|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون / باتریه اینا ظرفیتش فضاییه تو یه ربع پر میشه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن اون ها یه خرید مطمئن داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظرتون چه وسیله هایی هستن توی زندگیتون که اگر نباشن انگار شبتون روز و روزتون شب نمیشه؟ مسلما یکی از این وسیله ها میتونه گوشی باشه که این روزا شبیه دست و پای ما شده و وقتی که نیست انگار یه جای کار میلنگه و حتی یه سری از افراد به قدری به این وسیله عادت کردن که ممکن هست در حال حرف زدن با گوشی باشن ولی فکر کنن که گوشیشون گم شده و دنبال اون، این ور و اون ور بگردن یعنی سنگینی و وزن گوشی رو احساس نمیکنن! خب با وجود این همه وابستگی مسلما باید گوشیتون کیفیت خوبی داشته باشه چون بالاخره شما مدت زمان زیادی رو با اون کار میکنید و به عنوان مثال در صورتی که سوال هایی مشابه این که چرا گوشیم یهو خاموش میشه، هنگ میکنه، باتری تموم میکنه و... براتون پیش بیاد مسلما تازه شروع اعصاب خوردیتون خواهد بود.

بنابراین باید تمام دقت و حواس خودتون رو جمع کنید که یه گوشی با کیفیت انتخاب و تهیه کنید تا سوال هایی مشابه این رو براتون پیش نیاره که برای این منظور شاید با خودتون بگید که پول زیادی باید برای رسیدن به این هدف صرف بشه که خب در جواب باید بهتون بگیم که اصلا اینطور نیست یعنی شما در بین بهترین گوشی تا 5 میلیون و یا 50 میلیون همونطور که مشخصه باید بهترین رو انتخاب کنید اون هم با هر بودجه ای که دارید که خب برای این منظور باید اطلاعاتتون رو از گوشی ها به روز نگه دارید و در این زمینه تحقیق داشته باشید که ما هم در این راستا و برای این که بهتون در افزایش اطلاعات برای خرید راحت تر و بهتر کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

Galaxy A34 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 20 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی Galaxy A34 که از ظاهر و ارگونومی خوبی برخورداره و از زمان عرضه اش تونسته طرفدارهای زیادی برای خودش پیدا کنه و صد البته رضایت کاربران زیادی رو هم کسب کنه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و و شما میتونید شاهد کیفیت و وضوح تصویر بالایی در اون باشید. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر هست با 120 هرتز که با این عدد شما در اسکرول کردن روی صفحه و تماشای محتواهای مختلف شاهد هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهید بود. 

حداکثر روشنایی این محصول به 1000 نیت میرسه که این نشون میده کار کردن با اون در فضای باز و زیر نور خورشید برای شما کار سختی نخواهد بود. در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی ۶ نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک استفاده شده که برای به اجرا درآووردن برنامه های سنگین عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

Galaxy A25 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

برسیم به دومین محصولی که در این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی Galaxy A25 که در بین میان رده های سامسونگ برای خودش اسم و رسم در کرده و تونسته حسابی بدرخشه. کمپانی سامسونگ برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و حداکثر روشنایی اون در زیر نور خورشید 1000 نیت هست که کار کردن باهاش رو آسون میکنه. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این محصول برابر با 120 هرتزه و شما شاهد رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی در این محصول خواهید بود. 

در زمینه ی پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده شده که قدرت و عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی Galaxy A25 از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و و دوربین سلفیش هم از یه سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره. باتری هم علاوه بر این که 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

Galaxy M34 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

بریم سراغ آخرین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 20 میتونه بدرخشه یعنی Galaxy M34 5G که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره و از نوع سوپر امولده و حداکثر روشنایی اون در محیط سر باز به 1000 نیت میرسه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 120 هرتزه که با این عدد اسکرول روانی در صفحه خواهید داشت. 

پردازنده و قلب تپنده این محصول یه تراشه ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ هست که قدرت و عملکرد خوبی داره. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل هست. باتری هم نقطه ی عطف این گوشیه که 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی