|

رنگ موهای جوان کننده / نشین چین و چروکای پوستتو بشمر اینا شیرین ده سال سنتو کم میکنن

در این مقاله در خصوص رنگ موهای جوان کننده صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم تا با استفاده از اون ها جوون تر به نظر بیایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای زیبا به نظر اومدن تنها و تنها نمیشه به ظاهر رسید و بعد خیال کرد که زیبا هستیم چون بالاخره یه سری چیزها خیلی مهم تر از زیبایی ظاهر در میان هستن مثلا استایل شیک یکی از اون ها هست یعنی شما در صورتی که چهره ای به زیبایی مدل ها داشته باشید ولی استایلتون چنگی به دل نزنه زیباییتون هم به چشم نخواهد اومد ولی برعکس این موضوع هم هست یعنی ممکن هست که شما یه ظاهر معمولی داشته باشید ولی حسابی خوش استایل باشید که خب در این حالت چهره ی شما هم حتی برای افراد زیباتر به نظر خواهد اومد و این قدرت استایله.

پس با این حساب میشه گفت که در این روزها تعریف زیبایی دستخوش تغییر شده و دیگه تنها روی ظاهر افراد تمرکز نداره مثلا پوست و موی خوب همیشه جزء معیارهای زیبایی بودن و خواهند بود البته که در صورتی که زیبایی اون ها رو از راه طبیعی به دست بیارید خیلی بهتره مثلا به دنبال ماسک طبیعی برای صاف شدن مو باشید  به جای این که به کارهایی مثل کراتینه و امثالهم رو بیارید. اما در این بین یه عامل بسیار تاثیرگذار روی زیبایی موها وجود داره و اون رنگ مو هست یعنی شما نمیتونید باور کنید با این فاکتور میتونید چه غوغایی به پا کنید که در این بین یکی از اون ها جوون تر به نظر اومدن هست اون هم با کمک رنگ موهای جوان کننده که در ادامه چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ موهای جوان کننده

بلوند توت فرنگی از رنگ موهای جوان کننده

در صورتی که دارای موهای بور و یا قرمز هستید توصیه ی ما به شما برای ایجاد یه تغییر و تحول فوق العاده رفتن به سراغ رنگ موی بلوند توت فرنگی هست. این رنگ برای اون دسته از افراد که رنگ پوستشون سرد و روشن هست فوق العاده اس و علاوه بر این که زیبایی خاصی بهشون میبخشه سن و سالشون رو هم کمتر از اون چیزی که هستن به نظر میاره.

در صورتی که به سراغ این رنگ مو برید متوجه خواهید شد که موندگاری بسیار بالایی داره و اصلا نیازی به این که مراقبت زیادی ازش کنید نداره و بارها و بارها قراره از دیگران بشنوید که چقدر جوون تر و زیباتر شدید و خب مسلما به دنبال رازتون خواهند بود. شما همچنین میتونید هر شش هفته یه بار هم هایلایت های براق لابه لای اون ها قرار بدید.

رنگ موهای جوان کننده

کاراملی از رنگ موهای جوان کننده

یکی دیگه از رنگ موهایی که برای خانوم ها با پوست نسبتا سبزه بسیار مناسبه رنگ موی کاراملی هست که یه جوری ستنتون رو دنده عقب میزنه که خودتون هم از معجزه اش حیرون بمونید چرا که باورکردنی نیست که تنها و تنها با انتخاب یه رنگ بشه یه همچین تغییر و تحولی ایجاد کرد. شما همچنین میتونید در صورتی که مایل نبودید همه ی موهاتون رو رنگ کنید تنها و تنها قسمت های انتهایی اون ها رو کاراملی کنید و تنها با همین مقدار رنگ شادابی خاصی به چهره و موهاتون ببخشید.

رنگ موهای جوان کننده

بلوند عسلی از رنگ موهای جوان کننده

گاهی از اوقات هست که خانوم ها ناخودآگاه تمرکزشون رو میذارن روی شمردن چین و چروک های روی پوستشون که خب این موضوع رفته رفته اعتماد به نفسشون رو پایین میاره و باعث اعصاب خوردیشون میشه که خب این کار اشتباهه چون بالاخره بالا رفتن سن یه موضوع طبیعیه و باید قبولش کرد ولی خب از یه سری راه ها هم میشه اون رو کمتر حس کرد.

که خب رنگ کردن موها هم یکی از اون هاست که علاوه بر کاور کردن موهای سفید باعث میشه که تمرکز از روی چین و چروک های روی پوست برداشته شده و در نتیجه جوون تر به نظر بیایید که در این بین یکی از رنگ های این مدلی بلوند عسلی هست که به هر سن و سالی میاد و شما رو شاداب و زیبا نشون میده و همچنین به درخشنده تر دیده شدن پوستتون هم کمک میکنه.

رنگ موهای جوان کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی