|

وقتی مهناز افشار داره دید میزنه و لپش گل میندازه؛ اندر احوالات خاص خانم

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار یک تصویر جذاب در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که آرایش جذاب دارد و لپش حسابی گل انداخته

لینک کوتاه کپی شد
2

مهناز افشار جزو بازیگرانی است که در ایران کارش حسابی گرفته بود و هم در گیشه خوب می فروخت و هم نظر بینندگان و منتقدین را جلب می کرد. او به یک باره اما موقعیت خوبش در ایران را رها کرد و به علت مشکلات خانوادگی از ایران مهاجرت کرد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز در آلمان دیگر خیلی سرش شلوغ نیست و با یکی دو کاری که آنجا انجام (داور پرشین گات تلنت) و ثروتی که در ایران جمع کرده بود و البته پشتیبانی خانواده همسرش در اروپا زندگی راحتی دارد. همین فراغت از کار باعث شد مهناز خانوم به سمت اینستاگرام کشیده شود. او که با 15 میلیون 200 هزار دنبال کننده بیشترین فلوور را در بین سلبریتی های ایرانی دارد حالا به یکی از پرکارترین ها هم تبدیل شده است.

خانم افشار تقریباً هر روز چند عکس تازه از خودش استوری می کند که البته هیچ معنی و مفهوم ندارند و انگار مهناز آن ها را می گذارد که فقط بگود من همچنان هستم! او به تازگی هم یک عکس نصفه نیمه از خودش استوری کرد که البته آرایش جذابی دارد و به قول قدیمی ها لُپش حسابی گل انداخته!

ac-image-cz1642337131iZ

اما چه شد که مهناز مجبور شد از ایران برود؟

مهناز افشار چند سالی می شود که از همسر آقازاده اش یعنی یاسین رامین طلاق گرفته و با دخترش لیانا به آلمان مهاجرت کرده اند. وی مدتی هم در ترکه به سر برد اما به گفته خودش به خاطر دخترش مجبور به انتخاب زندگی در آلمان شد.

تو این چند سال که آقای رامین هم به اتهام فساد مالی در زندان به سر میبرد همه گمانه زنی ها بر این بود که مهناز به دلیل وجود مشکلات از او جدا شده اما با آزاد شدن او از زندان و ابراز علاقه های دو طرفه مشخص شد که خانم بازیگر شاید اصلا مشکلی با شوهرش نداشته و اینطور که یاسین رامین سربسته گفته بود مهناز افشار به خاطر شوهرش مجبور به خروج از کشور به همراه دخترش شد.

1299563_991

مهناز با تیپ های عجیب و حجاب کم تو اروپا

مهناز در این مدت که در اروپا زندگی می کند خیلی به حجاب خود پایبند نبوده و فقط سعی کرده طوری لباس بپوشد و عک بگیرد که انگ کشف حجاب به او زده نشود تا اگر روزی تصمیم گرفت به ایران برگردد و کار کند از این لحاظ با مشکل مواجه نشود. مورد دیگری که درباره مهناز افشار جلب توجه می کند تیپ و استایل های خانم خانما می باشد که ظاهرا از وقتی که رفته بسیار علاقه مند به پوشش های بیریخت و ناجور شده! جدیدا هر عکسی که مهناز خانم از خودش میزاره با لباس هایی است که زیاد به مذاق ایرانی ها خوش نمی آید، خیلی ها هم انتظار چنین تیپ هایی رو از این هنرمند قرتی ندارند. در ادامه پست جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

mahnaz_afshar_1626526176

mahnaz_afshar_1640518129

mahnaz_afshar_1633633842_1

mahnaz_afshar_1621170369

غم غربت روی سینه مهناز خانوم افشار سنگینی می کند!

مهناز افشار با وجود اینکه 15 میلیون فالوور دارد اما این روزها حسابی تنهاست. او در این مدت تنها با فالوور هایش صحبت میکرد و همان طور که گفتیم فعالیتش هم در اینستاگرام خیلی خیلی بیشتر از قبل شده بود چرا چون تنها راه ارتباط با مردم و کشورش همین است.

خانم افشار خیلی وقت ها با انتشار تصویری ساده از خود متنی از دلتنگی مینوشت که کاملا مشخص بود تنهایی و غربت براش ازاردهنده شده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضیه ارسالی در

    ازت متنفرم

  • سوسن ارسالی در

    اصولا تو مهناز افشاری مگه نه؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    لباس مردم قوم بلوچ زنده باد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی