|

خوشگلترین گیاهان آپارتمانی ساده / فرقی نمیکنه خونه کوچیکه یا بزرگ این گلا ناناسن

گیاهان آپارتمانی انواع مختلفی دارند که خب برخی از اونها به دلیل سادگی و شیکی که دارند میتونن مناسب همه جور دیزاینی باشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه دکور و دیزاین یه خونه تنها به خرید و چیدمان لوازمی نیست که انسان ساخته و با توجه به سلیقه و اختیار خودش طراحی و تولیدش کرده. بلکه یکسری آیتم ها به مانند استفاده از گل و گیاهان آپارتمانی نیز هستند که مناسب زیباسازی فضای خونه می باشند. گل ها چه از نوع جنگلیش و چه از مدل آپاراتمانیش، همه و همه آفریده خداوند می باشد که بر روی زمین بای ما انسان ها خلق نموده و فواید بسیار زیادی هم دارند. گیاهان آپارتمانی از دست گیاهانی محسوب میشن که میتونن با شرایط آب و هوایی فضای خونه سازگار بمون و از طرفی هم اونقدر ها برای جسم و روح انسان آسیب زا نیستند. شاید بگین خب مگه گلی به مانند سانسوریا اصلا آسیب هم داره؟ که خب باید در پاسخ بگیم بله داره و برای آشنایی با برخی از این گلها کافیه تا به مطلب "گیاهان آپارتمانی مضر" سر بزنید.

اما جدا از اینها گیاهان آپارتمانی گونه ها بسیار مختلفی دارند با شکل و شمایل های متفاوت. یکی بزرگتره یکی کوچیکتر. یکی برگاش گوشتی و مقاومه، دیگری با برگ هایی نازک و حساس زندگی می کنه. در این بین هستند گیاهان آپارتمانی که ظاهری مینیمال اما در عین حال جذاب دارند. این گل های ساده اما زیبا میتون اونچنان نمایی به دیزاین منزل شما بدن که گویی یک وسیله لوکس و لاکچری خریده اید! در ادامه با چند تا از این سبک گل ها آشنا خواهیم شد.

گیاهان آپارتمانی ساده و زیبا

سانسوریا یا همون برگ شمشیری، دلبرونه همیشگی

سانسوریا یکی از جذاب ترین و البته پر طرفدار ترین گیاهان مناسب نگهداری در آپارتمان می باشد که دیگه این روزا تو هر خونه ای پیدا میشه. چرا که هم ماقبت اونچنان خاصی نمیخواد و هم به شدت در برابر شرایط آب و هوایی و آبیاری مقاومت خوبی داره. این گیاه با برگ های بلند نوک تیزش، یه ظاهر شمشیری طور داره که به شکل عمودی رشد میکنه و میتونه زیبای منحصر به فردی به دکوراسیون مینیمال منزل شما ببخشه. سانسوریا دارای برگ هایی ضخیم و پررنگ می باشد که اگر دمای محیط خیلی گرم یا خیلی سرد باشه دچار اسیب خواهد شد. 

گیاهان آپارتمانی ساده و زیبا

زامیفولیا یکی از دوست داشتنی ترینهاست

زامیفولیا رو میشه یکی از محبوب ترین گیاهان شناخته شده دونست که با برگ های براق و سبز رنگش، ظاهری مدرن و شیک در منزل شما ایجاد خواهد کرد. اصلا به همین دلیله که خیلی از طراحان داخلی از این نوع گیاه برای دیزاین خونه استفاده می کنند. زامیفولیا دارای برگ هایی گوشتی و چرمیه که میتونه تا حدود دو سانت رشد کنه. ساقه زامیفولیا به گونه ای هستش که میتونه رشد کنه و بلند تر بشه و در نهاتی یه گلدان پر از برگ و ساقه داشته باشید.

گیاهان آپارتمانی ساده و زیبا

مونسترا یا همون برگ انجیری خودمون، کنار مبلمان عالی میشه

مونسترا یا همون برگ انجیری خودمون دارای برگ‌های پنجه‌ای و زیبا می باشد که در کنار سادگی ظاهری، حس خاص و جذابی به فضا میبخشه. این گیاه از نظر نگهداری به نور متوسط و آبیاری منظم نیاز داره تا بتونه همیشه خوشگل و با طراوت بمونه.

گیاهان آپارتمانی ساده و زیبا

آگلونما پاش برسه به خونه هوارو تمیز میکنه

آگلونما  یکی از پر فایده ترین و مقاومت ترین نوع گیاهان آپارتمانی محسوب میشه که خب به دلیل ظاهر خوشگل و سبک نگهداری آسونی که داره خیلی مورد استقبال قرار میگیره. مثلا یکی از فواید خیلی مهم این گیاه اینه که میتونه تصفیه هوای بسیار خوب و قوی باشه. این گیاه زیبا میتونه آلودگی ها و مواد شیمیایی موجود در هوا رو به خودش جذب نه و از اون طرف هم اکسیژن آزاد کنه. آگلونما انواع مختلفی در طرح و رنگ داره که خب شما میتونید بسته به سلیقه ای که دارید انتخاب و خریداری نمایید.

گیاهان آپارتمانی ساده و زیبا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی