|

خانومایی که استخون بندی ریز دارن این لباسا رو بپوشن / با اینا یه ذره هیکلی دیده میشی

در این مقاله در خصوص لباس مناسب خانوم هایی که استخون بندی ریز دارن صحبت کردیم تا با رفتن به سراغ اون ها اندامشون متعادل تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا از خوشگل بودن بسیار مهم تر هست چرا که شما قیافتون دست خودتون نبوده ولی انتخاب استایل صفر تا صدش با خودتونه و شما تصمیم میگیرید که چه لباسی بپوشید و چی نپوشید که خب در این بین میتونید یه استایل خوب برای خودتون دست و پا کنید و پیش چارتا آدم سرتون رو با اعتماد به نفس ببرید بالا و یا بدون توجه به این مسائل مثل آدمایی به نظر بیایید که توجهی به خودشون ندارن که خب اینطوری کسی هم بهشون توجه نخواهد داشت! در این بین اگر از دسته ی اول باشید مسلما میدونید که برای خوشتیپ بودن چندتا نکته هست که باید اونا رو بدونید مثلا شما باید در جریان مدهای روز قرار داشته باشید به عنوان مثال بدونید رنگ شال های ترند 1403 چه رنگی هستن تا اینجوری برای ست کردن با مانتوهاتون به سراغ اونا برید تا ترندی و مدرن دیده بشید.

نکته ی بعدی که وجود داره این هست که شما باید از ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون مطلع باشید مثلا در صورتی که پوستتون گندمی هست بدونید بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی چه رنگیه تا با رفتن به سراغ اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید طوری که هر کسی رو که در اطرافتون میبینید از زیباییتون تعریف کنید اما در این بین یه موضوعی که وجود داره این هست که لباس ها باید یه کاری کنن که نواقص و ایراداتی که اندام شما داره و رفته روی مختون به چشم نیاد مثلا در صورتی که خیلی اندام ریز و لاغری دارید باید به سراغ لباس هایی که چاق نشونمون میدن برید تا اندامتون متعادل دیده بشید و یا در این بین یه عده هستن که استخون بندی ریزی دارن و میخوان یه مقدار به قولی هیکلی دیده بشن که در این مقاله میخواهیم به این افراد بگیم که بهتره برای این موضوع به سراغ چه مدل لباس هایی برن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لباس مناسب خانوم های لاغر

آستین و طراحی لباس رو در نظر بگیرید

اگر یه نگاه به استایل های مدل هایی که ریزنقش هستن و استخون بندی ریزی دارن بندازید متوجه میشید که این افراد در استایل های روزمره ی خودشون بیشتر به سراغ لباس هایی میرن که آستین پفی دارن تا اینطوری لاغر بودن زیاد بازوهاشون و ظریف بودن بیش از حد سرشونه هاشون به چشم نیاد.

در اصل شما به هر میزان که به سراغ لباس هایی با طراحی شلوغ پلوغ تر برید خودتون رو درشت تر جلوه میدید بنابراین در صورتی که لاغرید و کوچیک دیده میشید و این موضوع براتون عذاب آوره بهتره که به سراغ لباس های این مدلی برید. همچنین طرح های افقی هم نسبت به طرح های عمودی برای شما بهتر هستن.

لباس مناسب خانوم های لاغر

رنگ لباس مناسبی که خانوم های ریز اندام باید به سراغشون برن

در حالت کلی استایل های دارک و رنگ های تیره برای خانوم هایی که لاغر و ریز اندام هستن مناسب نیستن و این دسته از افراد باید از رنگ های بیشتری در استایل خودشون استفاده کنن چرا که پوشیدن لباس هایی که رنگی هستن باعث میشه که این افراد پر حجم تر دیده بشن و لاغریشون به چشم نیاد در حالی که لباس های تیره و دارک دقیقا برعکس این موضوع عمل میکنن و حتی بدن شما رو لاغرتر از اون چیزی که هستید هم نمایش میدن. بنابراین فراموش نکنید که در صورتی که استخون بندی ریزی دارید به سراغ رنگ های براق و روشن برید.

لباس مناسب خانوم های لاغر

لباس های چسبان رو فاکتور بگیرید

خریدن لباس های جذب و چسبان برای اون خانوم هایی که لاغر اند و استخون بندی ظریف دارن میتونه یه اشتباه بزرگ باشه چرا که این مدل از لباس ها شما رو لاغرتر نشون میدن چرا که توجه رو به اندام شما جلب میکنن اما از طرف دیگه هم پوشیدن لباس های خیلی گشاده هم شما رو لاغر تر نشون میده و یه جوریه که انگار لباسا تو نتون زار میزنن بنابراین چاره ی کار چیه؟ شما باید در این بین حد وسط رو بگیرید نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد طوری که با پوشیدن اون لباس ها احساس راحتی کنید.

لباس مناسب خانوم های لاغر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی