|

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و تغییر چهره نیمرخی‌اش / پری پول و پارتی سفر در زمان عجیب کرد

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در فیلم پول و پارتی نقش آفرینی دارد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها فیلم های ساخته شده بر روی پرده نقره ای سینما بیشتر به سمت و سوی طنز رفته اند. البته که این میتونه نشونه خوبی باشه چرا که اینجوری مخاطب رو ترغیب میکنن تا بره و یه فیلم خنده دار ببینه و برای مدتی کوتاه هم که شده روحیش عوض بشه. اما خب از طرفی هم وقتی این فیلم های طنز زیاد میشن بی شک از کیفیتشون کم شده و یه جورایی همشون شبیه به هم فیلمنامه نویسی میشن. مثلا سریال تگزاس واقعا در هر سه فصل ترکوند و تونست بیننده اش رو بخندونه. اما خب خیلی از فیلم های ژانر طنز هستن که نمیتونن به اون میزانی که باید، کار رو خند دارد و بانمک در بیارن و شاید هم انتخاب بازیگر اشتباهی دارند. این روزا یکی از پرطرفدار ترین فیلم هایی که در سینما وجود داره "پول و پارتی" هستش که خب بازیگران مشهور زیادی رو در خود جای داده. این فیلم به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی سعید سهیلی می باشد که خب به همین دلیل هم ساعد خان سهیلی در آن بازی دارد. اما در این فیلم نیوشا ضیغمی هم نقش آفرینی میکنه. نیوشا بانو چهره ای مشهور و بسیار پرطرفدار است که سالهاست در این عرصه حضور دارد. نیوشا ضیغمی اولین بار با فیلم "در چشم باد" به دنیای بازیگری اومد اما خب با فیلم "اخراجی ها" مشهور شد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی قبل یا بعد عمل؟

دنیای بازیگری واقعا دنیای عجیبیه. بیشتر خوشگلا رو میپسنده و دیگه کمتر به استعداد و توانایی افراد بها میده. جالبه که نیکی کریمی حتی در این زمینه جمله جالبی هم گفته و بر این نظره که سینمای ایران پر شده از لب و گونه های پروتزی. که خب باید بگیم با توجه به چهره بازیگران خانوم، احتمالا همینطور هم هست. نیوشا ضیغمی نیز یکی از اون دتس بازیگران بسیار عمل شده می باشد که حتی بینی خود را دو بار جراحی زیبایی کرد. وی همیشه ژل لب دارد و دیگر رسیدگی های ترند بر روی صورت رو هم با آرایش همیشگی اش، محو و طبیعی می کند. نیوشا بانو البته که پیش از عمل هم زیبا بود اما حالا به نوعی دیگر (عمل شده) مورد توجه قرار میگیرد.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی این روزها 44 سال سن دارد. وی از متولدین ۱۸ تیر ۱۳۵۹ می باشد و زاده تهران است. این چهره که سابقه تهیه کنندگی و مدلینگ را هم داشته، فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. البته که خانوم بازیگر کلینیک زیبایی هم دارند و همسرشون که خیلی ها بر این نظرند طلاق گرفتند، تاجر نقره می باشند.

نیوشا ضیغمی

خانواده و اصالت نیوشا ضیغمی

مرحوم پدر نیوشا ضیغمی آقای محسن ضیغمی هستن که دبیر بازنشسته بودند و مادرشون نیز خانوم فهیمه رستم پور، کارمند و البته بازنشسته می باشند. او یک خواهر به نام روشا دارد و از نظر اصالت مادری هم اهل کرد مهاباد می باشند.

مخالفت نیوشا ضیغمی خانواده با هنرپیشگی

نیوشا ضیغمی درست مثل خیلی از بازیگران زن ایرانی برای ورود به بازیگری مخالفت های از سوی خانواده نداشت اما خب نگرانی های مادرانه مادرشون بود. اما خب پدرشون به شکل مستقیم چندان با بازیگر شدن ایشون موافق نبود اصولا کارهای علمی رو بیشتر دوست داشتند و بر این نظر بودند که خانوم بازیگر در آینده پزشک یا مهندس شوند.

نیوشا ضیغمی

نحوه درخواست ازدواج و مهریه

نیوشا ضیغمی در دهه هشتاد یعنی در آبان ماه سال 1389 بود که ازدواج کرد و در سن 30 سالگی متاهل شد. وی با آرش پولادخان که تاجر نقره بود وصلت کرد و اید واستون جالب باشه که بدونید مهریه ای زوج تنها دو سکه طلا هستش. آقای پولادخان برای رسیدن به نیوشا و خواستگاری از او با نقشه وارد شد و اینجوری بود که به عنوان سرمایه گذار فیلم "پرتقال خونی" خود را به نیوشا ضیغمی نزدیک کرد و در نهایت هم پیشنهاد ازدواجش را داد. 

نیوشا ضیغمی

سفر در زمان

نیوشا ضیغمی در مورد سفر در زمان نظر جالبی داره و میگه اگر روزی چنین توانایی داشتن دلم میخواد به قرن نوزدهم برم. چرا که قرن بیست و یک دوره تکنولوژی هستش در حالی که قرن نوزده قرن احساس و هنر بود.

نیوشا ضیغمی

جراحی زیبایی؛ از نیم رخم خوشم نمیومد

نیوشا ضیغمی میگوید در سال 1386 بود که جراحی زیبایی بینی انجام دادم و این در حالی بود که پیش از آن 11 فیلم بازی کرده بودم. اما خب عمل کردم چرا که خودم از نیم رخ صورتم راضی نبودم و الان خوشحال ترم.

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها