|

"شاهرخ خان استخری" قبلا خانومشو نشون نمیداد حالا از اینستا جمع نمیشن!

shahrokh estakhri shayanews

سپیده بزمی پور همسر جوان و جذاب شاهرخ استخری است که به عنوان بلاگر در اینستاگرام فعالیت دارد و درآمدی خفن از این راه کسب می کند.

لینک کوتاه کپی شد
12

شاهرخ استخری بازیگر محبوب و مطرح ایرانی می باشد که البته خیلی وقت است که در قاب تلویزیون دیده نمی شود اما به جایش تا دلتان بخواهد در اینستاگرام راه به راه پست و استوری منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» چه در بازیگران و چه در بلاگر ها کمتر آقایی دیده می شود که اینهمه تو اینستاگرام فعالیت داشته باشد از نظر انتشار روزمرگی، اما ظاهرا آقا شاهرخ نه تنها خودش بلکه خانم دافش هم صبح تا شب در فضای مجازی هستند. البته سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر از این راه درآمد بسیار بالایی دارد و تبلیغات زیادی انجام می دهد.

از این ها که بگذریم شاهرخ خان در گذشته بر این عقیده بود که تصویری از همسر خود در فضای مجازی پخش نمی کند، اما ظاهرا با رونق گرفتن درآمد های نجومی اینستاگرام خیلی ها شُل حجاب شدند خیلی ها هم تغییر نظر دادند! در ادامه نمونه ای از معرفی سپیده خانم را مشاهده می کنید که ریز خونه دوبلکسشون رو به رخ کشید حالا اینکه برای این تبلیغات چقدر دریافت می کنند خدا داند!

سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور

جالب اینجاست همسر آقای بازیگر خیلی هم طرفدار دارد و فالوور ها لحظه ای به این موضوع که این اشخاص چه پولی به جیب می زنند و به موقع رنگ عوض می کنند، ندارند!

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند.

شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور

چرا آقای بازیگر خانمشو نشون نمیداد؟!

موضوعی دیگر درباره همسر این بازیگر جوان وجود دارد. شاهرخ استخری طبق گفته خودش علاقه ای به پخش تصاویر همسرش را نداشت. اما چرا؟ به گفته برخی کاربران سپیده بزمی پور قبل از ازدواجش با شاهرخ استخری با کس دیگری روابط عاشقانه داشته و تصاویری هم از لباس نا متعارف او در فضای مجازی منتشر شده است.

دلیل اینکه آقای بازیگر هم علاقه ای به نشان دادن همسرشان نداشتن همین موضوع بوده که نمی خواسته کسی او را بشناسد!

سپیده بزمی پور

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. 

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

بیوگرافی سپیده بزمی پور:

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

سپیده بزمی پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هسا ارسالی در

    همیشه جذاب و دوست داشتنی.

  • سحر قریشی ارسالی در

    من از زن شارخ استخری بدم میاد

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا خودت عاقبتمون رو به خیر کن.

  • فاطمه ارسالی در

    همچین قیافه ای هم ندارن 😒😒

  • ناشناس ارسالی در

    همه چیی دارن شکر خدا فقط یه چیز ندارن اونم حجاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها