|

شایعه طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور دوباره بلد شد / عاشقانه ای که برعکس شد

در این چند سال زندگی مشترک این زوج، مورد قضاوت کاربران فضای مجازی قرار گرفته و بارها شایعات جدایی آنها منتشر شد که بعدها مشخص شد که غیرواقع…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی، بازیگر مطرح سینمای ایران، ازدواج و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد. در سال‌های گذشته همواره شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد این دو نفر و بازگشت آن‌ها به یکدیگر وجود داشت تا که او سال ۹۹ زندگی مشترک دوم خود را با رعنا آزادی‌ور آغاز کرد.

برترین ها نوشت: در این چند سال زندگی مشترک این زوج، مورد قضاوت کاربران فضای مجازی قرار گرفته و بارها شایعات جدایی آنها منتشر شد که بعدها مشخص شد که غیرواقعی‌ست.

اما به تازگی برخی کاربران با اطمینان بیشتری خبر از جدایی این زوج مشهور می‌دهند و به نظر می‌رسد ایندفعه باید شایعه طلاق را جدی گرفت. البته نباید از این نکته هم غافل شد که این زوج هنری چند ماه قبل با هم مهمان فوتبال 360 عادل فردوسی پور بودند و آن زمان هیچ چیزی که رد و بوی اختلاف و جدایی باشد در این زوج دیده نشد و احتمال زیاد این خبر هم شایعه و بازی رسانه ای باشد.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور اوایل تابستان امسال با حضور در برنامه فوتبال 360 نشان داده بودند زندگی عاشقانه‌ای دارند اما کاربران فضای مجازی می گویند که رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو هنرمند بیشتر قوت پیدا کند. البته این خبر تاکنون از سمت هیچ کدام از آنها تایید نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها