|

بازیگران مت گالایی در ایران / از چشم رو لباس تا لنگی که ارتقا پیدا کرد شد لباس لوکس

بازیگران بسیاری در ایران هستند که شیفته تیپای عجیب به مانند مت گالا هستند اما ورژن ایرانیش که در این مطلب با برخی از اونها آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها ها همه ما سوژه های مراسم مت گالا رو دیده ایم  با حواشی که داشتن کم و بیش آشناییت داریم. مت گالا در واقع یک مراسم سالانه برای هنرمندان و طراحان دنیای مد هستش که برای جمع‌آوری کمک‌ های مالی برای انستیتو طراحی لباس می باشد و در موزه هنر متروپولیتن نیویورک برگزار میشه. در این مراسم مهمان هایی مشهور به مانند بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، هنرمندان و غیره حضور پیدا می کنند. اما اونچه که مشخصه و واضح، اینه که در این مراسم قراره استایل و لباس ببینیم و ببینند. اصلا چیزی جز لباس و ژست ها مد نظر نیست و افراد مشهور با تمی که از پیش تعیین شده لباس های خود را طراحی کرده و می‌پوشند. در مت گالای امسال لباس های به شدت عجیب و غریب دیدیم و خیلی از بانوان حتی نتونستن به خوبی راه برن و از افراد مراقب کمک میگرفتن. اما خب جالبی این مراسم دقیقا به همین موضوعاتش هست و اینکه افراد قراره لباس های خود را با طراحی های بسیار خاص به نمایش بگذارند. 

اما مت گالا تنها در نیویورک نیست و اونچه مشخصه اینه که هنرمندان ایرانی نیز علاقه وافری به پوشیدن لباس های عجیب دارند. البته که این موضوع ظاهرا در ذات هنرمند هستش و از درونش سرچشمه میگیره که دلش میخواد خاص باشه. همین شد تا سری بزنیم به استایل های خاص و غریب بازیگران زن ایرانی که در چند سال اخیر داشته اند و مورد توجه قرار گرفته اند.

مت گالا ایرانی

نازنین کریمی 43 ساله

نازنین کریمی از دست هنرمندان مشهور و جذاب متولد سال 1360 می باشد که بشه نمیاد، ولی این روز ها در سن 43 سالگی به سر میبره. بانوی هنرمند ایرانی که بازی خود را با ایفای نقش در سریال "دختران حوا" و در نقش گیلدا شروع کرد، این روزها شهرت فراوونی داره همراه با کلی طرفدار. نازنین کریمی گرچه که چند سالی میشه به سن میانسالی پا گذاشته، اما همچنان چهره ای بسیار جوان دارد همراه با استایل هایی که همیشه و همیشه جنجالی بوده اند. در ادامه مشاهده می کنید نازنین کریمی و همچنین ارسطو خوش رزم رو که با استایل های عجیب و لُنگ مانند در مراسمات سینمایی حضور پیدا کردند. 

مت گالا ایرانی

زیبا کرمعلی 28 ساله

اولین بار در فیلم "لاتاری" بود که زیبا کرمعلی رو دیدیم و بعد تر هم با فیلم "دینامیت" بود که بیشتر و بیشتر با این خانوم بازیگر آشنا شدیم. جالبه که زیبا کرمعلی در این دو فیلم دو بُِعد کاملا متفاوت از خود نشون داد. چرا که تو یکی از اونها نقش طنز داشت و در دیگری اجتماعی! زیبا کرمعلی نیز از دست هنرمندان خاص محسوب میشه که اون نیز در یکی از مراسمات مهم سینمای با استایلی شبیه به ستیل های مت گالا، اما قالب ایرانی پوشید و حضور پیدا کرد. زیبا کرمعلی جسارت بالایی در استفاده از رنگ داره و تم رنگی لباس های خود را زرد و سبز انتخاب نمود.

مت گالا ایرانی

الهام حمیدی 47 ساله

الهام حمیدی رو همه می شناسیم. بانویی هنرمند که سالهاست در این عترصه شگفت انگیز فعالیت دارد. وی از متولدین دهه 50 و 47 ساله می باشد که این روزها در فیلم و سریالی ایفای نقش ندارد، اما روزی روزگاری پشت بند هم در سریال های تلویزیونی دیده میشد. الهام حمیدی رو همیشه با نقش هایی مثبت دیده ایم در حالی که خانم بازیگر در واقع از چهره های بسیار جسور در زمینه استایل می باشند و بارها و بارها با استایل هایی عجیب تر از عجیب در مراسم ها حضور داشته اند. مثلا یکی از نمونه های بارزش تصویری هستش که در ادامه مشاهده می کنید و الهام حمیدی از یکی از چهره های مشهور خارجی کپی برداری کرده و استایل خود را طراحی نمد. الهام حمیدی خود نیز طراح لباس می باشد.

مت گالا ایرانی

نفیسه روشن 42 ساله

نفیسه بانو چهره ای بسیار پر طرفدار در میون مخاطبین دهه هفتادی می باشد که با ایفای نقش در سریال های تلویزیونی خیلی هوادار داشت. این بازیگر که در سال 1361 متولد شده، این روزها در دهه پنجم عمر خود یعنی 42 سالگی به سر میبره. نفیسه روشن نیز به مانند بسیاری از همراهان خاص طلب، در بیشتر اوقات از تز های کمتر دیده شده برای استایل های خود استفاده داره. وی در یکی از مراسمات سینمایی با لباسی که کپی برداری از چهره مشهور خارجی بود دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

مت گالا ایرانی

فرشته حسینی 27 ساله

فرشته حسینی رو میتونیم یکی از بارزترین نمونه ها در این موضوع ببینیم. چرا که این بازیگر دهه هفتادی که متولد 1376 می باشد، بعد از ازدواج با همسرش یعنی نوید محمدزاده، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. فرشته حسینی جسارت بالایی در انتخاب آیتم های تیپش داره و اینبار با کت رنگی و سبک خاص کفشاش مورد توجه قرار گرفت.

مت گالا ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی