|

اعتیاد "مهناز افشار" لو رفت؛ خانوم پاهای خودش کم بود دخترشم آورد!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر خفن ایرانی می باشد که البته بعد از مهاجرت کلاس کاریش پایین اومده و هر عکسی که سر راه داره منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

مهناز افشار بازیگر معروف و با استعداد ایرانی است که البته خیلی وقته تنها بازیگر اینستاگرامش شده و هنری که در عرصه سینما داشت را کنار گذاشته است.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار بعد از مهاجرت آنقدر اینتسا باز شده که اگر روزی پست منتشر نکند فالوور ها نگران میشن! خانم بازیگر روزانه تصاویری نه چندان جالبی از خودش پست میکنه که خب نه کپشن خاصی داره و نه استایل و فیگور خاصی. گویا خانم خانما تنها برای دیدن نظرات کاربران و بالا بردن تعداد پست ها فعالیت داره چون گاهی انقدر بی مفهوم و زیاد میشه این عمل که برای کاربرا خسته کنندست!

در ادامه جدیدترین پست بی معنی مهناز افشار را مشاهده می کنید که برخی کاربران هم به خاطر مدل ارایش و تیرگی زیر چشمش گفتن خانم بازیگر ظاهرا معتاد شده!

mahnaz_afshar_1641303918

از دیگر پست های نامفهوم و نه چندان جالب مهناز افشار هم میشه به پست چند روز پیشش اشره کرد که پای خودش و دخترش لیانا رو به هم چسبوند و برهنه عکس گرفت!

واقعا مفهوم این عکس هیچ چیزی نبود جز اینکه برخی افراد با افکار مریض و ناسالم نظراتی زشت و زننده بزارن و فوت فتیش ها هم قربون صدقه الکی برن!

mahnaz_afshar_1639679113

البته این اولین بار نیست که مهناز افشار روی پاهایش مانور میده و تصاویر بسیار دیگری از او در پیجش هست که انگار از قصد همه جارو پوشانده جز پاها! 

mahnaz_afshar_1621099520

مهناز افشار: بابام عرق خور بود!

اما مهناز افشار هم در ایران و هم بعد از مهاجرت از بازیگران حاشیه دار و سر و صدا دار سینما بود و هست.

مهناز در پست هایی که منتشر می کرد یا حجاب اش خیلی درست و کامل نبود یا حرف ها و صحبت هایی مطرح می کرد که خیلی در فرهنگ ما پذیرفتنی نبود. مثل اظهارنظر جنجالی او که گفته بود پدرم عرق می خورد و مادرم نماز می خواند و یا صحبت های او درباره اینکه خیلی به حجاب پایبند نیست و در جمع های خصوصی و حتی در خیابان های آلمان حجاب ندارد.

به هر روی این صحبت و البته پست های اینستاگرامی مهناز افشار کار را به جایی رساند که خیلی ها به بازگشت خانم افشار به ایران و حضور دوباره اش در سینما را بسیار بعید و دور از ذهن می دانند.

mahnaz_afshar_1623069506

مخارج خانم بازیگر در آلمان از کجاست!

مهناز افشار در دهه هشتاد همراه با محمدرضا گلزار از پولساز ترین زوج های هنری در سینما بودند که توانستند درآمد بالایی را کسب کنند. پس از آن خانم بازیگر در سال 1393 با ازدواج با (محمد یاسین رامین) پسر آقای سیاستمتدار و مهریه 30 میلیاردی اش هم توانست پس انداز خوبی داشته باشد.

mahnaz_afshar_1615038092_1

گفته می شود مهریه مهناز افشار ملکی به مبلغ 30 میلیارد، آن هم هفت سال پیش بوده که به قیمت بعد از طلاق بیشتر هم شده! حالا خانم بازیگر به راحتی در آلمان زندگی میکند بدون اینکه شغل و درآمدی داشته باشد و سوال اینست که هزینه های زندگی اش از کجاست؟

mahnaz_afshar_1604519156

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ژاکلین ارسالی در

    خوب بعضیا شوهراشون رو دوست دارن و میتونن کشش اینو داشته باشن که مثلاً عرق بخوره شانسیه زیاد جدی نگیرید کاربران هم دهنشون مثل اینکه فقط بیخود جم میخوره که تهمت بزنن نمردم آزاری کنن.

  • ناشناس ارسالی در

    طرف سئوال می‌کند،مخارجش را از کجا می‌آورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها