|

"مریم معصومی" واسه تیپاش حسابی پول خرج میکنه؛ ولی اینبار یکم جذب و نامتعارف!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی که از بازیگران مایه دار سینماست اینبار با استایلی جدید و البته در باشگاه با لگ جذب ورزشی تصاویری منتشر کرد و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

مریم معصومی بازیگر خوش چهره و با کلاس ایرانی می باشد که هم استعداد بازی در نقش طنز را دارد و هم نقش جدی و سابقه بازی در هر دو را هم داشته و به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش«شایاینوز» مریم خانوم معصومی را اغلب در فیلم ها در نقش دخترهای خیلی ساده دیده ایم اما خانوم بازیگر در زندگی واقعی خیلی لاکچری تشریف دارند و بیشتر عکس هایی هم که در صفحه اینستاگرامشان منتشر می کنند با فیلترهای اینستایی است دقیقا مثل خانم الهام حمیدی. این بازیگر جوان و خوشتیپ از استایل های مختلفی در  تیپ هایش استفاده می کند و ظاهرا همه جور سبکی هم بهش میاد و از اونجایی که مایه دار هم هستند راه به راه در حال انتشار تصاویرش با لباس های مختلف است.

وی به تازگی تصاویری از خود پست کرد با پوششی جدید و جالب بود. در ادامه مواردی که خانم خانما جدیدا به اشتراک گذاشته را مشاهده می کنید.

maryammasoumi__1642239135_1

maryammasoumi__1642239135_2

اما از تیپ بیرونی خانم بازیگر بگذریم و به تیپای جنجالیش بخوایم برسیم باید پوشش او در باشگاه رو بگیم که مریم معصومی گاهی تصاویری از خود باشگاه منتشر میکنه که با لباس جذب ورزشی هستش و شاید برای یک هنرمند در فضای عمومی و مجازی چندان انتشارش جالب نباشه.

حالا یکسری از افراد میان میگن وا مگه تو باشگاه باید لباسش گشاد باشه؟ باید جذب و لگ باشه دیگه!

باید بگیم که بله درسته باید لباس ورزشی به همین شکل و حتی اندامی و باز باشه اما قراره هر چیزی که هستش تو زندگی شخصی منتشر بشه؟

Untitled (1)

286400261630690155

اما شوهر ایده آل از نظر خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

maryammasoumi__fanpage_1593263474

مریم معصومی مامانِ سگه!

مریم معصومی یک سگ کوچک به نام «سیمبا معصومی» دارد که همان طور که متوجه شدید فامیلی خودش را هم بر روی او گذاشته و برای سگش شناسنامه گرفته است. خانم بازیگر بسیار سگ باز است و وابستگی زیادی به بچه اش سیمبا دارد. اما به تازگی پستی منتشر کرد که در آن سگی بزرگ و سفید و البته ناز به نام آلپاین وجود دارد و خانم بازیگر یکی در میون آن ها را بغل می کند!

maryammasoumi__1637490383_1

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

iranian_actress_new_1640298508_1

maryammasoumii1_1585940167

persianactors.new_1621918351

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ت ارسالی در

    خدا کشورای دیگه به چیا شون افتخار می کنن اینا به چیا افتخار می کنن به چن تا بازیگر بی حجاب تازه به دوران رسیده که با یکمی پول هوای شدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی