|

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟ / ست کردن مانتو رو که همه بلدن تو جزئیات رو دریاب

در این مقاله در جواب به سوال با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم یه سری آیتم ها رو برای این منظور بهتون معرفی کردیم تا خوش استایل تر بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ و خوش استایل شدن این روزا بسیار راحت تر از قدیم شده و دیگه هر کسی برای خودش یه سبک داره که یه جورایی امضای شخصیش هست که خب این موضوع بیشتر به علت بالا رفتن آگاهی افراد هست مثلا این روزا دیگه همه میدونن که در صورتی که قد کوتاه داشته باشن و علاقمند باشن که یه مقدار خودشون رو قدبلند تر به نظر بیارن میتونن با انتخاب لباس مناسب برای خانوم ها قد کوتاه به این خواسته ی خودشون برسن چون همونطور که میکاپ میتونه عیب و ایرادات موجود توی چهره ی شما رو کاور کنه لباس خوب هم میتونه اندام شما رو متعادل تر به نظر بیاره حالا یا میخواد شکمتون رو پنهان کنه و یا چاق و لاغر نشونتون بده.

مثلا یه سری از مانتو هایی که لاغر نشونمون میدن هستن که در صورتی که اضافه وزن داشته باشید و به سراغ اون ها برید لاغر و کشیده دیده میشید بدون این که نیم کیلو هم از وزنتون کم کرده باشید که خب این واقعا عالیه. ولی مورد دیگه ای که در این بین وجود داره این هست که افراد نه تنها نسبت به ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودشون و این که چی بهشون میاد و باید بپوشن و چی نمیاد و نباید بپوشن آگاهی  پیدا نکردن بلکه اون ها میدونن که چه آیتمی رو با چه آیتمی باید ست کنن تا در انتها یه استایل خوب داشته باشن مثلا اون ها میدونن که باید با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم تا شکیل و امروزی دیده بشیم به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم برای اون هایی که جواب این سوال رو نمیدونن یه سری آیتم معرفی کنیم، پس در صورتی که مایل هستید بیشتر بدونید در ادامه با ما همراه باشید.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟ شلوار پارچه ای

در صورتی که میخواهید کفش های پاشنه بلند خودتون رو برای یه تیپ مجلسی و یا رسمی بپوشید بهترین گزینه ای که برای شلوار وجود خواهد داشت شلوار پارچه ای هست تا تیپتون علاوه بر این که مناسب موقعیتی که میخواهید در اون حضور پیدا کنید بشه حسابی شیک و لاکچری هم به نظر بیاد. در این بین هم فرقی نمیکنه که شلوار پارچه ای شما چه مدلی باشه یعنی راسته باشه و یا دمپا مهم این هست که با مانتو و کفش شما ست باشه. در صورتی هم که کارمند هستید و لباس فرم دارید بر ای این که یه خانوم شیک و امروزی دیده بشید حتما با شلوار پارچه ایتون از کفش پاشنه بلند استفاده کنید تا خوش استایل دیده بشید.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟ شلوار مام استایل

در صورتی که میخواهید یه ست استایل فوق العاده با کفش پاشنه بلند داشته باشید و از طرفی هم زیاد نمیخواهید که رسمی به نظر بیایید میتونید به سراغ ست کردن این مدل کفش با شلوار مام استایل برید که الان چند سالی میشه که یکی از شلوراهای مهم در کمد لباس خانوم ها بشمار میاد و یه جورایی که انگار قراره تا آخره دنیا از مد نیفته و همیشه طرفدارهای خودش رو داشته باشه.

اما در مورد مام استایل باید بدونید در صورتی که پاهای تپلی دارید این مدل شلوار به دلیل این که در قسمت ران ها گشاد میشه میتونه پاهاتون رو چاق تر به نظر بیاره که خب در این صورت باید در انتخابتون خیلی دقت کنید و مثلا برای جلوگیری از این موضوع یه مام تیره رنگ تهیه کنید که لاغرتر نشونتون بده.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم؟ شلوار جین راسته یا لوله

شلوار جین همیشه در بین افراد طرفدارهای خودش رو داشته و داره و این روزا هم در انواع مختلفی تولید و به فروش میرسه که انواع راسته و اسکینی اون با کفش های پاشنه بلند بسیار زیبا و دیدنی به چشم میاد و خیلی ها این آیتم ها رو برای ست کردن با هم بسیار میپسندن. البته که در این بین شما باید به رنگ شلوار و کفش خودتون دقت کنید مثلا در صورتی که شلوار تیره هست کفش رو هم تیره انتخاب کنید و برعکس و حتی در صورتی که کفش ها رو با آیتم های دیگه ای مثل شال و یا کیف ست کرده باشید باز هم دقت کنید که بین اون ها و شلوار هارمونی وجود داشته باشه.

با کفش پاشنه بلند چه شلواری بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی