|

لوکس ترین هتل های رشت کدام اند؟

برای بازدید از این مکان‌های دیدنی شهر رشت به چند روز اقامت در این شهرنیاز خواهید داشت. در این مطلب با لوکس ترین هتل های رشت آشنا می‌شوید.

لینک کوتاه کپی شد

اگر به شهر سرسبز و زیبای رشت سفر کنید، جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و متنوعی در انتظار شما هستند. برای بازدید از این مکان‌های دیدنی، به چند روز اقامت در رشت نیاز خواهید داشت. در این مطلب با لوکس ترین هتل های رشت آشنا می‌شوید. به‌طورکلی برای اقامت در این شهر، گزینه‌های متنوعی از اجاره ویلا و آپارتمان گرفته تا ماندن در اقامتگاه‌ها و هتل پیش‌روی شما خواهند بود. بهتر است بدانید که قیمت هتل های لوکس رشت بالا است که در بعضی مواقع از سال ممکن است با نرخ‌های کمتری عرضه شوند.

معرفی هتل های لوکس رشت

هتل های لوکس رشت امکانات رفاهی بهتری دارند و خدمات بیشتری ارائه می‌دهند. به‌طور معمول هتل های چهار ستاره و پنج ستاره هتل هایی لوکس محسوب می‌شوند. برای راحتی و رفاه بیشتر می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:

هتل کادوس رشت

یکی از هتل های زیبا و باسابقه رشت، هتل پنج ستاره کادوس است که در بهترین منطقه شهر قرار دارد. این هتل قدیمی رشت در سال ۱۳۶۲ تأسیس شده و با پنج طبقه و ۹۶ واحد اقامتی، پذیرای مسافران و مهمانان است. قرار گرفتن در مرکز شهر ازلحاظ نزدیکی به بازار و مراکز خرید، دسترسی آسان به فرودگاه و اماکن تاریخی و تفریحی، اهمیت این هتل را چندین برابر می‌کند. فاصله هتل کادوس تا ساحل دریا حدوداً ۳۰ کیلومتر است.

در هتل کادوس رشت امکانات متعددی وجود دارد، ازجمله آن‌ها می‌توان به حمام، مبلمان، تلفن، یخچال، تلویزیون، سرویس روزانه اتاق، مینی‌بار، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، روم‌سرویس و... اشاره کرد که دوران اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

در بخش عمومی هتل نیز امکانات متنوعی ازجمله آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، فضای سبز، پله اضطراری، لابی، تاکسی‌سرویس، سرویس‌ بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، اتاق بازی کودکان، سونا، جکوزی و استخر ارائه می‌شود. این هتل در خیابان منظریه رشت واقع شده است.

هتل شبستان رشت

همان‌طورکه بیان کردیم، هتل های لوکس رشت چهار و پنج ستاره هستند و هتل چهار ستاره شبستان رشت نیز یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. در این هتل که دارای ۶ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی است، امکانات لاکچری و سطح بالایی ارائه می‌شود.

موقعیت مکانی هتل شبستان بسیار عالی است. بنابراین با اقامت در آنجا به مرکز شهر و مکان های گردشگری رشت دسترسی آسانی خواهید داشت. با رزرو هتل شبستان، برای صرف غذا نیازی به دور شدن از هتل نخواهد بود، چراکه انواع غذاهای محلی گیلان و همچنین غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران این هتل سرو می‌شوند. این رستوران در طبقه ششم هتل واقع شده است و چشم‌اندازی زیبا دارد. کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف آن با نوشیدنی‌های مختلف و انواع دسر از مهمانان پذیرایی می‌کند.

امکانات هتل شبستان در اتاق‌ها، شامل سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، تلفن، مینی‌بار، سیستم تهویه هوا، روم‌سرویس، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات و... است. در بخش عمومی هتل نیز با خدماتی از قبیل رستوران، اتاق بازی، لاندری استخر، خدمات خانه‌داری، سونا و جکوزی به مهمانان سرویس‌دهی می‌شود. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و دارای لابی، نمازخانه، فضای سبز، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... است.

هتل پوریا؛ هتل چهار ستاره در رشت

یکی دیگر از هتل های خوب رشت با امکانات عالی و باکیفیت، هتل چهار ستاره پوریا است که در کیلومتر ۳۳ جاده رشت به طرف انزلی، پس از منطقه آزاد قرار دارد. تعداد زیادی از مسافران، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، زیرا امکانات خوبی در اتاق‌ها و محیط عمومی آن ارائه می‌شود. این هتل تمیز است و پرسنل آن با خوش‌رویی با مهمانان برخورد می‌کنند.

امکانات هتل پوریا رشت در داخل اتاق‌ها شامل مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی، روم‌سرویس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صبحانه، سیستم تهویه هوا و صندوق امانات است. در بخش عمومی نیز امکاناتی از قبیل لابی، چایخانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، خدمات باربری، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی‌سرویس، پارکینگ، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، سرویس بهداشتی در لابی، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تور وجود دارد.

هتل اردیبهشت

هتل اردیبهشت در مرکز شهر قرار دارد و با امکانات متنوع و همچنین اتاق‌های دو و سه‌تخته مجهز، اقامتی دل‌انگیز را برایتان رقم می‌زند. این هتل دارای رستوران با منوی غذایی باکیفیت است که غذاهای محلی متنوعی در آن سرو می‌شود. اگر به‌دنبال نزدیک ترین هتل های رشت به مراکز خرید هستید، هتل اردیبهشت که فقط چند دقیقه با مرکز خرید گلسار فاصله دارد، گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

هتل ساحلی بهارستان رشت

هتل بهارستان یکی از هتل های ساحلی رشت است و مکانی عالی برای اقامت خاطره‌انگیز و راحت در این شهر زیبای شمالی به‌شمار می‌رود. محیط دنج، سرویس‌دهی عالی و امکانات متنوع دلایلی هستند که هر فردی را به رزرو این هتل ترغیب می‌کند. تفریحاتی مانند سوارکاری، والیبال ساحلی، اسکی روی آب و قایق‌سواری در این مکان ارائه می‌شوند و اتاق‌ها و بخش‌ عمومی آن امکانات خوب و سرویس‌دهی عالی دارد.

هتل پامچال رشت

یکی از هتل های باسابقه رشت به نام هتل پامچال، در مصلی این شهر قرار گرفته است و به‌دلیل برخورداری از امکانات متنوع، پرسنل باتجربه و موقعیت جغرافیایی مناسب، مورد توجه گردشگران است. این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد و امکانات رفاهی و کیفیت خدمات آن ارتقا یافته است.

با رزرو هتل پامچال رشت، اقامتی آسوده و راحت را در این شهر تجربه خواهید کرد. این هتل از امکانات متنوعی از قبیل یخچال، مبلمان، کمد، رخت‌آویز، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، آباژور و... برخوردار است. به‌طورکلی طراحی اتاق‌ها استاندارد است و وسایل شیکی اعم از لوازم ضروری و رفاهی در آن قرار دارد.

به محض ورود به هتل پامچال رشت، اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ اما این تمام ماجرا نیست؛ در این هتل به امکانات متنوع دیگری دسترسی خواهید داشت، ازجمله امکانات عمومی هتل پامچال می‌توان به خشک‌شویی، بیدارباش، خدمات خانه‌داری، پرینتر، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، دستگاه فکس، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد.

رزرو هتل رشت از سایت فلای تودی

شهر زیبای رشت به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی فراوان، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است. این شهر تعداد زیادی هتل دارد که غالباً امکانات بسیار متنوع و باکیفیتی ارائه می‌دهند. موارد بالا فقط چند مورد از هتل های لوکس رشت بودند. برای رزرو هتل های رشت از ارزان ترین تا لوکس ترین می‌توانید از طریق «سایت فلای تودی» اقدام کنید.

فلای تودی به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع رزرو آنلاین هتل در ایران، امکان رزرو هتل را در چند ثانیه برای‌تان فراهم می‌کند. کافیست نام مقصد و رنج قیمت موردنظرتان را در سایت جستجو کنید تا لیستی از هتل های متناسب با درخواست شما نشان داه شود؛ سپس می‌توانید گزینه انتخابی‌تان را برای تاریخ معین رزرو کنید.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها