|

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون / با اینا تا 2 روز به شارژر احتیاج نداری تضمینی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختشون خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی با گوشیاشون درگیر هستن و وقت میگذرونن چرا که بالاخره با این وسیله شما برای خودتون یه دنیای دیگه میسازید که همه ی کوچه و پس کوچه هاش رو بلد هستید و کسی بجز خودتون اجازه ی این که به این دنیا دسترسی پیدا کنه رو نداره که خب این واقعا هیجان انگیزه و آدم با فکر کردن بهش لذت میبره ولی خب گاهی اوقات پیش میاد که این دنیای مجازی ما رو از دنیای واقعی سیر میکنه اونم وقتی که مدام هنگ میکنه و خاموش روشن میشه و علی رغم پیاده کردن ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری مدام شارژ خالی میکنه و انگار نه انگار که فول شارژ بوده و...

که خب در این مواقع هر ـآدمی باشه از اتفاق افتاده حسابی عصبی میشه چرا که بالاخره این موضوع میره روی مخ و آم رو آزار میده ولی خب در صورتی که شما موقع خرید گوشیتون سبک سنگین کرده باشید و موضوعات مختلف رو بررسی کرده باشید احتمال این که یه همچین موضوعاتی براتون پیش بیارد بسیار کمتر خواهد بود حالا میخواد گوشیتون بهترین گوشی تا 5 میلیون باشه یا 50 میلیون اصلا چیزی در اصل موضوع فرقی نمیکنه در نتیجه شما باید شکار در این بازار رو به خوبی بلد باشید اون هم با این همه تنوعی که وجود داره. حالا ما هم در این راستا و در این مقاله برای این کار شما رو راحت تر کنیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا کارتون رو برای انتخاب و خرید راحت تر کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

Poco M6 Pro از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

در صورتی که به دنبال خرید یه گوشی هستید که تا 10 میلیون احتمالا Poco M6 Pro میتونه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشه چرا که این محصول از طراحی بسیار جذابی برخورداره و وزن و ابعاد متناسبی داره و از این رو بسیار خوش دست هست که یکی از ویژگی های مهم یه گوشیه خوبه. کمپانی چینی برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشن خوبی ارائه میده. حداکثر میزان روشنایی این محصول برابر با 1000 نیت هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثاینه برابر با 120 هرتزه که این عدد نشون میده که شما محتواهای مختلف رو در این صفحه بدون هیچ لگ و تاخیری مشاهده خواهید کرد. 

در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی MediaTek Helio G99 Ultra استفاده شده که میتونه برای کارهای روزمره توان و قدرت خوبی از خودش به نمایش بذاره. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 64 مگاپیکسلی برخورداره و میتونه عکس و فیلم های خوبی رو برای شما ثبت و ضبط کنه. در خصوص باتری هم باید بگیم که از 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

Redmi Note 12S از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

برسیم به یه محصول دیگه از شیائومی که تونسته توی بازه ی بهترین ها تا 10 میلیون برای خودش اسم و رسم در کنه یعنی Redmi Note 12S که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.43 تاینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسای تصویر در اون بسیار بالاست که میشه حتی در مورد اون گفت که این گوشی یه جورایی شبیه به پرچمداری هست که کمپانی در قیمت پایین تولید کرده تا یه جورایی توجه کاربرهای خودش رو جلب کنه.

در زمینه ی پردازنده باید بگیم که این محصول به یه تراشه ی Mediatek Helio G96 مجهز شده که قدرتمنده و سرعت خوبی هم داره. دوربین اصلی این محصول هم از یه سنسور 108 مگاپیکسلی برخورداره و میتونه عکس های زیبا با جزئیات بالا رو به ثبت برسونه. باتری هم علاوه بر این که از فست شارژ پشتیبانی میکنه 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هم داره که فوق العاده اس.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

 Poco X5 Pro 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در بین بهترین های شیائومی تا 10 میلیون بهتون معرفی میکنیم یعنی Poco X5 Pro 5G که یکی از بهترین گوشی های میان رده و اقتصادی بشمار میره و تونسته بین رقبا به چشم بیاد. این گوشی فوق العاده از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120هرتزه که با این عدد شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر در صفحه مشاهده خواهید کرد. 

پردازنده ی این محصول هم یه تراشه ی اسنپدراگون 778G هست که عملکرد قابل قبولی داره و دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی داره و کیفیت خوبی هم ارائه میکنه. باتریش هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره که با این میزان ظرفیت میتونه با خیلی از پرچمدارها در این زمینه رقابت کنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی