|

ترفند سه سوته ی تمیز کردن نقره جات / هر نقره ای حتی نگین دار با این روش مثل روز اولشه

در این مقاله در خصوص تمیز کردن نقره براتون صحبت کردیم و ی سری راه های بی خطر و عالی برای این منظور بهتون معرفی کردیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد کارهای روزمره ی خودش رو با سرعت بیشتری انجام بده تا در انتهای روز وقت اضافه برای انجام دادن کارهای دلخواهش داشته باشه مثل فیلم دیدن، حرف زدن با یه دوست و... البته که برخی از وقت ها پیش میاد که یه سری کارها به علت این که قلق انجام اون ها رو نمیدونیم ازمون وقت زیادی میگیرن در حالی که کافیه تنها ترفند مربوط به انجام دادن اون کار رو پیدا کنید و با پیاده سازی اون به صوت گام به گام خیلی ایزی پیزی کار رو تموم کنید مثلا برای خیلی ها شستن پتو در خانه یکی از مصیبت های بزرگ هست در صورتی که شما میتونید خیلی راحت این کار رو در چند مرحله مثل آب خوردن انجام بدید تنها کافیه که ترفندشو بدونید.

بنابراین یکی از بهترین ویژگی های ترفندها ذخیره ی زمان برای شما هست اون هم در این روزها که خیلی هامون قدر زمان رو بیشتر از سابق میدونیم چون متوجه شدیم که بره دیگه برنمیگرده و با پول هم نمیشه خریدش ولی در این بین ترفندها میتونن باعث بشن که ما پول کمتری هم حتی خرج کنیم مثلا در صورتی که زیور آلات شما مثل طلا کدر شده باشن شما لازم نیست که برید و هزینه ای برای آب طلا زدن به اون پرداخت کنید چون با یه سری از ترفندهای خونگی میتونید تمیز کردن طلا رو به صورت خیلی حرفه ای و اصولی در خونه انجام بدید و از نتیجه ی کار حظ کنید البته که ما در خصوص این موضوع در مقالات قبلیمون صحبت کردیم و حالا میخواهیم راجبه تمیز کردن نقره یه سری راهکارها بهتون ارائه بدیم که به کارتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تمیز کردن نقره

تمیز کردن نقره با جوش شیرین

برای این که از این راه جهت تمیز کردن نقره استفاده کنید کافیه که یه مقدار جوش شیرین رو همراه با یه مقدار آب جوش مخلوط کرده و بعد برای تمیزکردن هر نقره ای که سیاه و کدر شده اون ها رو داخل یه فویل آلومینیومی بپیچید و داخل آب بندازید و چیزی حدود یک الی سه دقیقه صبر کنید و بعد فویل رو راز آب بیرون بیارید و نقره تون رو زیر آب سرد بگیرید و بعد با یه پارچه ی نخی کاملا اون رو خشک کنید چون ممکن ست که جوش شیرین باهاش واکنش بده. در انتها با این روش خواهید دید که همه ی لکه های سیاه روی نقره تون از بین رفته و حسابی داره برق میزنه.

تمیز کردن نقره

تمیز کردن نقره با نوشابه

جهت تمیز کردن نقره با نوشابه باید یه مقدار از این نوشیدنی رو داخل یه ظرف ریخته و بعد زیورآلات خودتون رو برای ده دقیقه داخل اون بذارید و سپس بعد از گذشت این مدت زمان نقره ها رو از ظرف دربیارید و با پارچه ی تمیز اون ها رو خشک کنید و از زیباییشون لذت ببرید. دقت کنید که این روش هیچ خطری برای نقره ی شما نداره به همین علت میتونید با خیال راحت به سراغش برید و حتی به عنوان اولین روش هم استفاده اش کنید و از نتیجه ی فوق العاده ای که ایجاد میکنه لذت برید ولی به این هم دقت کنید که نوشابه ای که این کار و یه عالمه کار دیگه میتونه انجام بده مثل باز کردن لوله با دل و روده ی ما چیکار میکنه!

تمیز کردن نقره

تمیز کردن نقره با سرکه

موقعی که یه اکسسوری نقره میخرید باید این موضوع رو در نظر بگیرید که خواه ناخوا بعد از یه تایمی که میگذره این اکسسوری سیاه شده و لکه به خودش میگیره که خب باید برای تمیز کردن اون اقدام کنید چون جلای نقره و هر زیورآلاتی به برق زدنشه و خوشبختانه برای این موضوع هم راه های خونگی زیادی وجود داره که تا اینجا دوتاش رو گفتیم و وش آخری که میخواهیم بهش اشاره کنیم استفاده از سرکه برای این منظور هست؛ در این روش تنها کافیه که یه مقدار سرکه رو داخل یه ظرف مثل کاسه بریزید و نقره ها رو درونش قرار بدید و بعد با استفاده از یه پارچه ی تمیز و نخی اون ها رو خشک کنید.

برای این هم که  با استفاده از نقره به یه نتیجه ی مطلوب برسید باید هر چند وقت یکبار این روش رو استفاده کنید چرا که نسبت به روش های قبلی ضعیف تر هست بنابراین باید چندبار امتحانش کنید.

تمیز کردن نقره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی