیا هم ارتباط برقرار کنید و در تماس باشید و یا اخبار روز دنیا رو دنبال کنید، به صورت نلاین خرید کنید، کسب و کار خودتون رو پیش ببرید و... که خب این خیلی شگفت انگیزه که همه ی این کارها تنها با این وسیله انجام میشن ولی خب در صورتی که گوشی شما خوب نباشه مسلما در انجام این کارها اختلال ایجاد میشه و اعصابتون خورد میشه مثلا در صورتی که گوشیتون هی باتری خالی کنه حتی با وجود ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری هم نمیتونید اون رو به زندگی امیدوار کنید چرا که مشکل از ریشه هست!

پس چاره ی کار چیه؟ شما باید در وهله ی اول و موقع انتخاب حسابی هوش و حواستون رو جمع کنید تا یه خرید خوب داشته باشید که البته شاید در این بین با خودتون بگید که خرید خوب و گوشی خوب پول خوب هم میخواد در حالی که هنر اونجاست که شما با هر بودجه ای که دارید بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید حالا میخواد بهترین گوشی تا 12 میلیون باشه یا 60 میلیون در این بین در صورتی که شما شکار در بازار رو به خوبی بلد باشید اصلا براتون فرقی نخواهد کرد. حالا در همین راستا و برای این که خرید راحت تر و بهتری داشته باشید میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

ردمی نوت 13 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های شیائومی تا 20 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی ردمی نوت 13 پرو از زمان عرضه اش تو بازار تا به امروز تونسته طرفدارهای بیشماری رو برای خودش جذب کنه. این گوشی فوق العاده یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ داره که کیفیت تصویر و وضوح بالایی از خودش نشون میده . توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این نمایشگر برابر با 120 هرتزه و حداکثر روشناییش هم به 1800 نیت میرسه که با این عدد در نور شدید خورشید هم کار کردن با گوشی براتون راحت خواهد بود. 

کمپانی چینی برای این محصول در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی  اسنپدراگون 7s استفاده کره که سرعت و عملکرد فوق العاده ای از خودش نشون میده و شما میتونید با تکیه بر اون برنامه ها و بازی های سنگین رو به اجرا دربیارید. برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 200 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از یه سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده. باتری این محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

شیائومی 12 از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

برسیم به محصول دوم یعنی شیائومی 12 که هر کسی که مشخصات اون رو بشناسه برای خریدش وسوسه خواهد شد و حتی گیمرها هم نباید به این گوشی لگد بزنن چرا که این محصول میتونه بازی های سنگین رو به راحتی هر چه تمام تر به اجرا دربیاره. این محصول که از فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه ای برخورداره زیبایی خاص و منحصر به فردی هم داره و میتونه رضایت مشکل پسندها رو جلب کنه.

نمایشگر این محصول 6.28 اینچ اندازه داره و از نوع امولده. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه که با این عدد یعنی شما میتونید محتواهای مختلف رو بدون تاخیر و لگ در این صفحه نمایش مشاهده کرده و لذت ببرید. همچنین وضوح و کیفیت تصویر هم در این گوشی بسیار بالاست. برای پردازنده در این محصول از یه تراشه ی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 استفاده شده که فوق العاده هست. باتری اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره و کیفیت عالی ارائه میکنه. باتری این محصول هم از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

پوکو X6 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

بریم سراغ محصول آخری که در لیست بهترین های سامسونگ تا 20 میلیون میخواهیم اون رو معرفی کنیم یعنی پوکو X6 پرو که ظاهر و ارگونومی خوبی داره. کمپانی چینی برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچچ استفاده کرده که وضوح تصویر و کیفیت خوبی داره. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر با 120 هرتز هست که این عدد نشون دهنده ی اینه که شما در تماشای محتوا و اسکرول کردن در صفحه هیچ تاخیر و لگی مشاهده نخواهید کرد.

برای دوربین اصلی این محصوول از یه سنسور 64 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده که در نور روز کیفیت خوبی دارن. در خصوص پردازنده هم از یه تراشه ی MediaTek Dimensity 8300 Ultra استفاده شده که میشه باهاش برنامه های سنگین رو به اجرا درآوورد. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی