|

رنگ مو تابستونی 2024 / اینا رنگایی هستن که موهات هیچ مدلی هم نداشته باشن جذابی

رنگ مو در استتایل یک بانو اهمیت زیادی داره به خصوص اینکه به بهار ورود کردیم و داریم میریم تو تابستون چنین رنگ موهایی عالی و جذاب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه داریم نزدیک تابستون میشیم و ترند های جذاب تابستونی رو در پیش داریم. استایل در این فصل و البته تو فصل بهار، با توجه به گرمای هوا و رنگی بودن طبیعت، میتونه خیلی شاد باشه. استایل خانوما و دختر خانوما که از آیتم های مختلفی تشکیل میشن، بی شک جای مانور بسیاری دارن و به خوبی میشه عناصر مختلف رنگی و شادی رو ست سازی نمود.

البته که استایل تنها به لباس و کیف و کفش نیست، بلکه مواردی به مانند لاک ناخن و رنگ مو و میکاپ نیز در این راستا و خوشگلاسیون اهمیت زیادی دارن. مثلا شما بانوی خوش سلیقه میتونید با انتخاب یک رنگ موی جذاب زیبایی استایل‌تون رو چندین برابر کنید. انتخاب یک رنگ مو مناسب به خیلی موارد مثل رنگ پوست، قد و پرپشتی مو، چهره و فرم صورت و البته فصلی که درش قرار داریم بستگی داره. اگر شما بانوی هستید که دلتون میخواد واسه فصل تابستون ایده آل ترین رنگ مو رو داشته باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

987

رنگ موی باردو بلوند بی نظیره

بریژیت باردو، مدل، خواننده و بازیگر پیشین فرانسوی می باشد که خب تاثیر خیلی تاثیرگذاری در روند زیبایی امسال داشته است. به علاوه اینکه مدل موی چتری باردو، رنگ موی بلوند این چهره نیز ترندت و مورد توجه قرار گرفته است. رنگ موی باردو رنگ مویی یکدست و طلاییست که بلوند بودش رو به نوعی کلاسیک و شیک به  رخ کشیده. شما خانوم خانومای زیبارو نیز از این ترند استفاده کرده و موهای خود را در تابستان جلایی جدید ببخشید.

8527857

رنگ های پاستلی واسه خوشگلاسیون موهاتون

خب همونطور که گفتیم تابستون فصل رنگای شاده و جهت شارپ شدن ظاهرتون میتونید برای رنگ موهاتون هم دست به کار شید. مثلا رنگای پاستلی خیلی خوشگلن و میتونن این ادعا رو به معنای واقعی نمایش بدن. رنگ هایی ملایم و پاستلی مثل اسطوخودوسی، و یا آبی پاستلی و هلویی برای تابستون امسال همچنان ترند و دلبرانه هستش. این رنگا همشون جَوون پسندانه هستند و میتونن شادابی و درخشندگی رو به چهره و استایل شما هدیه بدن.

745275

رنگ موی بلوند مسی دارچینی کیوت

هر موقع اسم از رنگ بلوند میاد همه ذهنشون میره به سمت زرد و طلایی، در حالی که بلوند ها انواع مختلفی دارند و بلوند مسی دارچینی یکی دیگه از رنگ موهای ترند در تابستان امسال خواهد بود مه بلوند نیز هست! این رنگ میتونه موج سنگینی بر روی موهای شما ایجاد کرده یه تغیییر شگفت انگیز در ظاهر تیپ شما فراهم سازد.

6845

اسپرسو دودی کن واقعا شیکه

اما شاید هم اهل رنگ های رنگدار نباشید و دلتون تیرگی بخواد، اما خب تابستونی طور! در اینجا میتونیم بریم سراغ رنگ موی اسپرسو دودی که یه گزینه عالیه برای افردی که دلشون میخواد موهاشون به رنگ تیره از نوع سرد و جذابش باشه. خب چی بهتر از اسپرسو دودی؟ فقط یادتون نره که جهت حفظ براقیت این رنگ مو نیازه که به کمک یه ماسک موی مرغوب، موهاتون رو آبرسانی کنید.

564

رنگ موی آمبره ظریف خیلی نازه

تکنیک آمبره واسه هم مو و هم واسه لاک ناخن خیلی خوشگله و همچنان هم طرفداران خودش رو داره. اما اینبار آمبره رو در رنگ مو با ظاهری ظرف تر می بینیم که خب این تکنیک اصولا با تناژ تیره شروع میشه و به روشن میرسه. آمبره ظاهری جذاب و امروزی داره که برای تابستون هم به شدت مناسبه.

2

رنگ موی بلوند کاراملی عروسکی

رنگ موی بلوند کاراملی از دیگر رنگ موهای ترند امسال می باشد که با بیشتر رنگ پوست ها سازگای داره و میتونه ست بشه. هونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد انتخاب رنگ مو به رنگ پوست هم بستگی داره که در  اینجا باید گفت اگر رنگ پوستتون سفیده این رنگ مو به صورتتون جلوه بیشتری میبخشه و اگر سبزه هستید بهتره که از هایلایت های باریک کاراملی بر روی موهای رنگ تیره استفاده داشته باشید.

525

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی