|

شاید این بازیکنان از حضور یحیی در تراکتور خوشحال نشوند

یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می‌شود تا هدایت تیم تراکتور را برعهده بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اعلام سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور، یحیی گل محمدی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است و با رفع این مشکلات در تبریز حاضر می‌شود تا رسما با تراکتور قرارداد امضا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، حضور یحیی گل محمدی در تبریز در شرایطی است که شاهد حضور برخی از پرسپولیسی‌ها در اسکواد تراکتور هستیم. بازیکنانی که در برهه‌ای با یحیی گل محمدی دچار تنش شدند و این منجر به جدایی اشان از پرسپولیس شد.

یکی از این بازیکنان شجاع خلیل‌زاده است. او در ابتدای فصل بعد از جدایی از تیم قطری دوست داشت به پرسپولیس برگردد اما با مخالفت یحیی گل محمدی مجبور به حضور در تیم تراکتور شد. جدایی سیامک نعمتی و مهدی شیری هم از پرسپولیس با ناراحتی صورت گرفت. دو بازیکنی که اکنون جز بازیکنان تاثیرگذار تراکتور هستند.

با وجود تنش‌هایی که قبلا بین یحیی گل محمدی و این بازیکنان به وجود آمده بود یحیی خطاب به باشگاه تراکتور اعلام کرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر از همه پتانسیل تیم برای بازگرداندن تراکتور به روزهای خوبش استفاده خواهد کرد.

به واقع او با حضور هیچ بازیکنی در تراکتور مشکل ندارد.  

ضمن اینکه مهدی عبدی هم در دوران حضور در تیم پرسپولیس کم از سوی یحیی گل محمدی مورد استفاده قرار می‌گرفت تا جایی که مجبور به جدایی از اردوی سرخ‌ها و عقد قرارداد با تیم تراکتور شد. اینطور باید گفت تراکتور به پایگاه بازیکنان جدا شده پرسپولیس تبدیل شده است.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی