|

معرفی انواع خوشگلترین لاک ناخن ها / تایپ و سلیقت هر مدلی باشه با این سبکا عالی میشی

لاک ناخن انواع مختلفی داره که بسته به سلیقه و تیپ شما انتخاب میشه و در این مطلب قراره با انواع سبک لاک های جذاب آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اینکه شما بانوی خوش سلیقه و زیبای ایرانی استایل هایی شیک دارید اما حس می کنید یه جای کار میلنگه خب اصلا موضوع عجیبی نیست. چرا که خیلی از بانوان هستند که واسه تیپشون و آیتم هایی که داره کلی هزینه میکنن و حتی لوکس ترین لباس ها و کیف و کفش ها رو میخرن. اما مشکل کار اینجاست که کمتر به دیتیل و عناصر جزئی توجه دارند. همین میشه که یهو میبینن ای بالا من که اینهمه خرج کردن و حواسم بود که مانتو شلواری رو بخرم که با هم ست بشن! در حالی که اکسسوری ها و از طرفی هم میکاپ و لاک ناخن اهمیت بسیار زیادی دارند و میتونن به استایل شما جون ببخشند. 

لاک ناخن قسمتی از استایل محسوب میشه که خیلی توی دید نیست و از طرفی هم خیلی تو دیده. ما در طول یک روز کامل تا شب ممکنه سه تا قرار داشته باشیم و بخوایم سه مدل لباس به شکل سر تا پا عوض کنیم، اما آیا باید دم به دقیقه لاک ناخن رو هم تغییر بدیم؟ بی شک خیر! لاک ناخن آیتم موندگار در استایل می باشد که قراره به همه سبک تیپی بیاد.اما چطور؟ بی شک این موضوع ارتباط مستقیم داره به سلیقه و مدل تایپ شما. در این مطلب قراره با انواع و اقسام سبک لاک ناخن ها آشنا بشیم که هر کدوم میتونن دریایی از طراحی ها باشن. پس در ادامه با ما همراه باشید تا سلیقتون رو پیدا کنید و راحت تر موقع انتخاب برید سراغ مورد علاقتون.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن براق و شاین واسه تویی که از جلب توجه نمیترسی

لاک ناخن نه تنها در قسمت طرح، بلکه در سبک های مختلفی هستش که بستگی داره شما چی دلتون بخواد. مثلا یکسری از خانوما هستن که حال یا بنا به علاقشون و یا شریط کاری که دارن نمیتونن لاک های خیلی شارپ و جون دار انتخاب کنند. اما برخی دیپگر هستد که اتفاقا عاشق لاک ناخن های براق و شاین هستند که در این شرایط شما میتونید خیلی راحت از میون دنیایی از رنگای اکلیلی و لاک های براق انتخاب کنید. 

انواع لاک ناخن

لاک ناخن نئونی شارپ ترین سبک لاک

از شاین گذشته سبک لاک ناخن نئونی هستش که اصلا رنگای تیره و نود تو کتش نمیره، بلکه این سبک عاشق رنگای خیلی جیغه که علاوه بر جیغ بودن، تازه شبتاب نیز هست و اگر از مدل های با کیفیتشون استفاده کنید بی شک شبها با ناخن هایی نورانی مواجه خواهید شد. این سبک رو کمتر کسی میپسنده اما خاصی و یونیک بودن بسیار زیاید در خود داره.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن صدفی، زیبا و شیک

معمولا اغلب عروس خانوم ها برای شب عروسی‌شون از سبک لاک ناخن فرنچ و یا صدفی استفاده می کنند که خب زیبایی قابل توجهی به دستان شون هدیه میده. صدفی مدلیه که میتونه استایل شما رو به شدت شیک و دلربا کنه در حالی که به هر سبک استایلی که فکرشو کنید هم بیاد. سفید صدفی این روزها ترند روز هستش و بسیاری از خانوم های جوان ازش استقبال دارند.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن به سبک مخملی، عجیب بود نبود؟

لاک ناخن های عجیب کم نیستند و مثلا مخملی ها از دست سبک هایی محسوب میشن که هر کسی دوستشون نداره، در حالی که میتونن ظاهری جالب به ظاهر شما ببخشند. این رو هم فراموش نکنید که مخملی ها به هر سبک و رنگ استایلی نمیان اما در عوض برای مهمونی های خاص و تولد و دورهمی های دوستانه خیلی جذاب و خاص باشند.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن مات که خیلی باکلاس و با ابهت نشونت میده

خب هر سبک لاک ناخنی یه ویژگی های خاصی برای خودش داره که باعث جذاب شدن و یا نقطه ضعف اون لاک میشه. مثلا در اینجا با لاک ناخن های مات آشنا میشیم که یه باکلاسی و ابهت خاص دارن اما خب بدیشون هم اینه که ممکنه بعد از یه مدت کمی دل فرد رو بزنه. مات ها همونطور که از اسمشون هم پیداست هیچگونه براقیتی ندارن و دقیقا نقطه مقابل شاین و براق قرار داره. 

انواع لاک ناخن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی