|

سوتی "الهام حمیدی" با موی مشکی و اکستنشن بلونده بلوند جلو همه؛ چه آرایش غلیظی!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی با وجود دو نوزادی که دارد اما به خاطر علاقه زیادی به کنسرت و موزیک برای اجرای رضا بهرام رفته بود و حسابی خوش گذراند.

لینک کوتاه کپی شد
2

الهام حمیدی خوشگل و معروف ایرانی است که تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر دومش از ثروتمندان می باشد و زندگی بسیار مرفهی را برای خانم بازیگر ساخته. البته که همسر خانم حمیدی از ایشان کوچکتر هستند اما ظاهرا زندگی آرام و خوبی دارند و آقای شوهر به دور از حاشیه است.

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی در دو سال اخیر دوبار پشت هم حامله شد و چند ماهی می شود که فرزند دومش را به دنیا آورده و دوباره به میدان برگشته! وی در کار تبلیغات و مدلینگ بسیار فعال است و در مزون های لاکچری برای پُرو مانتو های جواهردوزی شده میرود و چند باری هم مدل میکاپ شد و واقعا هم به چهره اش نشست.

از این ها که بگذریم تو این مدتی که کنسرت ها زیاد شده بازیگران خانم چپ و راست تو سالن های مختلف برای کنسرت خواننده های مختلف نیز هستند. به تازگی هم الهام حمیدی برای اجرای رضا بهرام رفته بود که آقای خواننده هم اسم ایشون رو در سالن میگن و خلاصه خانم بازیگر هم رخی از خود نشون میده. در ادامه ویدیویی که خود الهام حمیدی منتشر کرد را مشاهده می کنید.

البته این اولین باری نبود که الهام حمیدی به کنسرت رفته و خانم بازیگر در کل علاقه زیادی به رفتن کنسرت خوانندگان مختلف دارد.

elhamhamidiiii_1525853462

elhamhamidiiii_1526367004

بارداری پشت هم و عجیب الهام حمیدی

اما همانطور که گفتیم الهام حمیدی دو فرزند خود را پشت هم باردار شد و به دنیا آورد که به گفته برخی کاربران چون سن و سال خانم بازیگر کم نیست خواست تا بچهاشو با هم بزرگ کنه و خلاصه از وقتش نگذره. 

به تازگی الهام حمیدی را در تلویزیون برای گفتگو آورده بودند که وی از دختر و پسر نوزادش و حس عجیبش گفت. جدا از اینها از اونجایی که خانم بازیگر بسیار قرتی تر از چیزی هستند که شما تصور می کنید و در تلویزیون دیده اید، به همین دلیل چهره با حجاب و ساده او در تلویزیون که خیلی وقت بود مخاطب ندیده بود با نظرات جالبی همراه شد. 

ناگفته نماند اسامی پسر و دختر خانم الهام حمیدی ، الوین و ماهلین می بشاد که برای کاربران تازگی داشت و عده ای هم که همیشه در صحنه هستند و منتظرند تا چیزی را مسخره کنند به تمسخر گفتند. البته که انگاری جدیدا مد شده بازیگران اسمای جدید و عجیب رو بچهاشون میزارن تا یک وقت از دیگری در کلاس گذاشتن عقب نمانند!

الهام حمیدی همیشه عروس وار!

الهام حمیدی در واقعیت بسیار زیاد اهل آرایش های غلیظ است و اصلا به اینکه خانم خانما در هر عکس آماده عروسی رفتنه معروف شده! ظاهرا خانم حمیدی اعتماد به نفس کافی رو ندارند به همن دلیل به میکاپ های ملح تر قانع نیستند و حتما باید کیلو کیلو موارد آرایشی داشته باشند تا تصویری از خود در عموم نشان دهند!

به گفته خیلی از مخاطبین الهام حمیدی به سادگی و در تلویزیون چهره بسیار دلنشینی دارد و نیازی به کلی رنگ و لعاب نیست اما خب ظاهرا خانم بازیگر نظر دیگه ای نیز دارند.

celebfaces.ir_1551884169

iranianqueens_1606403439

iranianqueens_1612248419

celebfaces.ir_1564641294

خانم بازیگر مُدل به دنیا اومده؟!

همانطور که گفتیم الهام حمیدی مدل ارایشی نیز هست. خانم بازیگر سنش بالا رفته اما خب با پول میشه حتی جوان شد.

وی عمل جراحی زیبایی نداشته اما موارد زیادی را در چهره خود انجام داده که چون به صورت زیرپوستی و ریز هستند شما متوجه آن نخواهید شد تنها میفهمید که الهام حمیدی جوان و زیبا مانده!

celebfaces.ir_1562878208_2

خودشیفتگی زیاد الهام خانم حمیدی!

الهام حمیدی تا اینجایی که حرف ها مصاحبه هایش به گوش خورده بازیگری از خودراضی است که با کلی ثروت همچنان ناله می کند و می گوید زندگی سختی دارد اما آن چه که در استوری هایش با ماشین پورش نشان می دهد چیز دیگری است!

این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل های رنگی و خاص دارد که البته خاص بودنش زیاد جلوه زیبایی ندارد و هر تفاوتی هم جذاب نیست. وی به تازگی در صحبت هایش دیگر اعتماد به نفس را رد کرد و گفت: خوشتیپ تر از خودم ندیدم!

celebfaces.ir_1565122969

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • طفلی الی شوگر مامی ارسالی در

    طفلک یهو چه قد پیر شده صورتش چرا اینقد چاله چوله داره از بس بفکر خوشگذرونی و دوس پسر عوض کردن بود که تو میانسالی مجددا عروسی کرد تا یه شکم زایید وا رفت خخخخخ

    • م ح ارسالی در

      اللهم عجل لولیک الفرج

  • ا ارسالی در

    مثل ‌وزغ

  • ناشناس ارسالی در

    بس زشته خودشو مدام آرایش می‌کنه چه اسراری که دوست دارن بگن خشگلن ☺️

    • م ح ارسالی در

      چرا دیدگاهم رو به اشتراک نمی گذارین

  • ناشناس ارسالی در

    نفرت انگیزی الهام حمیدی اه اه

  • ناشناس ارسالی در

    بیش ازحد آ رایش میکنه چجوری اونهمه مژه روتحمل میکنه

  • هانی ارسالی در

    دیگه معصومیت اولونداره بااینکه کلی آ رایش میکنه ولی صورتش پیرشده

  • آنی جووون ارسالی در

    به شماها چه ربطی داره

  • آنی جووون ارسالی در

    ولی واقعا کجای این خوشگله

  • ناشناس ارسالی در

    حالا نوبت اینه که خود نمایی کنه بعد بهاره رهنما

  • م ح ارسالی در

    خدا انشا الله امام زمانمان را هر چه زودتر برساند اللهم عجل لولیک الفرج الهی امین

  • م ح ارسالی در

    چرا دیدگاه منو به اشتراک نگذاشتین

  • عاقل ارسالی در

    کجا عمل نداره؟!دماغ لب چشم که تابلو عمله فقط تو گونه و زاویه سازی صورتش شاید جای شک باشه

  • روژان ارسالی در

    خدا حفظ کنه جراح های زیبایی رو تو خدا فیلم مسافری از هند با بازی خانم حمیدی رو ب یاد دارید؟با استایل الانشون مقایسه کنید

  • ناشناس ارسالی در

    الهام جان خب بهت خوش میگذره منتظر لایو های قشنگترت در اینستاگرام هستیم خدا بران نگه دارتشون🤩💯

  • ابرام ارسالی در

    بچه هاش خوشکلم هستا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی