|

عاشقانه "شاهرخ استخری" با دخترش؛ زن و خواهرِ آقای روشنفکر با تن پوش خاص جلو همه!

sepideh bazmipour shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که قبلا اجازه انتشار عکساشو نداشت حالا حتی با تن پوش و حوله حمام هم از خود فیلم و عکس میگذارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که البته در اینستاگرام ابتدا زیر سایه معروفیت آقای شوهر بالا اومد و حالا خود نیز بلاگری به تمام عیار و پولساز شده.

به گزارش«شایانیوز» شاهرخ استخری خیلی وقته که در قاب تلویزیون دیده نشده و ظاهرا شغل دوم و سومش درآمد بالاتری دارد. وی شخصیتی شوخ طبع و بسیار خانواده دوستی دارد به طوری که مدتی پیش برای تبریک تولد همسرش سپیده بزمی پور خلاقیتی نه چندان جالب به خرج داد. آقای بازیگر با این نوع تبریک و ابراز علاقه، کاربران را بسیار متعجب کرد و با انتقاداتی هم روبرو شد. وی با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

همسرم، زندگی من به دو بخش تقسیم میشه، بعد از آشنایی با تو و بعد از ازدواج با تو، قبل از اونو گ... خوردم

تولدت مبارک همسرم

Untitled (1)

تبلیغات ناجور سپیده بزمی پور تو اینستا

اما خب از این ها که بگذریم شاهرخ استخری در اوایل ازدواج با خانم سپیده بزمی پور بسیار غیرتی بودند به طوری که تو هیچ یک از مراسمات سینمایی همراه با همسرشون نمیرفتند تا مبادا عکس و فیلمی از او پخش شود.

اما خب همانطور که خیلی کاربران با وجود اینستا در پوشش و رفتار راحت تر شدند تا خودی در ان برنامه به اطرافیانشون نشون بدهند، شاهرخ خان نیز در همین راستا اجازه به همسرشون دادند بیاد جلوی دوربین اون هم چه اجازه ای!

حالا سپیده بزمی پور تا حدی در بلاگری پیش رفته که به مرکز ماساژ و خدمات اینجوری میره و به همراه خاهر شوهر جان با حوله و لبلس راحتی غفلک و عکس به اشتراک می گذارد البته برای تبلیغ. معرفی و تبلیغات هم که میدونید درآمد بسیار خوب و بالایی داره پس چرا که نه تغییر روند و عقیده هم میشه داد!

estakhrifamily_1642602155

اما بهتره که یکی از نظرات رو هم بخونیم تا حرف دل یکی از کاربران رو ببینیم.

 آقای استخری خیلی ادعای غیرت ومردونگی میکردی !!!
چیشد پس ،،،خانومت با حوله تن پوش فیلم براکل دنیا گذاشته!!!حق داشتی قبلا اجازه انتشارعکس و فیلم به خانومت نمیدادی بقول خودت زنت بی جنبه تشریف داره...
بعدشم سپیده خانومی که تبلیغ سالن ماساژ و فلان میکنی و ثروتتو به رخ این مردم میکشی،اینو بدون مردم تو نون شب شون موندن و معطل پول و خرج و مخارجشون هستند .خیلی از جوونا از بی پولی و بیکاری دست به خودکشی زدند و سراغ اعتیاد و دزدی و آدم کشی میرند ،اونوقت شما با حوله تن پوش میای تبلیغ سالن میلیاردیتو میکنی؟؟؟؟؟
واقعا درود بر شرافت نداشته تون ..
درود بر فهم و شعور نداشته تون ...
شمایی که اینهمه پول دارید و از طریق بازیگری و از طریق همین مردم ساده اینهمه مشهور و پولدار شدید ،آیا این درسته که اینقدر پول و ثروت و سالنای آرایشو خوش گذرونیاتونو به رخ همین مردمی ک مشهور و پولدارتون کردند بکشید؟؟؟؟!!!!

estakhrifamily_1641818987

estakhrifamily_1637498246

فخر فروشی و خانه لوکس آقای بازیگر

شغل دوم شاهرخ استخری طلافروشی است که شعبات مختفی در مناطق بالای تهران نیز دارد و از آنجایی که این پول های درآمده و زیاد باید جایی خرج شود راه به راه برای تفریحات و مهمانی ها و پوشش و...این خانواده میره و دائما هم از هر چیزی که فکرش را کنید از لاکچری بازی را منتشر می کنند بدون اینکه چیزی از زیر دستشون در بره!

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید. به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشان برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

شاهرخ استخری عاشق و شیفته پناه و نبات

شاهرخ استخری دو دختر به نام های پناه و نبات هم دارد که تصاویر بسیار بسیار زیادی از آن ها در اینستاگرام منتشر می کند. البته که پیج شخصی هر کس مربوط به خودش است دختران آقای بازیگر هم طرفداران خود را دارند. شاهرخ استخری به گفته خودش در زمان دانشجویی آنقدر سرد و بی روح بود که دلش برای هیچکس تنگ نمیشده و برخلاف ظاهرش خیلی هم روحیه دعوایی داشته و قاطی بوده!

اما حالا اگر ساعاتی دختران و همسر خود را نبیند خیلی دلتنگ میشه. البته که این گفته ها را از عکس و فیلم های آقای بازیگر هم میتوان فهمید که چقدر خانواده دوست شده است.

آقای بازیگر در کپشن این ویدیو نوشت: 

تو تا همیشه آتیش بسوزون، منم تا روزی که هستم برات خاموش میکنم

shahrokh_estakhri_1636103657

shahrokh_estakhri_1629833156

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها